On tulossa? Hyssälän mukaan näin on käymässä.
Millaiset rajat asumistukeen
1
102
Vastaukset
- wywy
Mitä se tuo eläkkeelle jäävä HYSSÄLÄ vielä viime metreillä sekaantuu näihin asioihin, ois hyvillään, että pääsee eläkkeelle ja häipyis vähin äänin. Ei ole tarpeeksi perillä köyhän ihmisen asioista. Tällä hetkellä tarvitaan tukia paljon enemmän kuin ennen, koska on niin valtava työttömyys, niitä pitäis lisätä eikä vähentää. Jostakihan ne rahat on ihmisten saatava, jolleivat aio tappaa ihmisiä nälkään. Menis hänkin seisomaan leipäjonoon ja katsomaan, mitä se on. Nyt alkaa tuntumaan, että päättäjillä ei ole realistista tuntumaa arkeen, onko edes laskutaitoa ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530