Hanken sai taas millin lisää omarahoituskeräykseensä. Ruotsalainen Erling-Persson-säätiö lahjoitti taas Hankenille tukun rahaa arvostuksena hyvästä työstä!
Hanken on tähän mennessä kerrännyt ulkopuolisia lahjoituksia 6,5 miljoonaa euroa. Well done Hanken & Nalle!
"Hanken inleder sitt 108:e läsår med miljondonation från Familjen Erling-Perssons Stiftelse"
https://www.hanken.fi/sv/news/hanken-inleder-sitt-108e-lasar-med-miljondonation-fran-familjen-erling-perssons-stiftelse
Rahanarvoista arvostusta!
15
81
Vastaukset
- mycketbra
Privata pengar är välkomna när statens kassakista är tom.Tack för att det finns givmilda personer.
- 3113w
Bevis på uppskattnig även utanför Finlands gränser.
- förframtiden
Din donation är en röst för Hanken.Donera till HANKEN RETURNS.
- rahastusta_taas
Ja sitten muka pitäisi valtion eli veronmaksajien maksaa vielä toinen mokoma!?
On kohtuutonta ja tyypillistä, että rikkaita rusulaitoksia pitää muka tukea verovaroilla???Kohtuullista on että meitä kohdellaan samoin kuin kaikkia muitakin!
Hankkikaa itse lahjoituksia, älkääkä kadehtiko meitä.
Tuo miljoona tulee sitä paitsi ulkomailta!Sääliäkö teitä pitäisi? Ensin säädetään laki ja sitten kadutaan kun jotkut pärjää paremmin!
Mieti mieluummin miksi toiset pärjää ja toiset ei.
Tässä korkeakoulujen oman pääoman keräämisessä jos missä näkyy mitkä korkeakoulut pärjäävät, mitä niistä arvostetaan ja mihin uskotaan.- sistavilja
Ankdam kirjoitti:
Kohtuullista on että meitä kohdellaan samoin kuin kaikkia muitakin!
Hankkikaa itse lahjoituksia, älkääkä kadehtiko meitä.
Tuo miljoona tulee sitä paitsi ulkomailta!Jag skall testamentera mina pengar till Hanken.
Kaikkia yliopistoja ja korkeakouluja tuetaan valtion kassasta samoilla säännöillä ja ehdoilla, suomenkieliset oppilaitokset eivät nauti mitään erioikeuksia, eikä ruotsinkielisiä sorreta. Palstafennot vaatii sääliä, köyhäinapua ja erityiskohtelua ja syyttää meitä suruja syrjinnästä!
Lain mukaan jokaista oppilaitoksen itsensä keräämään euroa vastaan antaa valtio 3 euroa!!
- mångabäckarsmå
Varför är finskspråkiga förtag och finskspråkiga stiftelser så snåla ?Inte är det förbjudet för finskspråkiga högskolor och universitet med privata pengar.Tvärtom.
- surarönnbär
Den avundsjukan....den är grym.
- baraattvälja
Vem som helst med överloppspengar kan ju understöda de högskolor man vill.Också de här neffena som igen anser att det är orättvist att Hanken och Åbo Akademi får donationer.
- fennologik
baraattvälja kirjoitti:
Vem som helst med överloppspengar kan ju understöda de högskolor man vill.Också de här neffena som igen anser att det är orättvist att Hanken och Åbo Akademi får donationer.
Inte skulle det ha blivit något gnäll om ett finskspråkigt universitet hade fått lika mycket pengar Alla vore bara glada,men om svenskpråkiga,då är det genast orättvist och fel.
- uniktfenomen
fennologik kirjoitti:
Inte skulle det ha blivit något gnäll om ett finskspråkigt universitet hade fått lika mycket pengar Alla vore bara glada,men om svenskpråkiga,då är det genast orättvist och fel.
Så är det här i bittra,avundsjuka,missunsamma fennoland.
- EmmiNiemeIäinen
Hienoa!
Ja katkerat fennomaanit repivät hiuksiaan! - optimist54
Tänk så mycket energi går åt till all bitterhet och avundsjuka som vissa personer lider av.Om den skulle användas till positiva grejer så kunde man flytta berg,eller samla pengar till nyttiga ändamål.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972