Näin ulkopaikkakuntalaisena kysyn teiltä paikallisilta neuvoa hyvän hierojan löytämisessä. Tarve olisi sellaiselle, joka osaisi hoitaa myös kaulan/niskan, leuan ja kallonpohjan jumit, ei vain hartiat ja selän. Kiitos etukäteen avusta!
Hyvä hieroja hakusessa
4
3341
Vastaukset
- jsnkrjaja
Kysy fb kirppikseltä. Löytyy ainakin joku joka ilmaiseksi tarjoaa palvelujaan, saattaa sisältää kaikenlaista.
- kallokulli
Julkulassa on täsmä hoitoa sinulle. Kuumia ja kylmiä kylpyjä. Kallonpohja tähystetään. Kiitos jo etukäteen ei tarvi kiitellä hyvistä vastauksista.
- Niskajumi
Kysele Hierojakoulusta, siellä on hyvät hierojat ja hinta on kohtuullinen.
- metsostaja
Hei.Monella hierojalla olen käynyt.Eilen kävin Jani Kovalaisella .Hän pitää hieronta vastaan ottoa Kuopion Harjulan sairaalan yhteydessä olevissa tiloissa.On pätevä hieroja.Ei ole hipelointia.Rahalle tulee vastinetta.Taitaa olla paras hieroja jolla olen käynyt.Netistä tiedot löytyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358