Onnistuin saamaan yhden illan jutun. Kun nainen näki kullini, sanoi hän "Jos mulla olisi noin iso kulli, en tekisi muuta kuin runkkaisin kotona."
Meillä oli aika hyvää seksiä, ja molemmille jäi käsittääkseni hyvä maku.
Kullin koko 20.5 / 14 paksuimmasta kohdasta.
Nainen sanoi kauniisti
10
56
Vastaukset
Askolle nainen sanoi vilkaistuaan, että jos mulla olisi tuon kokoinen kulli, en runkkaisi kuin kotona ;)
Se nainen pyysi Askoa ulos. Eteisessä.- lollers_xd
Hahhah, kiitos päivän nauruista!
- Muahahhaa
Hyvä kun homolla omat kuivat jutut naurattaa. Olet sinä kyllä itkenytkin, kun isäsi painoi sinua perseeseen pinkin verkkosukkahousun sepaluksesta sojottavalla mulkullaan.
Muahahhaa kirjoitti:
Hyvä kun homolla omat kuivat jutut naurattaa. Olet sinä kyllä itkenytkin, kun isäsi painoi sinua perseeseen pinkin verkkosukkahousun sepaluksesta sojottavalla mulkullaan.
Tuo isä-huumori se vasta onkin oivallista. Jessus.
Peilaatko omia toiveitasi? Eikö isäsi ollut riittävän hellä sinulle, vai mistä tuollainen maaninen isähaaveilu tulee.
Ja pinkit verkkosukkahousut? Et tietäisi sellaisia olevankaan, ellei kaapistasi niitä löytyisi tyttöilyasuksesi siitä utareliivihyllyn vierestä :D
Enemmän minua muuten sinun jutut naurattaa, kuin nuo omat.
- Azzco
H-x:n huumorintaju on tunnetusti perseestä. Ja se perse ei ole heikkohermoisten silmille sopivaa katseltavaa.
- vasenius
Kai se huumori tuntuu ikävältä, kun sinua, Asko, siinä vitsin omasesti "pilkataan". Kulkeeko pieni töpö, huumorintajuttomuus ja yliherkkyys käsi kädessä? Kyllä itselleenkin pitää osata nauraa.
Askoa harmittaa varmaan omaa töpöä enemmän, se muiden pikkuisen omaa isompi töpö.
Siksi kaikki yli 13-senttiset pitää todistella jollain konstilla enintään tuohon 13 senttiin.
Ja paksuuskaan ei saa olla yli kymmentä. Ai miksikö? Yrittäkää arvata :D
- pippelib
Miten helvetissä noi mittaa molojensa paksuutta !!!!???? Tääkin pässi sanoo 14 cm !!!Ei sitä mittanauhaa pyöritellä pallien ympäri !!!!! Mittaa varresta sen ympärysmitta ja käytä matematiikkaa,käyttäen maagista lukua 3.14 !!!! Voisin veikata,että saat pippelisi paksuusarvoksi n, 3-4.5 cm !!!!!
Muista, että peniksen paksuus ilmoitetaan ympärysmittana.
"Peniksen paksuus ja ympärysmitta
Peniksen paksuus ja ympärysmitta mitataan varren keskikohdasta. Objektiiviseen mittaukseen perustuvissa tutkimuksissa peniksen keskimääräiseksi ymrärysmitaksi on saatu 12-13cm."
Lähde löytyy ;)
- Homo-ei-ole-ihminen
Homo vastaillut itselleen mm. vaseniuksen vaseliiniperseenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292755- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719