Sylikkäin on aliarvostettu!!!

sylissäparasesksi

En ymmärrä, miksi sylikkäin asento on aliarvostettu. Sitten hehkutetaan jotain takaapäin ja lähetyssaarnaajaa. Tarkoitan sylikkäin asennolla sitä, että mies istuu perseellään sängyssä jalat suorana ja nainen istuu miehen syliin niin että ovat kasvot vastakkain. Siinä on helppo pussailla samalla ja muutenkin intiimi ja läheinen asento.

8

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raskaathuvit

      Liikettä hankala pitää tuossa ja miehen selkä ei kauaa kestä... eikä muutenkaan sen jälkeen kun nainen ei ole enää nuoruusmitoissaan. Tantrailut on sitten erikseen, mutta ehkä sinisennapin avulla onnistuu pitämään seisakin ilman jatkuvaa liikettäkin.

      • Pitäisin

        Sylikkäin olossa ei ideana ole rynkyttävä liike ja orgasmi, vaan sisäkkäin olo, pienet liikkeet, läheisyys, hyväily ja suutelu, kuten aloittaja mainitsi. Se on hellää, kokonaisvaltaista ja kiihottavaa, jolloin seisokki säilyy. Jos liikettä haluaa, helpottaa, kun mies nojaa sängyn päätyyn. Silloin miehen kasvot laskeutuvat ja kaulan ja huulien sijasta joutuu suutelemaan ja hyväilemään silmien kohdalla olevia rintoja :)


      • AnnaAuttaja
        Pitäisin kirjoitti:

        Sylikkäin olossa ei ideana ole rynkyttävä liike ja orgasmi, vaan sisäkkäin olo, pienet liikkeet, läheisyys, hyväily ja suutelu, kuten aloittaja mainitsi. Se on hellää, kokonaisvaltaista ja kiihottavaa, jolloin seisokki säilyy. Jos liikettä haluaa, helpottaa, kun mies nojaa sängyn päätyyn. Silloin miehen kasvot laskeutuvat ja kaulan ja huulien sijasta joutuu suutelemaan ja hyväilemään silmien kohdalla olevia rintoja :)

        Tai mukavalla sohvalla, voi istuutua toisen syliin, mies voi rentoutua taaksepäin nojaamalla..


      • Pitäisin

        Kuulostaa hyvältä, tuossa jalat saa ehkä paremmin! Sohvalla seksi on hyvää muutenkin :)


      • Selkänaks
        Pitäisin kirjoitti:

        Sylikkäin olossa ei ideana ole rynkyttävä liike ja orgasmi, vaan sisäkkäin olo, pienet liikkeet, läheisyys, hyväily ja suutelu, kuten aloittaja mainitsi. Se on hellää, kokonaisvaltaista ja kiihottavaa, jolloin seisokki säilyy. Jos liikettä haluaa, helpottaa, kun mies nojaa sängyn päätyyn. Silloin miehen kasvot laskeutuvat ja kaulan ja huulien sijasta joutuu suutelemaan ja hyväilemään silmien kohdalla olevia rintoja :)

        Pelkkä sisällä pitäminen aiheuttaa kohta lurpsahtamisen..., muutoinkin nainen päällä ratsastamassa ei tunnu oikeastaan missään.
        Korkeus taas riippuu parin pituussuhteista.


      • AnnaAuttaja
        Selkänaks kirjoitti:

        Pelkkä sisällä pitäminen aiheuttaa kohta lurpsahtamisen..., muutoinkin nainen päällä ratsastamassa ei tunnu oikeastaan missään.
        Korkeus taas riippuu parin pituussuhteista.

        Ei ole kyllä kukaan vielä lurpsahtanut, päinvastoin. Ehkä nämäkin ovat henk.koht asioita..


      • Pitäisin

        Naisen päällä tuntuu hyvältä, nainen saa hallita työnnön syvyyttä, rytmiä. Itse vähän auttaen. Nyt kyseessä oli sylikkäin olo. Jos siinä läheisyys ei tunnu hyvältä, ei henkilökemia nappaa. Jos tuntuu, että lerpahtaa, alkaa tunnustella naisen rintoja, pientä liikettä...
        Eikä selkä mene, naisella voi olla painoa omilla polvilla. Eikä se selkä niin helposti mene :)


    • Goddess-asento

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      237
      3173
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      30
      2921
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      25
      2157
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2078
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      64
      1947
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      82
      1733
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      30
      1587
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      120
      1463
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      44
      1390
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      42
      1253
    Aihe