Moi! Haluaisin tietää että saanko ostaa esim. Ulkomailta halpoja sytyttimiä ja myydä niitä sitten vähän suuremmalla hinnalla suomessa? Kun pitäisi tietää tarvitsenko lupia tai mitään ja jos aikoo jälleenmyydä niin kuin n.100kpl vuodessa eli aika vähän niin mistä pitää kysyä jälleenmyynti lupaa? Kiitos vastauksista jo etukäteen!!!!
sytyttimien myynti luvat/jälleenmyynti
2
292
Vastaukset
- Nimimerkkitön
Hanki kuitenkin aluksi vastuuvakuutus, jottet joudu maksumieheksi kun joku tappaa itsensä käyttämällä sytytintäsi väärin.
- Entinenverkkokauppias
Ne pitää testauttaa tukesilla, tai ne vetää ne myynnistä ja laittaa sulle kuunnon maksut. Ei kannata tilata pientä erää, koska tukesin tarkastusmaksut on muutaman tuhannen euron luokkaa. Joka mallille erikseen.
Kaikki tuli ja yms. Laitteen tarvitsee tukesin luvat suomessa myyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242625Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään382282Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621288Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991211- 41976
- 42957
- 75842
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh71808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92751