Paiholan sairaala?

tilanteesta

Tietääkö kukaan millä aikataululla paiholan sairaalan asukkaat on muuttamassa tarkalleen? (Joensuun sairaalan lähelle)

Ja onko tarkempaa tietoa mitä nykyinen omistaja rakentaa Paiholan sairaalan rakennuksista?

21

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puruvesi

Pakolaiskeskus siitä tulee.

• tilanteesta

Onks sulla lehtijuttua(linkkiä) kun oon kuullu että siitä saattas tulla hotelli?

• paiholastapaukahtaa

Ei myö muuteta koskaan. Pimpelipompeli hippulahei. Hojo hojo oli kojo. Krääääk

• pöpötipöö

Ding dong. Kuka siellä? Ei kukaan. Hyvä.

• Oletan_näin

Asiasta on ollut jo sen verran uutisia että löytänet vastauksen ihan vaan internetin hakua käyttämällä!

• paikallisillepalvelu

Se on jo tuotu paikallisille joensuunlaisille käyttöön keskus sairaala alueelle,tämä palsta todistaa ettei turhaan tullut.

Eli menkää sinne se on käytössänne ,olkaapa hyvä.

• kolotustapäässä

Kiitos. Mennään. Lamp lomps. Menin jo. Missä vartijat?

• PaskaJoensuu

Joensuu romahtaa joka päivä ja vokit vaan lisääntyy...

• ahtaanpaikangammo

Ahtaan paikan kammo voi ilmetä myös ohutsuolessa. Tämän vuoksi ahnuksesta purkautuu pahaa ilmaa 15 sekunnin välein.

• Ihbijb

Pohjoiskarjalaisissa kouluissa ja yleeensäkin käytettiin 60- luvulla mielisairaalasta sanaa paihola, joten moni silloin nuoruutensa elänyt luuli, että se oli suomen kielen sana.

• mitäimhettä

Elä? Hahahahaha!!! Luuliko? Voe mahoton. Hahahaaaaaa.

• kämyars

Ei oo totta. Haha. LOL. Ihan mahotonta.

• teuvoliidmän

bumbapialta pillua myös osaston asukeille

• naurutusta

Haha. EI oo totta. Haha. Vai pumpa. Hahaaa.

• bumpia

buahahah olen jossupossu sommelotieltä vittuni on väljä ja mutaman äpäräisn olen pyöräyttänyt pilluani jaan ilomielin

• monmakke

Oletko sama bumbapia mikä 2000 luvun vaihteessa urakalla jakoi tavaraansa muitten nuokalla pyörivien teininen kanssa

• tepip84

Eiköhän tää sama horoperse oo muutkin nuorisotalolla vuosituhannen vaihteessa pyörineistä nykyään sossuluukku yh lumppuja suurin osa

• TINKELITONKELI

TINKELI TONKELI TINKELI TONKELI. MINEN OU HULLU. JOKA MUUTA VÄITTÄÄ VALEHTELEE. TINKELI TONKELI TINKELI TONKELI. JUNA MÄN JUST. MYÖHÄSTYIN PIRUVIE!

• sokkelihullu

Valesokkelihullu on jo siirretty Tikkamäelle, osastolle L.

• torttuaaaa

Elä? onko tosi??

• OTSIKUNTILX

VALESOKKELI ROMMAUS ON ISO HUMMAUS. PAIHOLASSAKIN ROMMASI VALESOKKELIT JA JOUTUVAT SIIRTÄMÄÄN NE TIKKAMÄELLE. KUNHAN EI ROMMAISI SIELLÄKÄÄN. KAATUU KOKO SAIRAALA TIKKARINNETTÄ ALAS JA TURMELEE KAUPUNKIKUVAN. SITTEN EI NAURESKELLA MULLE. HAHAHHEHEHEHEHIHIHIII.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe