Tietääkö kukaan millä aikataululla paiholan sairaalan asukkaat on muuttamassa tarkalleen? (Joensuun sairaalan lähelle)
Ja onko tarkempaa tietoa mitä nykyinen omistaja rakentaa Paiholan sairaalan rakennuksista?
Paiholan sairaala?
21
666
Vastaukset
- puruvesi
Pakolaiskeskus siitä tulee.
- tilanteesta
Onks sulla lehtijuttua(linkkiä) kun oon kuullu että siitä saattas tulla hotelli?
- paiholastapaukahtaa
Ei myö muuteta koskaan. Pimpelipompeli hippulahei. Hojo hojo oli kojo. Krääääk
- pöpötipöö
Ding dong. Kuka siellä? Ei kukaan. Hyvä.
- Oletan_näin
Asiasta on ollut jo sen verran uutisia että löytänet vastauksen ihan vaan internetin hakua käyttämällä!
- paikallisillepalvelu
Se on jo tuotu paikallisille joensuunlaisille käyttöön keskus sairaala alueelle,tämä palsta todistaa ettei turhaan tullut.
Eli menkää sinne se on käytössänne ,olkaapa hyvä. - kolotustapäässä
Kiitos. Mennään. Lamp lomps. Menin jo. Missä vartijat?
- PaskaJoensuu
Joensuu romahtaa joka päivä ja vokit vaan lisääntyy...
- ahtaanpaikangammo
Ahtaan paikan kammo voi ilmetä myös ohutsuolessa. Tämän vuoksi ahnuksesta purkautuu pahaa ilmaa 15 sekunnin välein.
- Ihbijb
Pohjoiskarjalaisissa kouluissa ja yleeensäkin käytettiin 60- luvulla mielisairaalasta sanaa paihola, joten moni silloin nuoruutensa elänyt luuli, että se oli suomen kielen sana.
- mitäimhettä
Elä? Hahahahaha!!! Luuliko? Voe mahoton. Hahahaaaaaa.
- kämyars
Ei oo totta. Haha. LOL. Ihan mahotonta.
- teuvoliidmän
bumbapialta pillua myös osaston asukeille
- naurutusta
Haha. EI oo totta. Haha. Vai pumpa. Hahaaa.
- bumpia
buahahah olen jossupossu sommelotieltä vittuni on väljä ja mutaman äpäräisn olen pyöräyttänyt pilluani jaan ilomielin
- monmakke
Oletko sama bumbapia mikä 2000 luvun vaihteessa urakalla jakoi tavaraansa muitten nuokalla pyörivien teininen kanssa
- tepip84
Eiköhän tää sama horoperse oo muutkin nuorisotalolla vuosituhannen vaihteessa pyörineistä nykyään sossuluukku yh lumppuja suurin osa
- TINKELITONKELI
TINKELI TONKELI TINKELI TONKELI. MINEN OU HULLU. JOKA MUUTA VÄITTÄÄ VALEHTELEE. TINKELI TONKELI TINKELI TONKELI. JUNA MÄN JUST. MYÖHÄSTYIN PIRUVIE!
- sokkelihullu
Valesokkelihullu on jo siirretty Tikkamäelle, osastolle L.
- torttuaaaa
Elä? onko tosi??
- OTSIKUNTILX
VALESOKKELI ROMMAUS ON ISO HUMMAUS. PAIHOLASSAKIN ROMMASI VALESOKKELIT JA JOUTUVAT SIIRTÄMÄÄN NE TIKKAMÄELLE. KUNHAN EI ROMMAISI SIELLÄKÄÄN. KAATUU KOKO SAIRAALA TIKKARINNETTÄ ALAS JA TURMELEE KAUPUNKIKUVAN. SITTEN EI NAURESKELLA MULLE. HAHAHHEHEHEHEHIHIHIII.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628