Merkel hävisi jo kotikentälläänkin

syykin_selvillä

30

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osunut_aina_hyvin

      Kun siirrytään muihin osavaltioihin Merkelin puolueen alamäki tulee olemaan ennennäkemätön povaa Deutche Naturlander lehti.

    • tuuleenn

      pakolais politiikan lasku tulee maksettavaksi aikanaan.

    • ent.demari

      Sitä saa mitä on tilannut.

    • rajutotteetarpeen

      Merkel tullaan muistamaan mielipuolisena Euroopan tuhoajana. Eipä Stasin kasvatilta muuta voinut odottaakaan. Nyt Saksa muuttuu ja laittomasti maahan tunkeutunut värillinen koraani-porukakka saa kenkää ja kovaa. Niiden elämä on tehtävä täällä helvetiksi rajuin ottein. Saksa on saanut tarpeekseen matuista ja Merkelistä. Merkelin valheita ei usko enää kukaan. Sitä ei kuunnella. Nyt on Euroopassa rautanyrkin aika. Raudalla korjataan Merkelin, Stubbin ja Vartiaisen tyhmyys. Ilman heidän perverssejä valheitaan järki ja rauha olisi voinut Euroopassa jatkua. Mutta heille ei järki ja varovaisuus kelvanneet. Kaikki tämä osoittaa, että dialektiikka toimii. Islamin niska on murskattava Euroopassa ihan heti. Eurooppaa ei ole rakennettu hihhuloivaa ja verellä leikkivää roskaväkeä varten.

    • höögfors

      Ei Merkkelin kannata politiikan suuntaa muuttaa, suunta on oikea :D

      • Amerkel

        ... Ja suuntana on maanpäällinen helvetti.


      • Ammutaanvaihirtetään

        Merkel on tuhoisampi kuin Hitler. Hitler tuhosi yhden sukupolven eurooppalaisia, Merkel tuhosi Euroopan.


    • tyylin

      menee taas eun käsi kirjoitukset uusiksi.

    • jxue

      Kommunisti huora toivottavasti ammutaan lähiaikoina

    • oikeuskokoontukoon

      Politiikon "vastuu" ei saisi realisoitua vain vaalitappiona. Merkelille oikea paikka vastuun selvittämiseen olisi valtakunnanoikeus. Mitä seurauksia on maan tuhoamisesta?

      • MenetettyMaa

        Eikös näitä merkkelitä ole meilläkin?


    • Mikä näil sakemanneil oikee on ku aina pitää kompastuu johonki... Ylensä epärehellisyyteen, epärealistiseen ajatteluun tai muuhun...

    • Jdkddkdl

      Toivottavasti on hyvä häviäjä, eikä viime töikseen aloita sotaa..

    • Sniperi

      Ämmä olisi pitänyt eliminoida jo vuosia sitten.

    • CaptenKid

      Kannatan Merkkelille rangaistuksena Ruotsinlaivojen kölin ali vetämistä.

      • proktologi

        Ei vaan matupatjaksi muslubileisiin.

        Saa maho lehmä kerrankin kyllikseen, turpaansa ja ehkä jonkin jännän taudinkin.


    • hiihtäjät

      Hullu akka, ei kun hullu suvakkiämmä,

      • Parasitoidimatut

      • mjhghgfgffggf

      • Parasitoidimatut
        mjhghgfgffggf kirjoitti:

        Osuva kuva :DDDDD Siellä voisi olla kaikkien Suomenkin suvakkien naama.

        Ton oikeimmanpuoleisen hoitajan ilme on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta...


    • Merkelin porukka sai vain 19 % äänistä . Että silleen.

    • ertthrthrthh

      Matut sano Saksassa et ne on Merkelin vieraita eikä töitä tarvii tehdä ja raha tulee automaatista.

    • onneksi_romahtaa

      Tuo lapseton vanhus on ollut edesvastuuton. Tuollaisella ei ajatusta suvun jatkosta.

    • henkensä_puolesta

      Matut pakenevat vielä kauhuissaan euroopasta, ei mene kauaa.

    • sireeni_ulvoooo

      Merkelin kannatus syöksyy kuin Stukat aikoinaan

    • minusta_uhkaavaa

      Onko lapsettoman annettava johtaa maataan? Yle ja hyysäri-lehti ei ole paljon murskatappiosta uutisoinut, ohitettiin pikaisesti.

    • Saksalaiset_isänmallisia

      Vanhan muumion peli pelattu.

    • FolioMulder

      Joo, siinä se nähdään kuinka kansanvastaisia nuo suvakit ovat. Heille se vaarallinen, epäkäytännöllinen, kallis ideologiansa on tärkeämpää kuin kansan viisaampia tahto, jota he AINA populismiksi yksinkertaistaen kutsuvat.

      Eli heillä on samaa vallanhimoista luonteen piirrettä kuin kenessä tahansa maailman hirmuhallitsijassa !

      Merkkelin kanssa samoilla linjoila on suomessa moni maahanmuuttopoliittisesti tyhmä politiikko. Heitä on itseasiassa Vihreät, Vas. ja SDP pullollaan.

    • eurooppa_eurooppalaisil

      sama aalto leviää läpi euuroopan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe