Miten minun suhteeni S:n ja L:n kanssa etenee?
Kumpi on uskollisempi, rakastaa aidommin minua?
Cherry, näkijät
5
272
Vastaukset
- Näin on
Aito rakkaus odottaa vielä...tämä ei ole sellaista vielä...
Hei Apua! Kumpikaan ei tässä vaiheessa noussut esiin ehdottomasti parhaana vaihtoehtona, kummassakin on puolensa, kumpikin rakastaa sinua omalla, erilaisella tavallaan. Ei kulu kuitenkaan kauaakaan kun toinen heistä tapaa uuden tuttavuuden johon ihastuu. Siinä vaiheessa sinun on sitten punnittava sydämessäsi, haluatko todella pysyvästi elämääsi tämän, joka jäljelle jää. Siihen saakka kehottaisin seuraamaan tilannetta hyväksyen mutta kuitenkin varauksella, mikäli ymmärrät mitä tarkoitan.. Onnellista alkanutta vuotta sinulle!
- Apua
Osaatko / pystytkö sanomaan onko se L vai S, joka löytää uuden ihastuksen?
kiitos, jos oystyt tuohon vastaamaan, sillä olen omalla tavallani tehnyt jo ratkaisun heidän suhteensa ja josko näkemäsi vielä helpottaisi tämänhetkistä päätöstäni. =) Apua kirjoitti:
Osaatko / pystytkö sanomaan onko se L vai S, joka löytää uuden ihastuksen?
kiitos, jos oystyt tuohon vastaamaan, sillä olen omalla tavallani tehnyt jo ratkaisun heidän suhteensa ja josko näkemäsi vielä helpottaisi tämänhetkistä päätöstäni. =)Niin, en halunnut sitä äsken sanoa etten johdattelisi liikaa.. Minulle näytettiin, että L löytäisi uuden ihastuksen ja S jäisi luoksesi. Toivottavasti tämä helpottaa päätöksentekoasi..
- Apua
cherrykirsikka kirjoitti:
Niin, en halunnut sitä äsken sanoa etten johdattelisi liikaa.. Minulle näytettiin, että L löytäisi uuden ihastuksen ja S jäisi luoksesi. Toivottavasti tämä helpottaa päätöksentekoasi..
Ja minä kun olin tehbyt päästökseni toisinpäin. =(((
Kiitos Sinulle kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883