Olenko kiusaaja?

Anonyymikiusaaja

Olen siis seitsemännellä luokalla ja eilen kesken tunnin minut otettiin puhutteluun luokanohjaajan toimesta ja minut vietiin johonkin ihmen kiva koulu konttoriin. Minulle selvisi että tämä liittyy jotenkin kiusaamiseen ja olin kuulemma käyttänyt fyysistä väkivaltaa kiusaamisessa???!!! Minulle ei kerrottu henkilön nimeä ennenkuin päättelin sen. Tämä henkilö on tyttö naapuriluokaltani. Tämä fyysinen väkivalta kiusaaminen oli ollut sitä kun olin tönäissyt kaveria kostoksi siitä että hän oli tönäissyt minua ja tämä kaverini lensi toista kaveriani päin joka törmäsi siihen tyttöön ja tämä siis oli sitä kiusaamista?? Tämä luokanohjaaja kirjoitti tämän paperille ja minulle tuli siinä kauhea rikollisen olo vaikka mielestäni en tehnyt mitää kauhean pahaa koska tämä kyseinen tyttö ei ollut saanut mitää pahaa törmäystä siinä ei ollut mitään horjahtanut!!! Nykyään kun antaa anonyymin viestin opettajalle että jotain kiusataan tämä "kiusaaja" tuomitaan ilman mitään todisteita! "Kiusaajille" edes pieniä oikeuksia!

7

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esmies

Olet :D no en tiie

• hbcd

Et oo!!
      Mun luokan pari tyttöä väitää et kiusaan parin kaverini kaa heitä ja et ollaan aina nelisteen ja sit ollaan sillee "ssss" kun ne tulee ja uhkasivat kertoo opelle.😩
      Onko toi teiän mielestä kiusaamist kun ollaan aina ollu bestiksiä ja nelikko ja ties mitä ja meillä on salaisuuksia...
      Ja kyllä me ollaan niitten kaa muttei aina ja nyt ne väittää et syrjitään.
      Ite ne tunkee meiän keskusteluihin..
      Ja ne ei ees oo mukavia vaan haukkuu meitä noloiks ja wappiin kokoajan jotain kuvii ja jos sanotaan et lopettakaa niin ne on et " xdd suomi on vapaa maa"
      Niin en ees haluis olla niitten kaa mut mitä teen kun ne tunkee??😓☹

• Paloittelette heidät, ja kun huutavat lopettamaan, vastaatte " xdd suomi on vapaa maa".

• kakskzsbns

Et ole kiusaaja. Tyttö ehkä luuli, että se oli tahallinen tönäisy. Että tönäisisit molempia. Eikö opettajat yhtään kysynyt tarkemmin tilanteesta? Yleensähän pitäisi eka selvittää mistä johtuu ja kysyä mitä tapahtui minun mielestä. T: 15v | tyttö

• TheNewEsups

Juu, vaikka. Ihan mitä ite haluut.

• Okei, tein juuri diagnoosin ja olen aika varma, että sinä olet satavarma sosiopaatti. Yhteiskuntamme on läpimätä ja tämän takia tehnyt sinusta hirveän hirviön, joka vain käyttää väkivaltaa koulussa ja hakkaa lapsia. Sinun kaltaisesi ihmiset eivät yleensä pääse elämässä mihinkään, olen pahoillani. (ihan kuin minä pääsisin.)

• "- - olin tönäissyt kaveria kostoksi - -"

Jos olisit aikuinen tai edes yli 15, niin olisit syyllistynyt vähintään lievään pahoinpitelyyn, jonka yhdeksi uhriksi osui täysin sivullinen henkilö. Sillä ei ole asiassa merkitystä, että kaverisi töni sinua ensiksi.

En laskisi tuota varsinaiseksi kiusaamiseksi, mutta ihan hyvä se on, että noita pikkunujakoitakaan ei paineta aina villaisella. On hyvä alkaa pikkuhiljaa opetella, että ellei lain tasolla muuta säädetä, niin jokaisella ihmisella on lainsäädännön suojaama fyysinen koskemattomuus.

Toivottavasti olit mies ja pyysit tytöltä anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe