Kävin to 29.8 Tampereen Autokeskuksessa heti aamusta katsastamassa autoa joka minua kiinnostaa ystäväni kanssa.Kolme myyjää oli paikalla mutta kukaan heistä ei
tervehtinyt meitä eikä tullut palvelemaan vaikka olimme hetken aikaa liikkeessä ..
Osoitimme selkeästi kiinnostusta erästä autoa kohtaan mitä olin jo etukäteen tutkinut
netissä ja olisin halunnut jutella mahdollisesta vaihdosta myyjän kanssa mutta se jäi nyt tekemättä ja jää kyllä jatkossakin,ei tule toiste mentyä samaan liikkeeseen!
Autokeskus Tampere automyyjien palveluhaluttomuus
pemarikuski
3
67
Vastaukset
- wattuMitäItkijöitä
Voi näitä itkijöitä.
Jos joku auto kiinnostaa ja haluaa sitä, niin voi ihan vaikka kysyä paikanpäällä, että kiinnostaako kaupanteko.
Eiköhän silloin myyjäkin löydy paikalle.
Olen nähnyt liikkeissä näitä kaltaisiasi "tosi ostajia" jotka loisivat paikalla kuluttamaan aikaansa ja potkimaan renkaita ilman mitään aikomusta ostaa mitään. Ehkä se on syynä ettei myyjät viitsi aamusella hyppiä teidän perässä. - DorkapoikaRulaa
Aloittajasta kertoo paljon kun dorka kirjoittaa "korjaamo" osioon automyyjistä.
- HaeTyöpaikkaEnsin
Et olisi kuitenkaan saanut luottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136