Minun muutettava, maahanmuuttajat metelöivät

edelleensuivaantunut

Maahanmuuttajille pitäisi opettaa säännöt miten kerrostalossa asutaan. Kerrostalooni on muuttanut vuokralle maahanmuuttajia, jotka eivät välitä yhtään yleisistä säännöistä. Parvekkeella melutaan kaiken yötä ja soitetaan kovalla musiikkia. Asukkaat ovat kaikki miehiä - ja kovaäänisiä. Eiköhän nyt tarvittaisi enemmän näitä asukasneuvojia, jotka kertoisivat miten Suomessa on tapana elää. En ole rasisti, enkä lokeroi ihmisiä, mutta nyt tuntuu pahalta. Minusta on tulossa maahanmuuttajakielteinen ihminen. Päättäjillä ei ole naapurissa näitä maahanmuuttajia ja eivät siksi ymmärrä miten raskasta välillä on olla näiden ulkomaalaisten kanssa, kun olemme kuitenkin niin erilaisia, eivätkä he aina tunnu mitenkään ystävällisiltä meitä suomalaisia kohtaan.

82

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräälista

Kerääppä nimilista asukkailta , koska varmaan muutkin samassa talossa ovat metelöinnin kuuleet . Se on tyypillistä just näillä , et kun suomalaiset rupee nukkuun , sillon heillä elämä alkaa . Se on kun niille ei uskalla itse mennä sanoon , kun tulee silmille . Soita ensin isännöitsijälle , sen jälkeen viet tuon listan missä ihmisten nimet jotkatuntee et myös heen kotirauhaa rikottu tuolla metelöinnillä .

• Anonyymi

Luuletko että tuosta on apua? Saat rasistin leiman ja lennät itse kämpästä ulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alappa käristämään pekonia harva se päivä. Ja luukuttamaan jumalapalveluksia ja Issraelin kansallislaulua jatkuvalla toistolla stereoista samalla äänenvoimakkuudella. Jne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa läimiä korville, ei ne muuta ymmärrä.

• WDEFWefw

Vie niille possunlihaa maistiaisiksi ja verilättyjä.

• lapsimorsian7v

jep.Lukekaas tää... Google : Murkut.org

• rasistitovatalintakastia

Aloittaja on RASISTI pelkkä provosointi aloitus. Monen maan kulttuuriin kuuluu äänekäs keskkustelu ja ellette sitä kestä muuttakaa jonnekkin missä ei ole naapureita voitte siellä hiljaisuudessa murehtia kurjaa rasistin elämäänne.

Aloittajan kaltaiset rasistisiat saisivat kaikki pistää vankilaan olette sairaita kun haukutte viettamia ihmisiä jotka ovat sotaa paossa.

• dfaSFWS

Ei tänne elättipummeja kaivata.

• kotipitääollakoti

Taidat itse olla sitä kastia, joka keskustelee äänekkäästi ja naapurit ovat hermoromahduksen partaalla, kun pitäisi saada nukkua yöllä, kun päivällä menevät TÖIHIN. Oletko kuullut, mitä tarkoittaa TYÖ? Tiedätkö mitä on TÖISSÄ KÄYMINEN?
        Jos olet sattunut kuulemaan siitä, tiedät, että siellä käyminen edellyttää että välillä saa nukkua.
        Tottahan toki monessa kulttuurissa on äänekästä keskustelua, olen itse joskus kokenut kun romanit asuivat alakerrassa, niin se keskustelu ei loppunut koskaan. Se oli 24/7 päällä.
        Olet itse näköjään siinä pisteessä, että sinun kannattaisi mennä kokeeksi vankilaan, siellä saisit keskustella kaltaistesi kanssa äänekkäästi, tai ehkä suusi tukittaisiin.

• OpiTaiYritäEdes

"rasistitovatalintakastia "
        Et sinäkään osaa edes kirjoittaa ja oletko edes apukoulua läpäissyt?

• Jeppsjoo
        kotipitääollakoti kirjoitti:

Taidat itse olla sitä kastia, joka keskustelee äänekkäästi ja naapurit ovat hermoromahduksen partaalla, kun pitäisi saada nukkua yöllä, kun päivällä menevät TÖIHIN. Oletko kuullut, mitä tarkoittaa TYÖ? Tiedätkö mitä on TÖISSÄ KÄYMINEN?
        Jos olet sattunut kuulemaan siitä, tiedät, että siellä käyminen edellyttää että välillä saa nukkua.
        Tottahan toki monessa kulttuurissa on äänekästä keskustelua, olen itse joskus kokenut kun romanit asuivat alakerrassa, niin se keskustelu ei loppunut koskaan. Se oli 24/7 päällä.
        Olet itse näköjään siinä pisteessä, että sinun kannattaisi mennä kokeeksi vankilaan, siellä saisit keskustella kaltaistesi kanssa äänekkäästi, tai ehkä suusi tukittaisiin.

Jospa on niin,ettei joissakin kulttuureissa tunneta sellaista "omituisuutta",kuin taloyhtiön järjestyssäännöt?;)

• Anonyymi

MUUTTAAKAA TE MATUT MUUALLE SUOMESTA!!
        HÄPEÄ!!!

• Anonyymi

Nyt asutaan suomessa ja jos suomen kulttuuri ei käy niin ulos maasta.Meidän suomalaisten ei tarvitse muuttua/muuttaa tapojamme muualta tulleiden vuoksi vaan se on toisinpäin

• Anonyymi

Varmaan kuuluukin, mutta nyt ollaan Suomessa.

• javar.favakehin.google

Kaikki matujen tekemät raiskaukset, ryöstöt, ahdistelut ja häiriköinti kuitataan tuolla "Rasismi" "rasismi" sonnalla.

• MonikulttuurinenÄippä

Enemmän mua häirittee nää "maahanmuuttokiriittiset" suomijuntit.

• Älykääpiöt

Kaikkein pahinpia ovat hyysärisuvakit lörtysy levällään kun kuulevatkin sana matu.

• Kulturelli

Äippän ahteri on sen verran iso että kyllä sitä kolme samaan aikaan jyystää.

• HeliUusitalo

Kultturellin kirjoitus on oiva esimerkki rasistien älykkyysosamäärästä, Vain uhmakkaat teinit ja rasistit kirjoittavat noin alatyylisesti.

Suurin osa tänne sotaa pakoontulleista ovat asuneet kotimaassaan omakotitaloissa joten turha vedota taloyhtiönsääntöihin.

Suomalainen rasisti on kaikista pahin kun se huutaa ja rällästää työttömyyskorvauspäivänä kaljapäissään loppukuun se makaakin sängyllä seuraavaa korvausta odotellessa. Toisin kuin maahanmuuttajat jotka lähtevät kansanpariin kahviloihin luomaan kontakteja mahdollisiin työnantajiin.

Joku tuolla kirjoitti raiskauksista ja väkivallasta maahanmuuttaja ei raiskaa naiset eivät jätä näitä rauhaan kun joka paikassa ovat kimpussa komeita kun nämä ulkomaalaiset ovat. Joskus on sattunut ansa ja nainen on keksinyt kuinka maahanmuutaja raiskasi vaikka todellisuudessa varmaan itse vaatimalla vaati sänkyyn.

Väkivallasta on turha itkeä nämä rasisti pellet kaljapäissään menee uhitelemaan ja joka kerta saaneet selkäänsä sen jälkeen rasistipelle itkee kun häntä on opastettu isän kädestä kuinka käyttäydytään sivistyneessäyhteiskunnassa.

• HelliUusitalo
        HeliUusitalo kirjoitti:

Kultturellin kirjoitus on oiva esimerkki rasistien älykkyysosamäärästä, Vain uhmakkaat teinit ja rasistit kirjoittavat noin alatyylisesti.

Suurin osa tänne sotaa pakoontulleista ovat asuneet kotimaassaan omakotitaloissa joten turha vedota taloyhtiönsääntöihin.

Suomalainen rasisti on kaikista pahin kun se huutaa ja rällästää työttömyyskorvauspäivänä kaljapäissään loppukuun se makaakin sängyllä seuraavaa korvausta odotellessa. Toisin kuin maahanmuuttajat jotka lähtevät kansanpariin kahviloihin luomaan kontakteja mahdollisiin työnantajiin.

Joku tuolla kirjoitti raiskauksista ja väkivallasta maahanmuuttaja ei raiskaa naiset eivät jätä näitä rauhaan kun joka paikassa ovat kimpussa komeita kun nämä ulkomaalaiset ovat. Joskus on sattunut ansa ja nainen on keksinyt kuinka maahanmuutaja raiskasi vaikka todellisuudessa varmaan itse vaatimalla vaati sänkyyn.

Väkivallasta on turha itkeä nämä rasisti pellet kaljapäissään menee uhitelemaan ja joka kerta saaneet selkäänsä sen jälkeen rasistipelle itkee kun häntä on opastettu isän kädestä kuinka käyttäydytään sivistyneessäyhteiskunnassa.

Claudia Vazquez Toledo Que guapa manita, te hace bien ser mama, te vez feliz.
        Näytä käännös
        14. toukokuuta kello 14:58
        Margot Vazquez Toledo
        Margot Vazquez Toledo Hermosa mi hermanita!!! Besos
        Näytä käännös
        14. toukokuuta kello 15:14
        Mervi Uusitalo
        Mervi Uusitalo onko sulla uus kampaus...vai miten sie olet niin erin näkönen :D
        14. toukokuuta kello 17:43
        Suvi Pirjo Sofia Teräsniska
        Suvi Pirjo Sofia Teräsniska Peilikuva.
        14. toukokuuta kello 19:57
        Heli Uusitalo
        Heli Uusitalo Kattos se on elämäni ensimmäinen peilikuva🙀ja poistaa rypyt ja silmänaluset😂tässähän näyttää nuorukaiselta😹
        1 · 15. toukokuuta kello 8:21 · Muokattu
        Zena Y. Carintje
        Zena Y. Carintje Hermosa...

• PatriotX

Heli Uusitalo on loistava esimerkki vokkipatjasta. Jatka valitsemallasi tiellä.

• Karanko

Soita poliisille.

• OskarDirlewanger

Jep!

Ei ne osaa käyttäytyä; ei edes turvapaikkaa hakiessaan!

Olen ollut töissä paikassa, jossa jouduin näitten t-paikanhakijoiden kanssa tekemisiin, ja voin sanoa että suurin osa niistä ovat p..kan puhujia! Hakevat vaan elintasopaikkaa.

Jos nyt ajatellaan, että nyt tässä viime ryntäyksessä tuli suurimmaksi osaksi miehiä, niin laittaa ajattelemaan että mitä "miehiä" nämä ovat, kun jättävät vaimonsa ja lapsensa sodan keskelle?
      Jos minä olisin vastaavanlaisessa tilanteessa, niin en MISSÄÄN tapauksessa jättäisi perhettäni!

Kun tällainen maahantunkeutuja saa kielteisen päätöksen, pitäisi ne heti laittaa kokoamaleirille ennen karkoitusta, jotta ne eivät häviä.
      Puolasta löytyy näitä lerimalleja Krakovan läheltä.

Jos joku nyt haukkuu minua rasistiksi, niin:
      olen ylpeä sellainen!

Ja muistakaa suvakkimulkut:
      kun osoitat jotain etusormella; kolme sormeasi osoittaa itseäsi!

• Kotiuskontoisänmaa

Keskiaikainen islaminusko ei kuulu Suomeen muslimit pitää saada pois.
        Olen myös ylpeästi rasisti muslimeita kohtaan

• pelkkäähaittaa

Mites sä eläimille mitään opetat.

• yhdyshenkilötaloyhtiöstä

Ei ihmisen tarvi ollaRASISTI jos haluaa yönsä nukkua rauhassa .Talon järjestyssäännöissä on selvästi kirjattu aika milloin pitää hiljaisuus olla . Ellei ihminen itse oivalla tai ymmärrä ettei voi elää kuin jossain korvessa , hänen täytyy ottaa asioista selvää , milloin mölyt pidettävä mahassaan . MIKSI IHMISTEN JOTKA HALUU ELÄÄ SUHT NORMAALIA ELÄMÄÄ JA NUKKUA SILLOIN KUN KUULUU , pitäisi muuttaa hirisevien naapureiden takia vaikka metsään .Kyllä nyt noin ajattelevalla on väärä periaate elämään ,nähtäväst kuulut itse tuohon mölyävään sakkiin .Jokainen maksaa asumisesta niin kyllä jotain tolkkua pitää jokaisella olla ja hieman kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan , ihon väriin tai kansalaisuuteen katsomatta . Meillä jokaisella samat säännöt , ne koskee ihan JOKAISTA !!!!

• kjahsue

Työkaveri asui vähän huonommalla alueella, jossa paljon maahanmuuttajia. Kertoi, että hänen 11 ja 14 vuotiaita tyttöjään häirittiin pihalla, rappukäytävässä ja hississä tulemalla kiinni ja koskettelemalla. Meteliä oli 24/7. Teki useita valituksia ja ilmoituksen poliisillekin, pystyen identifioimaan osan tekijöistä. Mikään ei auttanut, homma jatkui vaan. Myi kämppänsä ensimmäiselle ostajakandidaatille alihinnalla ja muutti itse vuokralle "parempaan" lähiöön. Itse ymmärrän osan tulijoiden hädän ja suon mielelläni heille turvapaikan, mutta suurin osa tulijoista tuntuu olevan liikkeellä ainoastaan kusetusmielessä. Ja ne, jotka eivät opi elämään maassa maan tavalla, saisi suoraan heittää lähimpään proomuun ja hilata hevonkuttuun täältä. Ja Islamin uskon harjoittaminen pitäisi kieltää kokonaan maassamme, aivan kuten kristinuskon harjoittaminen on kielletty Islaminuskoisissa maissa.

• edelleensuivaantunut

Olen aloittaja enkä ole rasisti. Haluan vain, että maahanmuuttajille neuvotaan elämisestä täällä Suomessa. Meillä on Suomessa lait, joita toivon kaikkien noudattavan. Ei se tee ihmsestä rasistia, jos haluaa maahanmuuttajien sopeutuvan tänne Suomeen.

• duunia_luusereille

Kukahokan tuon neuvontapalvelun sitten järjestäisi? Paljonko olisit valmis maksamaan tuosta palvelusta? Voisiko joku yksityinen taho myydä ko. palvelua? Koulutusta? Vaiko ihan kunnallinen systeemi veronmaksajien piikkiin?

Ettei peräti olisi hyvä homma pitkäaikaistyöttömälle työllistettävälle? Noita saa hommiin karenssin uhalla ihan ilmaiseksi.

• 666676666666667666

Mamualueilla asuu myös sossulaisia, jotka tekevät harmaata taloutta ja paljon tekevätkin. Nuntiuksenkuja, Halinen. Harmaantalouden mestojen porukka ei välitä mistään muusta kuin omista eduistaan . Mitään sääntöjä, lakeja eivät noudata. Trimmaavat useita koiria noin 100 euroa per koira, hoitavat koiria kaksioissa kuusi-kahdeksn koiraa samanaikaisesti ja hyvä palkkio tulee ilman verojenmaksua, ovat keskikaupungilla myymässä tuotteitaan Linnankadulla, eivät maksa veroja. Linnankatu 33.
        Näiden harmaantaloude ihmisten kaverit ovat samanlaisia. Myyvät tuttavien tuttaville verottomana. Kaupataan kaikenlaista niin kuin kaikenlaisia palveluja maksusta, kuten koiranhoidot sun muut. Kehuvat vaan tuloillaan, mutta ei penniäkään veroja ja sossusta sitten haetaan, jos ei olla tyytyväisiä.
        Kaikenlisäksi ovat toisten hyväksikäytäjiä, ei vaan valtion hyväksikäyttäjiä.

Millaiseksi tämä maailma muuttuisi, jos me kaikki aloittaisimme harmaan talouden, emme maksaisi veroja. Ottaisimme kaikki palvelut vastaan vaan niiltä, jotka tekevät harmaata taloutta.

• Anonyymi

Islaminuskoinen ei ota neuvoja vastaan vääräuskoiselta.

• edelleensuivaantunut

Työttömänä on paljon koulutettuja ihmisiä. Eiköhän kaupunki voisi työllistää heitä asukasneuvojan töihin eri lähiöihin neuvontapisteisiin. Samalla nämä asukasneuvojat voisivat jalkautua myös kentälle opastamaan maahan muuttajia ihan "kädestä pitäen".
      Tietysti tästä olisi palkka maksettava - olisi saatava rahallista apua valtiolta, mutta samalla jotkut työttömät saisivat töitä. Veronmaksajat joutuisivat tietenkin maksumiehiksi. Julkista hallintoa ollaan kyllä ajamassa alas, joten en tiedä voisiko tämä onnistua. Mietin vain, millä nämä maahanmuuttajat saadaan tottumaan meidän oloihimme muuten kuin neuvomalla.

• Bababbba

Ja sit vois opettaa niille nuotiolla nukkuneille, että Suomessa miehet käyttää housuja eikä mitään valkoisia mekkoja. Onko ne jotain B- rapun poikia?

• TheEnd2

Ehkäpä teet makoisaa kärpässienikeittoa, jota tarjoat ilmaiseksi maahanmuuttajille.

• Nettivinkattu.poliisille

Yllytät törkeään pahoinpitelyyn/murhaan! Vitun sairas natsi...

• mamuttajaxxxxsxxxxsx

Mamut asuu maahanmuuttajataloissa, ainaskii tääl Turus. Miks sää sit asut mamutalossa? Ootko Sossulainen.????

• Anonyymi

ddfr

• Anonyymi

Onnittelut - nostit ylös 9 vuotta vanhan ketjun ja eikun sukkana kärkeen vuonna 2025! Eläköön Turku...

• Anonyymi

Mielenkiintoista on, että elämisen äänet eivät häiritse maahanmuuttajia, vaan punaniskoja.

• Anonyymi

Suomalaisuus on mielenterveysongelma

• Anonyymi

Ahkerat maahanmuuttajat jakavat taakkaamme, saamme kelapersujen tuet
      maksettua-

• Anonyymi

No niin, faktat ilman ennakkoluuloja on toteutuneet kohdallasi. Tämä on sitä kulttuurin rikkautta, nauti siitä ja äänestä ensi kerralla oikein.

• Anonyymi

Minusta on aivan oikein että mamut saavaat möykätä ja huutaa sossun maksamissa lokeroissaan. Opittehan äänestämään mamuttamisen puolesta. Katos sitä saa mitä pilaa !

• Anonyymi

On valitettavaa, että kaikki normit on kirjoitettava asetuksin sekä lajein. Tämä siksi, että maahanmuuttajast eivät ymmärrä eurooppalaisuutta riittävän hyvin. Heillä ei ole riittävää tilanne tajua.

Poikkeuksena on Suomen tataarit, jotka ovat yhtä puuta muiden kanssa.

• Anonyymi

Suomalaiset eivät ole tottuneet kulttuurieroihin.
      Kuvitellaan, että kaikki kulttuurit ja käytöstavat ovat samanlaisia, ne eivät ole.

• Anonyymi

Afrikassa on moniavioisuus, jossa isäntä paukuttelee henkleitä ja vaimot elättävät perheen.

• Anonyymi

Eikä tarvitsekaan tottua.Tämä maa on suomi ja jos ei kiinnosta elää kuten me niin ulos maasta

• Anonyymi

SDP on suurin ja kansan valinta

• Anonyymi

Kimmo Kiljunen aukaisee itärajan ja täyttää Naziman kanssa maan muslimitaustaisilla afgaaneilla ja sompuilla. Venäläiset saavat luvan ostaa maata ja kiinteistöjä ja maa siirtyy osaksi Venäjää. Kannattaa katsoa youtube "Kimmo Kiljunen Venäjästä -parhaat palat", jotta pysyy kärryllä mitä demarien nouseminen hallitukseen tuo mukanaan.

• Anonyymi

Surkea maa jo.

• Anonyymi

Persujen syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen syy.

Suomi kulturi outo. Olla Sharia-laki ja Allah mieli. Allah tietä mika huva Suomelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi kulturi outo. Olla Sharia-laki ja Allah mieli. Allah tietä mika huva Suomelle.

Myö Persut halutaan nöyristellä rahajuutalaisia ja ottaa paljon ulkomaalaista työvoimaa kunhan ne ei ole muslimeja!

• Anonyymi

Kumma kun Suomeen ei haluta muuttaa mistään kunnnolisista Länsimaista? Vaikka ovat Euroopan Unionia
      niin eivät halua tänne Ranskasta tai Norjasta tai vaikka
      Hollannista ja Tanskasta!
      Ei voi olla hyvä Suomelle maahanmuuttoa melkein vain maahantunkeutuja maista!

• Anonyymi

Hitaasti, vähitellen ja varmasti on Suomesta tullut
      paskan tuntunen maa.

• Anonyymi

Siksi Sdp. Ei maahanmuuttokritiikille.

• Anonyymi

Eikö meillä ny olekaan kansallissosialistista hallitusta? Maahamuutto ennätyksellistä ja edes vanhusten ja lasten raiskaajia saada ulos maasta.

• Anonyymi

On kyllä pettävän tuntuinen valtio mutta onko sen takia koska on heikko valtio jota ohjataan ja painostetaan valheiden EU'sta?
      On merkillistä kun vertaa voimakasta Yhdysvaltoja moniin tällaisiin heikkoihin ja epävarmoihin maihin jotka ovat eri puolilla eri aikoina ja jopa omia kansoja vastaan heikkoudessaan.
      On ainakin hyvä että missään maailmalla ei paljoa tiedetä tälläistä maista ollenkaan.

• Anonyymi

If these unwanted migrants were western immigrants from normal civilized nations you would not have any problems!

• Anonyymi

Valkoinen ylivalta loppuu ja se on oikein hyvä asia.

• Anonyymi

Miksi vaaleat maat on maita joihin tummista maista halutaan muuttaa?
      Vaaleassa Suomessakin jossa pelataan Afrikan Tähteä!

• Anonyymi

Voithan sinäkin kelapersu muuttaa Afrikkaan.

• Anonyymi

Afrikka on tumma maa, Ruotsi on vaalea,
      siksi eivät ihmiset halua muuttaa Afrikkaan mutta
      haluavat kyllä vaaleaan Ruotsiin.
      Sama koskee Lähi-Itää ja vaikka Australiaa tai Sveitsiä!
      Kaikki tämä on selvästi tilastoissa eikä vain jonkun mielipide oli tämä kotoisin mistä tahansa?
      Mutta mikä ihme siinä sitten on että tummista halutaan pois vaaleisiin vaikka vaaleita paljon haukutaan??!!
      Heh!
      P.S. Mutta nykyään valheiden-Suomessa voikin puhua
      paskaa kun millään ei ole enään mitään väliä
      roska-Suomessa! Hah!

• Anonyymi

Sivisty, natsiporsas.

• Anonyymi

On kyllä totta miten maailma ja Suomi ovat.
        Kyllä ihmiset haluavat Yhdysvaltoihin, Kanadaan, Austraaliaan ja Eurooppaan mutta eivät Lähi-Itään
        ja Afrikkaan.
        Suomessa kyllä valehdellaan yleisesti ja se johtuu siitä koska Suomi on heikko, seuraaja maa jota ohjataan Euroopan Unionista ja jonka verokantaa siirretään muihin kuin Suomalaisten omiin tarpeisiin vaikka ovat kaiken itse
        keränneet ja yhteiskunnan järjestäneet toisin kuin yllä mainituissa maailman paha maineisimmissa kolkissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä totta miten maailma ja Suomi ovat.
        Kyllä ihmiset haluavat Yhdysvaltoihin, Kanadaan, Austraaliaan ja Eurooppaan mutta eivät Lähi-Itään
        ja Afrikkaan.
        Suomessa kyllä valehdellaan yleisesti ja se johtuu siitä koska Suomi on heikko, seuraaja maa jota ohjataan Euroopan Unionista ja jonka verokantaa siirretään muihin kuin Suomalaisten omiin tarpeisiin vaikka ovat kaiken itse
        keränneet ja yhteiskunnan järjestäneet toisin kuin yllä mainituissa maailman paha maineisimmissa kolkissa.

Joskus totuus satuttaa mutta minkälainen maailma se on jos kielletään totuus kun se jonkun mielestä ei ole kaikille suotuisaa?
        Eikä voi koskaan parantaa tilannetta jos ei edes myönnä totuutta jolla ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa vaan on realismia.

• Anonyymi

Turun kaupungin strategiajohtajan mielestä on "kannustava vertailuesimerkki", että kantaväestön prosenttiosuus on maassa pienempi. Toisin sanoen, hänen mielestään olisi hyvä, jos suomalaiset olisivat vähemmistö.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Häpeällistä että vastenmieliset matut pystyvät aiheuttamaan minkäänlaisia ongelmia Suomalaisille Suomessa!!
      Heikko on valtio ja näkeehän sen kaikesta mielistelyistä ja verkon kummaltakin puolelta pelaamisesta.

• Anonyymi

Nämä matut ovat erikoisen röyhkeitä ja sen takiakin lähes kukaan Suomalainen ei halua näitä Suomeen!!
      Tänäänkin katsoin tällästen vastenmielisten matujen pysäköivän invaliidi pysäköinti paikalle jotka on tehty Suomalaisille ja kaikille vammaisille!
      Röyhkeitä enemmänkin vihollisia kuin mitään muuta,
      joidenkin luopio Suomalaisten takia

• Anonyymi

Demarit ovat kansan suosikki, joten kyllä suomalaiset haluavat lisää maahanmuuttoa ja kulttuurimarxismia.

• Anonyymi

Kaikkein paskimmat tunkeilijat maailmassa ovat Suomessa!

• Anonyymi

Viinan hajuisia metsäläispaskoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinan hajuisia metsäläispaskoja!

Eli persuja,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli persuja,

Koska ei haluta länsimaista tänne, vain surkeimmista kaikkialta, maista joihinka ei myöskään muuteta länsimaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ei haluta länsimaista tänne, vain surkeimmista kaikkialta, maista joihinka ei myöskään muuteta länsimaista!

Haista paska.

• Anonyymi

Tilastot ovat selvät kautta Euroopan, Itä-Euroopasta ja muualta maahanmuuttajat muuttavat Länsi-Eurooppaan
      eikä toisin päin, Ranskalaiset, Saksalaiset ym eivät muuta Itä-Eurooppaan eikä myöskään nämä muualta tulleet maahanmuuttajat, myöskään kukaan ei Euroopasta
      Länsi tai Itä, ei muuta maahanmuuttajien maihin!
      Aina on harva poikkeus mutta kaikki yllä mainittu on totta, jos kieltää totuuden koska se ei kuulosta hyvältä se on sitten toinen asia ja onhan Suomikin jo muuttunut maaksi jossa valheet on nykyään inhan normaalia
      yhteiskuntaa.
      Heikot yksilöt ovat kovia haukkumaan ja nimittelemään muita, ovat elämässä kokemattomia oppipoikia!!

• Anonyymi

Espoon Leppävaarassa jouduttiin sulkemaan maauimalan muutama allas pxskan takia. Kehitysmaista tulleet tulijat olivat pxskoneet altaat täyteen pxskaa.
        Leppävaaran uimalan vesi meni sunnuntaina siihen kuntoon, että ainoa vaihtoehto oli sulkea uimala. Allas oli täynnä ihmispxskaa, oksennusta ja muita eritteitä.

Tilannetta on seurattu koko viikon ja pxskomisesta oltiin tietoisia, mutta sunnuntaina tilanne sitten pxskaantui lopullisesti ja lappu luukulle. Nyt altaan vettä puhdistetaan ja se kloorataan niin perusteellisesti, että mahdolliset tauteja levittävät bakteerit kuolevat.

Espoossa asiaa kiertoilmaistaan ”kesäripulilla”. Herkkävatsaisten mahat menevät kuulemma sekaisin helteen takia.

Leppävaaran uimalassa ulkomaalaiset nuorukaiset ja miehet ovat ongelma. Tämä asia on puhuttanut koko kesän Espoossa. Aikuiset ja nuoret miehet tulevat altaille isoina joukkoina ja aloittavat mölyämisen. Mölyämisen ohessa voidaan kusaista ja paskoa altaaseen.

Varsinkin afrikkalaisilla ja lähi-itäläisillä miehillä pidäkkeet häipyvät kokonaan, kun he voivat liikkua vapaasti vähissä vaatteissa vähävaatteisten ihmisten seurassa.

Eräs uimalassa käynyt espoolainen kertoo PT-medialle, että kehitysmaalaisten miesten ongelmarypäs on kasvanut vuosi vuodelta sitä mukaa kun ulkomaalaisten määrä altaalla on lisääntynyt.

Ilmiö ei ole mitenkään espoolainen. Ruotsissa ja Keski-Euroopassa uimaloiden ongelmat ovat ihan arkipäivää. Ruotsissa altaita joudutaan sulkemaan säännöllisesti pxskan takia, mutta myös naisten ahdistelujen takia.

Muistakaamme vain millaisen kaaoksen kehitysmaalaiset saivat aikaan Sveitsissä muutama viikko sitten.

Uimahallien ja uimaloiden pxskominen on yksi monikulttuurisuuden perusmuoto.

• Anonyymi
      UUSI

Tuolla Espoossa nämä vastenmieliset tunkeutujat
      jo häiritsevät Suomalaisten maa-uimalaa/ uimahalleja
      jotka veronmaksajat ovat rakentaneet kansalle!
      Kyllähän tämä maa on jo jollain tapaa paska maa,
      muistan vuosia sitten kukaan ei olisi niin sanonut Suomesta enkä minäkään mutta koska ajat ovat muuttuneet ja maa paskaksi niin kerrottakoon mielipide totuuden mukaisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Euroopan valkoinen ylivalta on kuulemma pahuutta mikä pitää murskata

• Anonyymi
      UUSI

Jatkuvasti kun kuulen näiden tunkeutujien rikoksista ja häiriöistä niin sitä enemmän ajattelen ja vahvistuu mielipiteeni Suomesta paskana maana!
      Että sellaisenkin muutoksen Suomessa ovat nämä tunkeutujat aiheuttaneet!

• Anonyymi
        UUSI

Ryssäntrolli olet.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7284
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3450
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      2496
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2392
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      130
      2303
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2199
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1913
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    Aihe