Onnistuin saamaan yhden illan jutun. Kun nainen näki kullini, sanoi hän "Jos mulla olisi noin iso kulli, en tekisi muuta kuin runkkaisin kotona."
Meillä oli aika hyvää seksiä, ja molemmille jäi käsittääkseni hyvä maku.
Kullin koko 20.5 / 14 paksuimmasta kohdasta.
Nainen sanoi kauniisti
10
53
Vastaukset
Askolle nainen sanoi vilkaistuaan, että jos mulla olisi tuon kokoinen kulli, en runkkaisi kuin kotona ;)
Se nainen pyysi Askoa ulos. Eteisessä.- lollers_xd
Hahhah, kiitos päivän nauruista!
- Muahahhaa
Hyvä kun homolla omat kuivat jutut naurattaa. Olet sinä kyllä itkenytkin, kun isäsi painoi sinua perseeseen pinkin verkkosukkahousun sepaluksesta sojottavalla mulkullaan.
Muahahhaa kirjoitti:
Hyvä kun homolla omat kuivat jutut naurattaa. Olet sinä kyllä itkenytkin, kun isäsi painoi sinua perseeseen pinkin verkkosukkahousun sepaluksesta sojottavalla mulkullaan.
Tuo isä-huumori se vasta onkin oivallista. Jessus.
Peilaatko omia toiveitasi? Eikö isäsi ollut riittävän hellä sinulle, vai mistä tuollainen maaninen isähaaveilu tulee.
Ja pinkit verkkosukkahousut? Et tietäisi sellaisia olevankaan, ellei kaapistasi niitä löytyisi tyttöilyasuksesi siitä utareliivihyllyn vierestä :D
Enemmän minua muuten sinun jutut naurattaa, kuin nuo omat.
- Azzco
H-x:n huumorintaju on tunnetusti perseestä. Ja se perse ei ole heikkohermoisten silmille sopivaa katseltavaa.
- vasenius
Kai se huumori tuntuu ikävältä, kun sinua, Asko, siinä vitsin omasesti "pilkataan". Kulkeeko pieni töpö, huumorintajuttomuus ja yliherkkyys käsi kädessä? Kyllä itselleenkin pitää osata nauraa.
Askoa harmittaa varmaan omaa töpöä enemmän, se muiden pikkuisen omaa isompi töpö.
Siksi kaikki yli 13-senttiset pitää todistella jollain konstilla enintään tuohon 13 senttiin.
Ja paksuuskaan ei saa olla yli kymmentä. Ai miksikö? Yrittäkää arvata :D
- pippelib
Miten helvetissä noi mittaa molojensa paksuutta !!!!???? Tääkin pässi sanoo 14 cm !!!Ei sitä mittanauhaa pyöritellä pallien ympäri !!!!! Mittaa varresta sen ympärysmitta ja käytä matematiikkaa,käyttäen maagista lukua 3.14 !!!! Voisin veikata,että saat pippelisi paksuusarvoksi n, 3-4.5 cm !!!!!
Muista, että peniksen paksuus ilmoitetaan ympärysmittana.
"Peniksen paksuus ja ympärysmitta
Peniksen paksuus ja ympärysmitta mitataan varren keskikohdasta. Objektiiviseen mittaukseen perustuvissa tutkimuksissa peniksen keskimääräiseksi ymrärysmitaksi on saatu 12-13cm."
Lähde löytyy ;)
- Homo-ei-ole-ihminen
Homo vastaillut itselleen mm. vaseniuksen vaseliiniperseenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16338Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3771936Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471664Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281639Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2841343- 651069
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739