Millaista on Kuopiossa tiistain päivätansseissa?Onko siellä vain naisia ja pariskuntia?Onko miesten vai naistenhaku?Olen uusi eläkeläisnainen ja tahtoisin joskus tanssahdella?Jotain huhuja oon kuullu,et paljon naisia ja mustankippeitä naisia,onko perää?Pitäs vissiin joku tiistai rohjeta kahtomaan.Tulkaahan mukavat miehet joukolla tanssaamaan?
Päivätanssit
21
4159
Vastaukset
- donu
Moikka!
Sama tilanne, pääsin minäkin eläkkeelle ja tanssiliikunnasta pidän. Ei kai ole mustankipeitä naisia, jos on niin sen ei pitäsi vaikuttaa tanssietikettiin /sääntöihin.
"Vireyttä vuosiin" - Indukdance
Tanssitaanko siellä kapasitanssia, resistanssia vai induktanssia?
No, en tosin ole mikään parkettien partaveitsi, pikemminkin läpiruosteinen sahanterä :P - exviäntäjä
Ei, ei siellä kilpatanssia tanssita,
opettaja on sairaslomalla.
Sillä on rytmihäiriöitä
eikä se kestä sitä saatananmoista Rumbaa . . . - 65yfhjfhgf
Voi maon silimä.
- Elakeelakeputki
Minähi piäsin juur elakkeelle ja mummomaeselta alako tuntuu het seoroavana oamuna. Pannaa tok tossulla koriast ja alotettaa elämä uusin puittein!
- skfjdkjfsdkjfklfd
Entä jos on ollut päästään eläkkeellä siitä asti kun putosi pää edellä kivikkoon?
- kellohameheilahtaa
Muuan pariskunta houkutteli mukaan meitä. Minkakokoinnen siellä on tanssilattia ja minkä muotoinen. Paljonko on tänä talvena ollut kävijöitä. " Saako" siellä tanssia jenkkaa, masurkkaa, hidasta valssia, rumbaa, salsaa, cha cha:ta. Laidasta laitaan lajit käy meille. Vain sanoista toisistaan erottuvat foksit ja tangot ja valssit-- ei niitä kiitos. Ake Pääkkö näkyy olevan listoilla , hyvä näin.
- Anonyymi
Minkäikäistä porukkaa siellä käy? Noin suunnilleen? Itse olen 55 v ja mietin, että onko siellä myös minua nuorempaa/samanikäistä naisporukkaa...
- Anonyymi
Ilman muuta kannattaa käydä. Muutaman kerran olen käynyt ja sanoisin, että ikähaarukka on pääasiassa 40v-90v niin naisissa kuin miehissäkin.
- Anonyymi
Kyllä sitä voi tanssia vanhemmankin naisen kanssa vai tuletko vain vonkaamaan pillua.
Terveisin mummo
- Anonyymi
Kyllä on kivaa Tiisataitansseissakin.. Kävin Joensuussa Lemmenlavan lopettajaisissa tältä kesältä ja kivaa oli. Pääsin 15 vuotta nuoremman naisen viereen köllöttelemään yöksi pakollisten ilta-askareiden jälkeen tietysti.. ja suihkun jälkeen :) Kerralla nappasi, eikä tarvinnut viikkokausia jahdata reisien väliinkää niin kuin joudenkin kanssa pitää olevinaan olla sellanen turhan tärkee ja kunniallinen :) Riitti kun kysäsin saatille ja se oli siinä. Sovittiin sitten seuraavana iltapäivänä kun sängystä maltettiin nousta syömäänkin että tämä ei jää tähän.. ja ei se jäänytkään. Tällaselle 55 eläkeläiselle se on miellyttävää ja ei tarvitse aina yöksi hotellihuoneita varata kun pääsee lämpimään koloon tanssien jälkeen... JEEEESSS.. :)
- Anonyymi
Hohhoijaa...siitä puhe,mistä puute
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa...siitä puhe,mistä puute
Se puute on usein miehillä kun ei yksi kaveri riitä se siitä.yksi mies sanoi että kalu on yö kunnossa jätin kaveri keskelle lattiaa . että se siitä. tanssia harrastava nainen
- Anonyymi
Löytyisköhän sieltä tanssittajaa tällaiselle nelikymppiselle naiselle?
Voisin ruveta käymään silloin tällöin kun mieheni ei oikein tykkää tanssia.- Anonyymi
Kyllä löytyy. Varsinkin jos olet kaunis ja osaat tanssia, etkä ylipainoinen. Milloin lähdetään. Lähetä miehesi ensin laivalle ryyppäämään, ettei se yllätä meitä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löytyy. Varsinkin jos olet kaunis ja osaat tanssia, etkä ylipainoinen. Milloin lähdetään. Lähetä miehesi ensin laivalle ryyppäämään, ettei se yllätä meitä. :)
Osaanhan minä jollain lailla tanssia. Tuskin mies sinne tanssipaikkaan tulis vaikka olisi kotipuolessakin...
- Anonyymi
Ehkä menen sitten iltatansseihin, naisten tansseissa saan valita mieleisen miehen...
- Anonyymi
Hieno paikka.Upeita naisia joilla ei ole enää kotihuolia.
Tanssivat tosi hienosti.Arvostavat fiksua ,selvää suomalaista
miestä.Asun ja asuvat lähellä.Käymme asunnollakin.
Joskus rakastelemmekin,jos haluamme.Palaamme takaisin
Ja tanssimme taas olen mies,siksi näitä kokemuksia.. "Minun vastaukseni". - Anonyymi
Hyvä on tanssi paikka . Mustan kipeitä miehiä on paljon ja mustasukkaisia. Ter. Mummo
- Anonyymi
Olen hiljakkoin saavuttanut eläke-iän oltuani kymmenet vuodet metsäteollisuuden palveluksessa joten eläkkeeni ei aivan pieni olekkaan.
Olen siksi päättänyt aloittaa tanssiharrastuksen kun kierrän ympäri Suomenmaan uudenkarhealla mersullani hotelleissa yöpyen.
Toivoisin matkaseuraksi 60v naisimmeistä jolla riittää ymmärrystä tulevan biotuotetehdasta kohtaan sillä rahaa on rutkasti kiinni hankkeessa.
Finnpulp for ever! - Anonyymi
Kyllä minä ainakin pyrin tanssittamaan laaja-alaisesti naisia jotka sinne osaavat tulla.Joskus palkaksi saan suukon ei kait haittaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474436Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721147NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941144IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853