Tuli tänään joku kohtaus että pyörrytti ja kädet puutu eikä saanu sormia kunnolla koukistettua ja tuntu että pääki olis puuduksissa(?)ja joka paikka vähä silleen. En tiiä onko puutuminen oikee sana kuvaamaan,mutta sen tapanen. Sit ei meinannu jalat kantaa ja oli tosi outo olo. Mitä tää vois olla?
Mikä mulla on??
10
108
Vastaukset
- LääkäriinHeti
Hei!
Oletko kokeillut puhua terveydenhoitajalle? Jos sinulla kädet puutuu ja pää puutuu, niin sulla voi olla aivoinfarkti, eli hengenvaarallinen tila. Kannattaa päivän sisällä käydä siellä lääkärissä tai muuten voi tapahtua jotain vakavampaa. - Mitäsontämä
onko muilla tietoa mitä vois olla?
- 13wtyttö
Mullakin ollu tollasia muutama meni sitten itsekseen ohi en usko että mistään aivojutusta on kyse
Tilapäinen verenpaineen lasku voi joskus saada pyörryttämään ja olon pökkeröiseksi.
Googleta myös "paniikkikohtaus" ja tarkista, että täsmääkö mikään. Ja huom. varsinaisen panikoinnin kanssa tuolla ei nimestään huolimatta ole välttämättä mitään tekemistä.- Madak
Itselleni tuommoisesta napsahti migreenidiagnoosi...
Epilepsia?
Aikasta monta eri asiaa voisi olla :'D kaikkein todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin nosebo "Oho mua taitaa särkee päähän ja hei, kihelmöiköhän mun käsiä.?" kohtaus.
- Kokemust
Ehkä raudan puute?Mullaki just eilen tuli yöl tollane ja oli kauheeta mut mä oon stressannu nyt aika paljon niin voisin veikata että johtuu stressistä tai jännittämisestä.
Itse olen testaillut kohtauksia myös. Netistä en löytänyt diagnoosia, joten kutsun sitä tietoiseksi epilepsiaunihalvauskohtaukseksi.
luultavasti paniikkihäiriö kohtaus. Siitä löytyy kyllä hyvin tietoa netistä jos aihe sua kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165