Ryssän Kätyrit

Eivät enää määrää maamme turvallisuus- ja ulkopolitiikasta. Kuten vuosina 1956-1981.

24

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai.onko.porttikielto

      Jestas keksitkö tuon ihan itse, vai tuliko porukan mieleen Juttutuvan pöydässä?

      • hnhghnx

        Ei oikeistodemari mitään itse keksi. Hän lainaa Suurta Johtajaa viihdekirjailija Lasse Lehtistä.

        56-81 demarit olivat täysin Kekkosen tossun alla, vinkuminen alkoi vasta Lehtisestä.


      • Anonyymi

        Ei Oikeistososdem ole muuta kuin persutrolli.


    • Itsenäinen_Suomi

      Nato-kiimaisten on turha kiihottua tähti-raita lipusta tässä vaiheessa enempää. Ainoastaan kokoomus ja KD ovat maamme USA:lle myymisen ja USA:n liittovaltioksi liittymisen kannalla, mutta heillähän on myös juutalaisia jäseniä.
      Suomi on perinteisesti kansallis-mielinen ja hieman myös sosialistinen, lähi-historiassa jopa kansallis-sosialistinen. Ei sellaisesta kansasta ole judeo-amerikkaan liittyjäksi, muutakuin keskitetyn leirityksen kautta, eihän.

      Emmehän halua tänne kantaSuomalaisten reservaatteja, emmehän?

      • Älä valehtele. Demarit taipuivat Moskovan tielle vasta 1966!


      • glx
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Älä valehtele. Demarit taipuivat Moskovan tielle vasta 1966!

        Kyllä se Sdp:n muutos alkoi jo hieman aikaisemmin, se tapahtui heti Rafael Paasion tultua puolueen puheenjohtajaksi jos en muista väärin niin 1963 korjaa jos vuosiluku on väärä.


      • glx kirjoitti:

        Kyllä se Sdp:n muutos alkoi jo hieman aikaisemmin, se tapahtui heti Rafael Paasion tultua puolueen puheenjohtajaksi jos en muista väärin niin 1963 korjaa jos vuosiluku on väärä.

        Oli 1963. No näinhän se on. Paasio ja Koivisto olivat itseasiassa ns. kolmaslinjalaisia. Asia on yhdistetty vain niin voimakkaasti Leskisen kääntymykseen.


    • dnghdhndf

      Mekkomies spämmää samaa asiaa. Ainakin yli kolmaskymmenes kerta tuo lause

    • Nuor.eläkeläinen

      Melkeimpä varmasti sossuoikeisto.Saanut hokemansa päähänsä, että sitä aina.Lehtistä lainaa.Kekkonen hoiti maan asiat mallikelpoisesti,todistus,kun ollaan tässä itsenäisenä.

      • Kekkosesta huolimatta olemme itsenäisiä. Ja se itsenäisyys 1956-1981 oli vähän tulkinnanvarainen asia. Kepulaisten Ryssänkiima tuntuu taas yltyvän.


      • dv8_
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kekkosesta huolimatta olemme itsenäisiä. Ja se itsenäisyys 1956-1981 oli vähän tulkinnanvarainen asia. Kepulaisten Ryssänkiima tuntuu taas yltyvän.

        Kepu siis päättää ja päätti kaikesta, loistava huomio. Mitä demarit tekivät vuosina 56-91?

        Koska Leskinen huomasi kääntyä ja miten Koivisto muutti idän politiikkaa? Hänellähän oli sama Vladimirov neuvonantajana kun Kekkosellakin :D


      • hahhahhahhaaaaaaaaa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kekkosesta huolimatta olemme itsenäisiä. Ja se itsenäisyys 1956-1981 oli vähän tulkinnanvarainen asia. Kepulaisten Ryssänkiima tuntuu taas yltyvän.

        Halonen oli pelkkä Putinin kissimirri. Rinne ei ymmärrä muuta kun työmarkkinahäiriköintiä. Demarien ulkopolitiikkaa johtaa edelleen Puna-Erkki vanha jenkkien vihaaja


      • glx
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kekkosesta huolimatta olemme itsenäisiä. Ja se itsenäisyys 1956-1981 oli vähän tulkinnanvarainen asia. Kepulaisten Ryssänkiima tuntuu taas yltyvän.

        Se itsenäisyys oli tulkinnanvarainen 1945- 1990 asti. Eli valvontakomission tulosta Yya sopimuksen päättymiseen asti. Ja kyllä se tulkinnanvarainen on nykyäänkin eli vuodesta 1995 alkaen. Ja tämä ei tarkoita, että olisin mitenkään Eu vastainen, Kriittinen kyllä monissakin asioissa.


      • Anonyymi
        hahhahhahhaaaaaaaaa kirjoitti:

        Halonen oli pelkkä Putinin kissimirri. Rinne ei ymmärrä muuta kun työmarkkinahäiriköintiä. Demarien ulkopolitiikkaa johtaa edelleen Puna-Erkki vanha jenkkien vihaaja

        Hyvin mietitty. Juuri näin ne asiat on.


    • hurmetta

      Aloittajan mielestä Suomen saa sensijaan myydä Usalle,jotta se voisi tätä kautta päästä Venäjän öljyn ja kaasun kimppuun.
      Usa ei ole kiinnostunut kuin Venäjästä siinä matkalla se talloo mennessään muut jalkoihin,eikä Suomestakaan jää kuin rauniot jäljelle.
      Ukrainan kautta ei nyt ihan kuitenkaan onnistunut vaikka näytti niin hyvältä
      kun kaikki Venäjän liittolaiset on jo melkein tapettu,Assad vielä sinnittelee,
      mutta eiköhän nuo Usan kouluttamat ja aseistamat isis-joukot tee siitä selvää.

      • Kirjoitteletko Pietarin trollitehtaasta?


      • hahhahhahhaaaaaaaaa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kirjoitteletko Pietarin trollitehtaasta?

        Ei se ole trollamista että toteaa demareiden ulkopolitiikan johdossa olevan USA vihollinen puna-Erkkin.

        Siivoa demarit ensin. Oikeisto Sossusosialistilla ei ole äänioikeutta demareissa.


      • hahhahhahhaaaaaaaaa kirjoitti:

        Ei se ole trollamista että toteaa demareiden ulkopolitiikan johdossa olevan USA vihollinen puna-Erkkin.

        Siivoa demarit ensin. Oikeisto Sossusosialistilla ei ole äänioikeutta demareissa.

        Ilmeisesti et osaa lukea. HO HOO!


      • hahhahhahhaaaaaaaaa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ilmeisesti et osaa lukea. HO HOO!

        Sinä et ymmärrä mitään, luulet Lehtisen viihdekirjoja faktaksi.


      • Liittyy miten tilanteeseen vuonna 2016?


      • Kekkonenoliparas

        "Nykyään melkein kaikki osaavat lukea, mutta vain harvat osaavat ajatella."


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Liittyy miten tilanteeseen vuonna 2016?

        Yhtä paljon kun avauskin


    • Anonyymi

      Suomessa kremlin kätyrit:
      Juha Sipilä ja Olli Rehn rosatom ydinvoima.
      Lipponen Nordstream kaasuputki.
      Aho Sberbank.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe