hyväksi käytetty

turkintyttö

Olen 168/54 c kupn omaavava naisen alku 17v olen jo heti ajanut karvat pois ja kaksi kuukautta sitten olin espoon uimahallissa kun olin suihkussa huomasin heti että muutamat vanhemmat naiset katsoivat alapäähäni missä ei ollut tosiaankaan mitään karvoitusta. menin sitten turkkilaiseen saunaan ja nämä samat "akat" tulivat molemmille puolille ja ei mennyt kauan aikaan kun tunsin toisen käden tisseilläni ja toisen hierovan klittaani kauan ei mennyt kun sain kova äänisen orkun ja samalla nämä akat lähtivät. jäin sitten istumaan lauteille ja sen jälkeen menin suihkuun ja kun olin lähdössä pois niin nämä ulkomaalaiset naiset ottivat kädestä kiinni ja uhkailivat ellen lähde heidän kanssaan ulos niin olen kuollut jotenka tottelin ja menin mukaan . kun päästiin perille niin minun piti heti ottaa vatteet pois ollessani alasti siihen tuli viisi alastonta miestä ja he kaikki raiskasivat minut ja sen jälkeen olin heille vain seksilelu panivat myös peppuun mikä oli tosi kamalaa kun olin ollut siellä kuukauden niin pahin tapahtui koska ehkäisy oli jäänyt pamahdin paksuksi. nyt minua ollaan viemässä turkkiin ja naittamassa jollekkin vanhalle sukulaiselle. jos sinne joudu niin joudun antamaan koko kylälle

3

4186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tummakalu

joko molet turkissa? saatko vielakin kunnolla munaa? olet huora kun annoit kaikille, muka vakisin, suomi tytto antaa aina kun on vahankin tumma kalu saatavilla ja annetaan paastaa sisalle sperma kaikkiin reikiin ja sen jalkeen
      on mukamas tumma mies raiskannut.

• krissemrh

Tosi hyvin sanottu maahanmuuttaja.

• Hyvin kerrottu. Olen miespuolinen kohtalotoveri. Mulle kävi samoin. Sain kyllä kahta turkkilaista pillua mutta nyt annan peppua viidelle turkkilaiselle miehelle. Olen monesti heillä viikonlopun käytössä. Joudun olemaan alasti koko ajan. Naiset naureskelevat. Miehet kiittelevät naisia hyvästä saaliista.
      -
      Kerro nykyiset kuulumiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe