Kyllä se evomorali aina kristillsen voittaa!!

jyrppiikö

12

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko toivoa? On.

      Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      Langennut maailma tarvii kutsun.

      http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

    • Mutta ethän sinä Jyrtsi jehovana ole kristitty?

    • Taikauskonnoton

      Tällaista siis maailman kreationistisimmasa länsimaassa.

      Onneksi niissä kaikkein kreationistisimmissa maissa sentään harrastetaan vielä kivitystuomioita.

    • MTK-on-paras

      Ja niin se vain on että evokit eivät mistään hinnasta suostu edes kokeilemaan kristillistä elämäntapaa?

      Näinhän se on. Aika pitäisi käyttää ennemmin siihen, että jyrin mallia seuraten haaveilee opettajien kivittämisestä ja kurittomien lasten pieksemisestä.

      • Jyrinpoika

        Lähellä olet, sillä en itkisi vaikka joku kivittäisikin Ev.luttien pääopettajan homoavioliittoilakoijan Mäkipiispan pään lommoille.
        Toisaalta juurihan tuo on osoittanut katumisen merkkejä kieltämällä homoilta kirkkohäät. Joten annettakoon tämä hairahdus hänelle anteeksi, vaan ei muita syntejään.

        Ja mitä kurittomien lasten kurittamiseen tulee niin mieluummin sopivasti kuria, kuin se evokkien tapa näennäiskasvattaa lapsensa modernisti ns. vapaan kasvatuksen metodein, ts. kasvattamalla jättämisellä. Hehe
        Eipä ihme että tämä näkyy koululaisissa evomoraalisena koulukiusaamisbuumina joka suorastaan hyökkää silmille kaikkialla mediassa. Ovatko evokit huomanneet tätä aikaansaamaansa ilmiötä?


      • MTK-on-paras
        Jyrinpoika kirjoitti:

        Lähellä olet, sillä en itkisi vaikka joku kivittäisikin Ev.luttien pääopettajan homoavioliittoilakoijan Mäkipiispan pään lommoille.
        Toisaalta juurihan tuo on osoittanut katumisen merkkejä kieltämällä homoilta kirkkohäät. Joten annettakoon tämä hairahdus hänelle anteeksi, vaan ei muita syntejään.

        Ja mitä kurittomien lasten kurittamiseen tulee niin mieluummin sopivasti kuria, kuin se evokkien tapa näennäiskasvattaa lapsensa modernisti ns. vapaan kasvatuksen metodein, ts. kasvattamalla jättämisellä. Hehe
        Eipä ihme että tämä näkyy koululaisissa evomoraalisena koulukiusaamisbuumina joka suorastaan hyökkää silmille kaikkialla mediassa. Ovatko evokit huomanneet tätä aikaansaamaansa ilmiötä?

        --- Lähellä olet, sillä en itkisi vaikka joku kivittäisikin Ev.luttien pääopettajan homoavioliittoilakoijan Mäkipiispan pään lommoille.

        Pyrkisitkö estämään kivityksen, jos olisit itse paikalla tilanteen ollessa päällä?
        Jos huomaisit jonkun ihmisen suunnittelevan kivitystä ja olisit vakuuttunut totisista aikeista, olisitko hiljaa vai ilmoittaisitko viranomaisille?


    • Riivaajako

      Kuten täh
      Nastiset evokommentit osoittavat, evot on aivopesty puolustamaan evomoraalia vaikka se tuo heille itselleen vain kärsimystä ja epäonnistumisia ihmissuhdesaralla.

      Mikä noita riivaa?

      • Taikauskonnoton

        Ei ole olemassa mitään "evomoraalia", joten ei sellaista voi puolustaakaan.


    • >Ja niin se vain on että evokit eivät mistään hinnasta suostu edes kokeilemaan kristillistä elämäntapaa?

      Millaista hintaa olet tarjonnut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe