hyväksi käytetty

turkintyttö

Olen 168/54 c kupn omaavava naisen alku 17v olen jo heti ajanut karvat pois ja kaksi kuukautta sitten olin espoon uimahallissa kun olin suihkussa huomasin heti että muutamat vanhemmat naiset katsoivat alapäähäni missä ei ollut tosiaankaan mitään karvoitusta. menin sitten turkkilaiseen saunaan ja nämä samat "akat" tulivat molemmille puolille ja ei mennyt kauan aikaan kun tunsin toisen käden tisseilläni ja toisen hierovan klittaani kauan ei mennyt kun sain kova äänisen orkun ja samalla nämä akat lähtivät. jäin sitten istumaan lauteille ja sen jälkeen menin suihkuun ja kun olin lähdössä pois niin nämä ulkomaalaiset naiset ottivat kädestä kiinni ja uhkailivat ellen lähde heidän kanssaan ulos niin olen kuollut jotenka tottelin ja menin mukaan . kun päästiin perille niin minun piti heti ottaa vatteet pois ollessani alasti siihen tuli viisi alastonta miestä ja he kaikki raiskasivat minut ja sen jälkeen olin heille vain seksilelu panivat myös peppuun mikä oli tosi kamalaa kun olin ollut siellä kuukauden niin pahin tapahtui koska ehkäisy oli jäänyt pamahdin paksuksi. nyt minua ollaan viemässä turkkiin ja naittamassa jollekkin vanhalle sukulaiselle. jos sinne joudu niin joudun antamaan koko kylälle

3

4686

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tummakalu

joko molet turkissa? saatko vielakin kunnolla munaa? olet huora kun annoit kaikille, muka vakisin, suomi tytto antaa aina kun on vahankin tumma kalu saatavilla ja annetaan paastaa sisalle sperma kaikkiin reikiin ja sen jalkeen
      on mukamas tumma mies raiskannut.

• krissemrh

Tosi hyvin sanottu maahanmuuttaja.

• Hyvin kerrottu. Olen miespuolinen kohtalotoveri. Mulle kävi samoin. Sain kyllä kahta turkkilaista pillua mutta nyt annan peppua viidelle turkkilaiselle miehelle. Olen monesti heillä viikonlopun käytössä. Joudun olemaan alasti koko ajan. Naiset naureskelevat. Miehet kiittelevät naisia hyvästä saaliista.
      -
      Kerro nykyiset kuulumiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1893
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      140
      999
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      18
      919
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      83
      667
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      104
      651
    7. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      638
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      570
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      57
      547
    Aihe