Olen yli kaksikymppinen nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Muutenkaan miessuhteita ei ole ollut, johtuen henk.koht. ongelmistani ja antautumattomuudesta vietäväksi. Muutamia kuukausia sitten onnistuin saavuttamaan orgasmin itsetyydyttämällä. Aiemmin se ei ole onnistunut, ehkä en ole yrittänytkään tarpeeksi.
Ensimmäisen kokemuksen jälkeen olen ollut aivan koukussa tuohon tunnetilaan, jonka orgasmi saa aikaan. Olen lukenut, että niitä on useammanlaisia, tämä on varmaan miedompi klitorisorgasmi. Ongelmani on, että olen jäänyt koukkuun itsetyydytykseen, toisin sanoen haen orgasmista hyvää oloa ja tunne on mielessä turhankin usein. En voi edes mennä nukkumaan ilman orgasmia. Mielellään haluaisin tulla parikin kertaa päivässä.
Voin vain haaveilla millaista on saada orgasmi yhdynnässä miehen kanssa. Sen täytyy olla taivaallista, ja vieläpä kun toinenkin osapuoli saa.. Niistä hetkistä haaveilen! Haluaisin kysyä, onko kenelläkään muulla ollut tällaista koukuttumista orgasmiin, varsinkin silloin kun on ollut vielä neitsyt? Ainakin minulle orgasmista on tullut kuin "huume", josta en pääse eroon enää. Tai sitten se on normaalia..?
Neitsyt koukussa orgasmiin
9
621
Vastaukset
Kyllähän tuo ihan normaalilta kuullostaa kun olet ensimmäisiä orgasmeja saanut, niin se varmasti vie mennessään, kunnes jossain kohtaa hieman rauhoittuu:p
Mutta eipä sen tarttis jääpä pelkäks haaveiluks, että tekisit sen miehen kans..Minusta saattaisit saada partnerin ja olen itsekkin kokematon, joten nyt on hyvät senssit lähtee yhessä sitä orgasmia hakemaan, mutta tutustutaan nyt kumminkin ensin kaikessa rauhassa, josko vaan uskallat laittaa meiliä minulle ja sähkishän löytyy ihan sieltä nimimerkin takaa;)- Polliisi69
Tottakai ujo neitsyt lähtee ensimmäisen Suomi24ssä vastanneen pojan kanssa panemaan. Kuinka idiootti täytyy olla tollaseen uskoessaan, tai edes toivoessaan. Lisäksi kun toi neitsyt on oikeasti mies niin ei muuta kun pitäkää hauskaa.
Sinä se idiootti olet jos luulet, että keskustelupalstoilla ei synny tuttavuuksia koskaan...Vaikutat melko kitkerältä ja ahdasmieliseltä. Ei kukaan ole hyppäämässä kenenkään sänkyyn tutustumatta. En minä ainakaan.
- fgfghj
Mask86 kirjoitti:
Sinä se idiootti olet jos luulet, että keskustelupalstoilla ei synny tuttavuuksia koskaan...Vaikutat melko kitkerältä ja ahdasmieliseltä. Ei kukaan ole hyppäämässä kenenkään sänkyyn tutustumatta. En minä ainakaan.
Oletkos kuullut yhdenillan jutuista.
- kopoma-d
aivan oikein kaveri siel ylhäällä kirj. jätkä mikä jätkä naiset ei tollasii kirjota joten kiihottavia PASKALEIKKEJÄ
- Licker09
Olisi upeaa tavata nuori nainen, joka juuri keksinyt 'ton jutun'... Voisin levittää jalkasi,nuolla nipukkaa niin että saat,vaikka useampiakin,samalla nännejäsi näpelöiden...
Hyvää sulle ilman yhdyntää jos vielä haluat säilyttää neitsyytesi...😉 - Löylykauha
Taitaa omistaa löylykauhan.
- Ihmeel
Joo kiitos vaan ehdotuksista, en kuitenkaan ole kajoamassa mihinkään ehdotettuun juttuun tällä palstalla. :) Haaveilla saa.
Menee tämä yksinkin niin pitkään kunnes löydän sopivan miehen. En vaan malttaisi odottaa kovin pitkään. On muutenkin ikää jo sen verran, että ahdistaa kokemattomuus!- Ihmeellistä
^Ja siis olen aloittaja, nimimerkki jäi vajaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks655706Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää743486Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.243357- 1132926
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642417Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu401805Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11348En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131285Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel681214Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801061