Jos et tiedä, kysy Jumalalta. Jumala vastaa. Ole tarkkana kun saat vastauksen.
Kysy Jumalalta !
empiirinenmenetelmä
6
<50
Vastaukset
- toden.totta
Tässä pastori näyttää, miten Jumala vastaa:
https://www.youtube.com/watch?v=me2H7Ja93Wg Kun ihminen kysyy jotain jumalaltaan on kyse teologiasta. Jos kuulee jumalansa vastauksen siirrytään käsittelemään asiaa lääketieteen kannalta.
- Tarkkaväännös
2Moos.19:19. Biblia. Ja sen basunan helinä enemmin ja enemmin eneni. Moses puhui ja Jumala vastasi häntä kuultavasti.
- vanha.vihtahousu
Jumala on saunamiehiä. Hän vastaa.
- AtteAtteisti
Rakas Jumala. Milloin saan seksiä?
- oletitserakas
Kun olet mennyt naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839