Hei, te tanssimisesta pitävät.
Haen paria Latinalaisten paritanssien kurssille alkaen su 11.9.2016 Kurssi on sunnuntaisin 11:45-13:15 ja kestää syyskuusta marraskuuhun. Kurssi sopii aloittelijoille, ja latinotanssitaitojaan kertaaville. cha-cha, rumba, (bolero), samba, merengue, bachata, salsa ja kizomba.
Tarkemmat tiedot löydät ilmonet.fi V161214 Latinalaiset paritanssit
Olen harrastanut lavatansseja ja seuraavaksi haluaisin saada latinalaistet tanssit paremmin haltuun. Olen 183cm pitkä mies ja minulta on usein kysytty harrastanko kilpatansseja, koska näytän ulkoisesti tanssijalta. Tansiminen on minulle kuitenkin vain mukava harrastus. En loukkaannu, jos haluat saada nimeni, kuvani tai vaikka tavata ennen kurssille lähtöä. Onhan kolme kuukautta sentään pitkä aika tanssia "epämiellyttävän" tyypin seurassa.
Sinun ei tarvitse olla ammattilainen, mutta perustuntuma tanssimisesta on hyvä olla. Haen tanssikaveria, en treffiseuraa, joten jos olet naimisissa tai avoliitossa, se ei ole minulle ongelma. Muistathan kuitenkin kertoa asiasta puolisollesi, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Kurssi alkaa jo ensi viikolla, joten toimithan nopeasti.
sähköposti: [email protected]
Daamia lattaritanssikurssille pääkaupunkiseudulta?
sinuhe3
2
122
Vastaukset
- ikäsi
Laita ilmoituksesi esiitävä taide > tanssi osioon. Siellä voit saada myös epäasiallisia vastauksia mutta näyt paremmin.
Ikää on 39v. Kiitos vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791