J.H palomestari

Huolestunutvanhempi

Onko kukaan kuullut tästä käsittämättömästä tapahtumasta pururadalla. Kun paikallinen palomies oli väkivalloin pysäyttänyt kaksi nuorta mopoiliaa. Uhannut hakata jos yrittäävät karkuun

20

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipidäolla

      minun käsittääkseni mopoilla ei sais ajaa pururadalla.ja sitten vielä mennään kotiin itkemään.kyllä se kuri pitää olla,jos on pahanteossa.kotonakin pitäs opastaa ja neuvoa lapsukaisia.

      • Huolestunutvanhempi

        En ole kummankaan pojan huoltaja. Vaan mietin aikuisen ihmisen käytöstä opastaa tässä asiassa.


    • kuntoilurauha

      Palomies pitää kunnostaan huolta pururadalla ja se on meidän kaikkien eduksi.Sitten siellä rällää mopopoikia tai tyttöjä.MISSÄ VIKA.KYLLÄ SE ON KOTONA.Oisin ehkä lyönyt lättyyn minäkin,mutta riippuu tilanteesta.Poliisitkin kun ovat niin kiireisiä,että eivät joka kohtaan kerkiä.Minäkin käyn pururadalla ja olen kyllä nauttinut,että saa rauhassa juosta.Toivottavasti eivät tule enää sinne ajamaan.Jospa lis ollu jonkimoinen opetus heille.

      • Eipäpullistella

        Nimmerk.Kuntoilurauha.
        Selvä miepä leivon sinua lättyyn. Riippumatta tilanteesta!


      • Puolueetonlenkkeiliä

        Tuskin on ollut opetusta heille, koska näyttävät vieläkin ajella siellä äänistä päätellen. Ymmärrän kyllä että ei sellaisella paikalla saisi mopolla ajaa, mutta on kait muitakin keinoja pysäytellä kuin väkivalloin?? Itse jos olisin ollut kyseinen poika niin olisin kyllä kopauttanut vähän takaisinkin.


      • Puhtaatpulmuset

        Kyseiset vesselit ei ole sen kerran jälkeen ajaneet millään kaksipyöräisellä.


      • Hyihyi

        Ettei tämä kyseiset nimi kirjaimet omaava henkilö ole se sama puskarunkkari joka aiemmin heilutteli elintään pururadalla ohi kulkeville naisille?? Kysynvaan.


      • huhhhuh

        Hei haloo saatanan kukkahattu tädit, jos aikuiset ihmiset haluu ajella metässämopoilla ni ei se tarkota että sillon vika on kotona, eikös aikuiset tee mitä haluaa eikä aina tarvii kysyä siltä äitiltä että voinko mennä... tällä palomestari mulkulla on vikaa siellä kotona ja ennenkaikkee päässä...


    • sdfghjklöj

      No ei siellä pururadalla saa ajella mopolla, nuorten mopopäristelijöidren kaaliin kun hyvät neuvot eri normaalilla tavalla tartu.

    • Buskeanaali

      Näyttäkää minulle yksi hetero mopopoika.

      • Kfjfjwks

        Niinkuin tässäkin on tullut ilmi että kyseessä ei ole mopopoikia vaan ihan aikuisia jotka ajoivat krossi pyörillä. Uskoisin että ajajat eivät paina asiaa villasella vaikka väärinki itse tekivät mutta niin teki palomieskin!


    • Vittuukssekellekkään

      No nää mopopojat on niitä häiriytyneitä, jotka sitten ajokortti ikään päästyän alkavat ympäri kaupunkia pörräämisen, tosin ei ne hönölle pärjää, sillä se on ihan idioottien kunkku bassoineen.

      • Kalervojaakko

        Joo ajajat ei oo mitään mopo poikia vaan aikuisia. Eivätkä olleet pururadalla ajelemassa vaan vanhalla hiekka montulla. Reiggi olivat olleet etsimässä kun tämä kyseinen YLISOTAJUMALA J.H kävi parrun kanssa päälle. Joku vois valasta sitä että palomiehellä ei ole samoja oikeuksia kuin poliisilla!


    • hatwat

      eipä mene aikaakaan kun juttu menee näin:" pari pokemonia ajoi skootterilla hyppyrimäkeä ylös alas"

    • meemmevöi

      Älkää häykkykö möpöpöikiä köskä ne ön herkässä iässä jä tärvitsevät tykeä. Öllään ihmisiksi käikki eikä älistetä nyörisöä.

    • Iisveteläinen

      Ei kellään oo oikeutta millään kepillä huitoo tuolla metässä vaikka vähän lain vastasesti ajeleekin. Tollasessa vois käydä pahemminkin, onneksi ei käynyt. Ja pitäs myös se itse palomies saada myös teoistaan vastuuseen. Vai mitä muut on mieltä.? Vaikka veli on poliisi niin ei se palomiehestä metsäpoliisia tee. Ja ihan hyvä tässä tilanteessa että kuskit oli jo ihan aikuisia. Mitähän olisi voinut sattua jos ajajat olisivatki olleet vaikka 10v, huhh huhh. Kyllä jos mun poikaa kepillä menis lyömään niin en tiiä mitä jännää itse J.H:lle keksisin.. Ja mä luulen että kenenkään tarkoituksena ei ole pururadalla rällätä ja häiritä lenkkeiliöitä. Metässä menee paljon muitakin polkuja missä ketään ei liiku ja ne polut siitä ei rikki mene, joten myös melu useasti kuuluu myös niiltä pieniltä poluilta eikä välttämättä juuri lenkkipolulta. Niilläkin pienillä poluilla on ajettu iän ikuisuudet. Ja varmasti tullaan ajamaan.

    • voiteitakuonongelmattaas

      Psykoosit tulille

    • lähti.nälkä

      Palomies syö vielä mopon jos tuo on totta

    • rakastanpalomiehiä

      Ja jos tuo on totta,niin toivottavasti et ole palomiesten armoilla koskaan.Tarkoitan sitä,että jos vahinko sattuu tulen kans,niin kuka auttaa,jos palomiehet on rapakunnossa.En menis viisastelemaan.

      • Huippuurheilija

        Tuskin kyseisen palomies hirveesti mitään tekeekään vaikka olisi "huippukunnossa"..
        Yks mulkku koko palomies ja suku..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe