Minun muutettava, maahanmuuttajat metelöivät

edelleensuivaantunut

Maahanmuuttajille pitäisi opettaa säännöt miten kerrostalossa asutaan. Kerrostalooni on muuttanut vuokralle maahanmuuttajia, jotka eivät välitä yhtään yleisistä säännöistä. Parvekkeella melutaan kaiken yötä ja soitetaan kovalla musiikkia. Asukkaat ovat kaikki miehiä - ja kovaäänisiä. Eiköhän nyt tarvittaisi enemmän näitä asukasneuvojia, jotka kertoisivat miten Suomessa on tapana elää. En ole rasisti, enkä lokeroi ihmisiä, mutta nyt tuntuu pahalta. Minusta on tulossa maahanmuuttajakielteinen ihminen. Päättäjillä ei ole naapurissa näitä maahanmuuttajia ja eivät siksi ymmärrä miten raskasta välillä on olla näiden ulkomaalaisten kanssa, kun olemme kuitenkin niin erilaisia, eivätkä he aina tunnu mitenkään ystävällisiltä meitä suomalaisia kohtaan.

34

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräälista

Kerääppä nimilista asukkailta , koska varmaan muutkin samassa talossa ovat metelöinnin kuuleet . Se on tyypillistä just näillä , et kun suomalaiset rupee nukkuun , sillon heillä elämä alkaa . Se on kun niille ei uskalla itse mennä sanoon , kun tulee silmille . Soita ensin isännöitsijälle , sen jälkeen viet tuon listan missä ihmisten nimet jotkatuntee et myös heen kotirauhaa rikottu tuolla metelöinnillä .

• WDEFWefw

Vie niille possunlihaa maistiaisiksi ja verilättyjä.

• lapsimorsian7v

jep.Lukekaas tää... Google : Murkut.org

• rasistitovatalintakastia

Aloittaja on RASISTI pelkkä provosointi aloitus. Monen maan kulttuuriin kuuluu äänekäs keskkustelu ja ellette sitä kestä muuttakaa jonnekkin missä ei ole naapureita voitte siellä hiljaisuudessa murehtia kurjaa rasistin elämäänne.

Aloittajan kaltaiset rasistisiat saisivat kaikki pistää vankilaan olette sairaita kun haukutte viettamia ihmisiä jotka ovat sotaa paossa.

• dfaSFWS

Ei tänne elättipummeja kaivata.

• kotipitääollakoti

Taidat itse olla sitä kastia, joka keskustelee äänekkäästi ja naapurit ovat hermoromahduksen partaalla, kun pitäisi saada nukkua yöllä, kun päivällä menevät TÖIHIN. Oletko kuullut, mitä tarkoittaa TYÖ? Tiedätkö mitä on TÖISSÄ KÄYMINEN?
        Jos olet sattunut kuulemaan siitä, tiedät, että siellä käyminen edellyttää että välillä saa nukkua.
        Tottahan toki monessa kulttuurissa on äänekästä keskustelua, olen itse joskus kokenut kun romanit asuivat alakerrassa, niin se keskustelu ei loppunut koskaan. Se oli 24/7 päällä.
        Olet itse näköjään siinä pisteessä, että sinun kannattaisi mennä kokeeksi vankilaan, siellä saisit keskustella kaltaistesi kanssa äänekkäästi, tai ehkä suusi tukittaisiin.

• OpiTaiYritäEdes

"rasistitovatalintakastia "
        Et sinäkään osaa edes kirjoittaa ja oletko edes apukoulua läpäissyt?

• Jeppsjoo
        kotipitääollakoti kirjoitti:

Taidat itse olla sitä kastia, joka keskustelee äänekkäästi ja naapurit ovat hermoromahduksen partaalla, kun pitäisi saada nukkua yöllä, kun päivällä menevät TÖIHIN. Oletko kuullut, mitä tarkoittaa TYÖ? Tiedätkö mitä on TÖISSÄ KÄYMINEN?
        Jos olet sattunut kuulemaan siitä, tiedät, että siellä käyminen edellyttää että välillä saa nukkua.
        Tottahan toki monessa kulttuurissa on äänekästä keskustelua, olen itse joskus kokenut kun romanit asuivat alakerrassa, niin se keskustelu ei loppunut koskaan. Se oli 24/7 päällä.
        Olet itse näköjään siinä pisteessä, että sinun kannattaisi mennä kokeeksi vankilaan, siellä saisit keskustella kaltaistesi kanssa äänekkäästi, tai ehkä suusi tukittaisiin.

Jospa on niin,ettei joissakin kulttuureissa tunneta sellaista "omituisuutta",kuin taloyhtiön järjestyssäännöt?;)

• javar.favakehin.google

Kaikki matujen tekemät raiskaukset, ryöstöt, ahdistelut ja häiriköinti kuitataan tuolla "Rasismi" "rasismi" sonnalla.

• MonikulttuurinenÄippä

Enemmän mua häirittee nää "maahanmuuttokiriittiset" suomijuntit.

• Älykääpiöt

Kaikkein pahinpia ovat hyysärisuvakit lörtysy levällään kun kuulevatkin sana matu.

• Kulturelli

Äippän ahteri on sen verran iso että kyllä sitä kolme samaan aikaan jyystää.

• HeliUusitalo

Kultturellin kirjoitus on oiva esimerkki rasistien älykkyysosamäärästä, Vain uhmakkaat teinit ja rasistit kirjoittavat noin alatyylisesti.

Suurin osa tänne sotaa pakoontulleista ovat asuneet kotimaassaan omakotitaloissa joten turha vedota taloyhtiönsääntöihin.

Suomalainen rasisti on kaikista pahin kun se huutaa ja rällästää työttömyyskorvauspäivänä kaljapäissään loppukuun se makaakin sängyllä seuraavaa korvausta odotellessa. Toisin kuin maahanmuuttajat jotka lähtevät kansanpariin kahviloihin luomaan kontakteja mahdollisiin työnantajiin.

Joku tuolla kirjoitti raiskauksista ja väkivallasta maahanmuuttaja ei raiskaa naiset eivät jätä näitä rauhaan kun joka paikassa ovat kimpussa komeita kun nämä ulkomaalaiset ovat. Joskus on sattunut ansa ja nainen on keksinyt kuinka maahanmuutaja raiskasi vaikka todellisuudessa varmaan itse vaatimalla vaati sänkyyn.

Väkivallasta on turha itkeä nämä rasisti pellet kaljapäissään menee uhitelemaan ja joka kerta saaneet selkäänsä sen jälkeen rasistipelle itkee kun häntä on opastettu isän kädestä kuinka käyttäydytään sivistyneessäyhteiskunnassa.

• HelliUusitalo
        HeliUusitalo kirjoitti:

Kultturellin kirjoitus on oiva esimerkki rasistien älykkyysosamäärästä, Vain uhmakkaat teinit ja rasistit kirjoittavat noin alatyylisesti.

Suurin osa tänne sotaa pakoontulleista ovat asuneet kotimaassaan omakotitaloissa joten turha vedota taloyhtiönsääntöihin.

Suomalainen rasisti on kaikista pahin kun se huutaa ja rällästää työttömyyskorvauspäivänä kaljapäissään loppukuun se makaakin sängyllä seuraavaa korvausta odotellessa. Toisin kuin maahanmuuttajat jotka lähtevät kansanpariin kahviloihin luomaan kontakteja mahdollisiin työnantajiin.

Joku tuolla kirjoitti raiskauksista ja väkivallasta maahanmuuttaja ei raiskaa naiset eivät jätä näitä rauhaan kun joka paikassa ovat kimpussa komeita kun nämä ulkomaalaiset ovat. Joskus on sattunut ansa ja nainen on keksinyt kuinka maahanmuutaja raiskasi vaikka todellisuudessa varmaan itse vaatimalla vaati sänkyyn.

Väkivallasta on turha itkeä nämä rasisti pellet kaljapäissään menee uhitelemaan ja joka kerta saaneet selkäänsä sen jälkeen rasistipelle itkee kun häntä on opastettu isän kädestä kuinka käyttäydytään sivistyneessäyhteiskunnassa.

Claudia Vazquez Toledo Que guapa manita, te hace bien ser mama, te vez feliz.
        Näytä käännös
        14. toukokuuta kello 14:58
        Margot Vazquez Toledo
        Margot Vazquez Toledo Hermosa mi hermanita!!! Besos
        Näytä käännös
        14. toukokuuta kello 15:14
        Mervi Uusitalo
        Mervi Uusitalo onko sulla uus kampaus...vai miten sie olet niin erin näkönen :D
        14. toukokuuta kello 17:43
        Suvi Pirjo Sofia Teräsniska
        Suvi Pirjo Sofia Teräsniska Peilikuva.
        14. toukokuuta kello 19:57
        Heli Uusitalo
        Heli Uusitalo Kattos se on elämäni ensimmäinen peilikuva🙀ja poistaa rypyt ja silmänaluset😂tässähän näyttää nuorukaiselta😹
        1 · 15. toukokuuta kello 8:21 · Muokattu
        Zena Y. Carintje
        Zena Y. Carintje Hermosa...

• PatriotX

Heli Uusitalo on loistava esimerkki vokkipatjasta. Jatka valitsemallasi tiellä.

• Karanko

Soita poliisille.

• OskarDirlewanger

Jep!

Ei ne osaa käyttäytyä; ei edes turvapaikkaa hakiessaan!

Olen ollut töissä paikassa, jossa jouduin näitten t-paikanhakijoiden kanssa tekemisiin, ja voin sanoa että suurin osa niistä ovat p..kan puhujia! Hakevat vaan elintasopaikkaa.

Jos nyt ajatellaan, että nyt tässä viime ryntäyksessä tuli suurimmaksi osaksi miehiä, niin laittaa ajattelemaan että mitä "miehiä" nämä ovat, kun jättävät vaimonsa ja lapsensa sodan keskelle?
      Jos minä olisin vastaavanlaisessa tilanteessa, niin en MISSÄÄN tapauksessa jättäisi perhettäni!

Kun tällainen maahantunkeutuja saa kielteisen päätöksen, pitäisi ne heti laittaa kokoamaleirille ennen karkoitusta, jotta ne eivät häviä.
      Puolasta löytyy näitä lerimalleja Krakovan läheltä.

Jos joku nyt haukkuu minua rasistiksi, niin:
      olen ylpeä sellainen!

Ja muistakaa suvakkimulkut:
      kun osoitat jotain etusormella; kolme sormeasi osoittaa itseäsi!

• Kotiuskontoisänmaa

Keskiaikainen islaminusko ei kuulu Suomeen muslimit pitää saada pois.
        Olen myös ylpeästi rasisti muslimeita kohtaan

• pelkkäähaittaa

Mites sä eläimille mitään opetat.

• yhdyshenkilötaloyhtiöstä

Ei ihmisen tarvi ollaRASISTI jos haluaa yönsä nukkua rauhassa .Talon järjestyssäännöissä on selvästi kirjattu aika milloin pitää hiljaisuus olla . Ellei ihminen itse oivalla tai ymmärrä ettei voi elää kuin jossain korvessa , hänen täytyy ottaa asioista selvää , milloin mölyt pidettävä mahassaan . MIKSI IHMISTEN JOTKA HALUU ELÄÄ SUHT NORMAALIA ELÄMÄÄ JA NUKKUA SILLOIN KUN KUULUU , pitäisi muuttaa hirisevien naapureiden takia vaikka metsään .Kyllä nyt noin ajattelevalla on väärä periaate elämään ,nähtäväst kuulut itse tuohon mölyävään sakkiin .Jokainen maksaa asumisesta niin kyllä jotain tolkkua pitää jokaisella olla ja hieman kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan , ihon väriin tai kansalaisuuteen katsomatta . Meillä jokaisella samat säännöt , ne koskee ihan JOKAISTA !!!!

• kjahsue

Työkaveri asui vähän huonommalla alueella, jossa paljon maahanmuuttajia. Kertoi, että hänen 11 ja 14 vuotiaita tyttöjään häirittiin pihalla, rappukäytävässä ja hississä tulemalla kiinni ja koskettelemalla. Meteliä oli 24/7. Teki useita valituksia ja ilmoituksen poliisillekin, pystyen identifioimaan osan tekijöistä. Mikään ei auttanut, homma jatkui vaan. Myi kämppänsä ensimmäiselle ostajakandidaatille alihinnalla ja muutti itse vuokralle "parempaan" lähiöön. Itse ymmärrän osan tulijoiden hädän ja suon mielelläni heille turvapaikan, mutta suurin osa tulijoista tuntuu olevan liikkeellä ainoastaan kusetusmielessä. Ja ne, jotka eivät opi elämään maassa maan tavalla, saisi suoraan heittää lähimpään proomuun ja hilata hevonkuttuun täältä. Ja Islamin uskon harjoittaminen pitäisi kieltää kokonaan maassamme, aivan kuten kristinuskon harjoittaminen on kielletty Islaminuskoisissa maissa.

• edelleensuivaantunut

Olen aloittaja enkä ole rasisti. Haluan vain, että maahanmuuttajille neuvotaan elämisestä täällä Suomessa. Meillä on Suomessa lait, joita toivon kaikkien noudattavan. Ei se tee ihmsestä rasistia, jos haluaa maahanmuuttajien sopeutuvan tänne Suomeen.

• duunia_luusereille

Kukahokan tuon neuvontapalvelun sitten järjestäisi? Paljonko olisit valmis maksamaan tuosta palvelusta? Voisiko joku yksityinen taho myydä ko. palvelua? Koulutusta? Vaiko ihan kunnallinen systeemi veronmaksajien piikkiin?

Ettei peräti olisi hyvä homma pitkäaikaistyöttömälle työllistettävälle? Noita saa hommiin karenssin uhalla ihan ilmaiseksi.

• 666676666666667666

Mamualueilla asuu myös sossulaisia, jotka tekevät harmaata taloutta ja paljon tekevätkin. Nuntiuksenkuja, Halinen. Harmaantalouden mestojen porukka ei välitä mistään muusta kuin omista eduistaan . Mitään sääntöjä, lakeja eivät noudata. Trimmaavat useita koiria noin 100 euroa per koira, hoitavat koiria kaksioissa kuusi-kahdeksn koiraa samanaikaisesti ja hyvä palkkio tulee ilman verojenmaksua, ovat keskikaupungilla myymässä tuotteitaan Linnankadulla, eivät maksa veroja. Linnankatu 33.
        Näiden harmaantaloude ihmisten kaverit ovat samanlaisia. Myyvät tuttavien tuttaville verottomana. Kaupataan kaikenlaista niin kuin kaikenlaisia palveluja maksusta, kuten koiranhoidot sun muut. Kehuvat vaan tuloillaan, mutta ei penniäkään veroja ja sossusta sitten haetaan, jos ei olla tyytyväisiä.
        Kaikenlisäksi ovat toisten hyväksikäytäjiä, ei vaan valtion hyväksikäyttäjiä.

Millaiseksi tämä maailma muuttuisi, jos me kaikki aloittaisimme harmaan talouden, emme maksaisi veroja. Ottaisimme kaikki palvelut vastaan vaan niiltä, jotka tekevät harmaata taloutta.

• edelleensuivaantunut

Työttömänä on paljon koulutettuja ihmisiä. Eiköhän kaupunki voisi työllistää heitä asukasneuvojan töihin eri lähiöihin neuvontapisteisiin. Samalla nämä asukasneuvojat voisivat jalkautua myös kentälle opastamaan maahan muuttajia ihan "kädestä pitäen".
      Tietysti tästä olisi palkka maksettava - olisi saatava rahallista apua valtiolta, mutta samalla jotkut työttömät saisivat töitä. Veronmaksajat joutuisivat tietenkin maksumiehiksi. Julkista hallintoa ollaan kyllä ajamassa alas, joten en tiedä voisiko tämä onnistua. Mietin vain, millä nämä maahanmuuttajat saadaan tottumaan meidän oloihimme muuten kuin neuvomalla.

• Bababbba

Ja sit vois opettaa niille nuotiolla nukkuneille, että Suomessa miehet käyttää housuja eikä mitään valkoisia mekkoja. Onko ne jotain B- rapun poikia?

• TheEnd2

Ehkäpä teet makoisaa kärpässienikeittoa, jota tarjoat ilmaiseksi maahanmuuttajille.

• Nettivinkattu.poliisille

Yllytät törkeään pahoinpitelyyn/murhaan! Vitun sairas natsi...

• mamuttajaxxxxsxxxxsx

Mamut asuu maahanmuuttajataloissa, ainaskii tääl Turus. Miks sää sit asut mamutalossa? Ootko Sossulainen.????

• Anonyymi

ddfr

• Anonyymi

Mielenkiintoista on, että elämisen äänet eivät häiritse maahanmuuttajia, vaan punaniskoja.

• Anonyymi

Suomalaisuus on mielenterveysongelma

• Anonyymi

Ahkerat maahanmuuttajat jakavat taakkaamme, saamme kelapersujen tuet
      maksettua-

• Anonyymi

No niin, faktat ilman ennakkoluuloja on toteutuneet kohdallasi. Tämä on sitä kulttuurin rikkautta, nauti siitä ja äänestä ensi kerralla oikein.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1693
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      84
      1664
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      384
      1632
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      91
      1499
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1271
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      41
      1168
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      271
      1103
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      952
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      42
      938
    10. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      86
      919
    Aihe