Tuli tänään joku kohtaus että pyörrytti ja kädet puutu eikä saanu sormia kunnolla koukistettua ja tuntu että pääki olis puuduksissa(?)ja joka paikka vähä silleen. En tiiä onko puutuminen oikee sana kuvaamaan,mutta sen tapanen. Sit ei meinannu jalat kantaa ja oli tosi outo olo. Mitä tää vois olla?
Mikä mulla on??
10
100
Vastaukset
- LääkäriinHeti
Hei!
Oletko kokeillut puhua terveydenhoitajalle? Jos sinulla kädet puutuu ja pää puutuu, niin sulla voi olla aivoinfarkti, eli hengenvaarallinen tila. Kannattaa päivän sisällä käydä siellä lääkärissä tai muuten voi tapahtua jotain vakavampaa. - Mitäsontämä
onko muilla tietoa mitä vois olla?
- 13wtyttö
Mullakin ollu tollasia muutama meni sitten itsekseen ohi en usko että mistään aivojutusta on kyse
Tilapäinen verenpaineen lasku voi joskus saada pyörryttämään ja olon pökkeröiseksi.
Googleta myös "paniikkikohtaus" ja tarkista, että täsmääkö mikään. Ja huom. varsinaisen panikoinnin kanssa tuolla ei nimestään huolimatta ole välttämättä mitään tekemistä.- Madak
Itselleni tuommoisesta napsahti migreenidiagnoosi...
Epilepsia?
Aikasta monta eri asiaa voisi olla :'D kaikkein todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin nosebo "Oho mua taitaa särkee päähän ja hei, kihelmöiköhän mun käsiä.?" kohtaus.
- Kokemust
Ehkä raudan puute?Mullaki just eilen tuli yöl tollane ja oli kauheeta mut mä oon stressannu nyt aika paljon niin voisin veikata että johtuu stressistä tai jännittämisestä.
Itse olen testaillut kohtauksia myös. Netistä en löytänyt diagnoosia, joten kutsun sitä tietoiseksi epilepsiaunihalvauskohtaukseksi.
luultavasti paniikkihäiriö kohtaus. Siitä löytyy kyllä hyvin tietoa netistä jos aihe sua kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan393482- 1602547
- 1541979
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161629Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.421397Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2681263- 1011224
Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2301205Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on681152- 801143