Onko kellään kokemusta et miten menee?
Mun paras ystävä on vesimies ja tulee aika usein erimielisyyksiä ja riitelemekin joskus, mut sen kaa pystyy aina sopimaan kaikki riidat lyhyessä ajassa.Mut miten suhteessa?Tutustuin äsken yhteen vesimieheen ja tapailemme jotai pari viikkoa,ja ihan hyvin on tähän mennessä ollu.Minkälainen on vesimies suhteessa?
kaurisnainen ja vesimies?
10
3537
Vastaukset
Vesimies suojelee riippumattomuuttaan ja poikkeaa usein tavanomaisista käyttäytymismalleista. Hän saattakin olla ajatuksiltaan äärimmäisen radikaali ja uudistushaluinen. Siksi monet pitävät Vesimiestä hieman omituisena.
Raha ei ole hänelle tärkeää, ei myöskään valta.
Vesimiehen hyviä ominaisuuksia ovat hyväsydämisyys, älykkyys, rehellisyys, harkitsevaisuus ja filosofisuus.
Vesimiehen kielteisiä ominaisuuksia ovat ajoittaiset itsekkyys, julmuus, hetkellisyys ja päättämättömyys.
Kehittymätön Vesimies on pinnallinen ja keinotekoinen. Hän seuraa kaikkea, mikä on muotia. Omat ajatukset ovat harvinaisia.
Vesimiehen elämä on täynnä tapahtumia ja hän haluaa paljon kokemuksia.
Aurinkomerkkien pohjalta Kauris ja Vesimies tulevat kohtalaisesti toimeen. Painotan kuitenkin esim. Kuumerkin vaikutusta.- Kaurisnainen
Olen kaurisnaisena ( 42v ) ollut yksissä vesimiesmiehen ( 42v ) kannsa yli 20 v, josta naimissa oltiin 10v.
Koko tuon ajan miehelläni oli oma harrastus ja sen tuomat systeemit tärkeämpiä kuin perhe ja lapset.
Aikanaan kyllästyin tähän vesimies-tyypilliseen itsekkyyteen omien asioiden suhteen ja otin avioeron.
Vesimies-mies kyllä oikein ystävällinen ja miellyttävää seuraa kaikille, mutta vastuuta ja välittämistä muiden asioista kuin omistaan saa todella hakea. Meillä sitä ei koskaan löytynyt...- kaurisnainen minäkin
Tunnen monta vesimies-miestä ja kaikki he ovat huumorintajuisia, ystävällisiä, rauhallisia, omistaan huoltapitäviä....listaa voisi jatkaa loputtomiin :))
Harmi vaan, että omaa vesimies-miestäni en saanut pitää, kuolema erotti meidät aivan liian aikaisin.
- Kauris-73
Mieheni on vesimies (34v) Ollaan oltu viisi ja puoli vuotta yhdessä.Vesimieheni on lapsirakas ja siivous intoilija,mutta muuten aika laiska.Tunne puoli meillä aluksi sujui hyvin,nyt lapsen syntymän jälkeen,minusta on tullut "ilmaa".Meillä minä en ole nalkuttaja vaan mieheni.Ennen ei näitä piirteitä ollut.Kaikki tavarat pitää olla paikoillaan ja asiat sujua jouhevasti.Ihanaa että mies viettää aikaa lapsemme(1v) kanssa aina kun ehtii/jaksaa töiden jälkeen ja siivouspäivänä siivoaa..Muut asiat on minun huolena ja jos ne ei suju ajallaan,kuulen siitä joka kerta. No jokainen on kuitenkin erilainen.Ei kai kauriin kanssa eläminenkään ihan mutkatonta ole.. =) Nyt odotan töihin paluuta,jotta saan asiat luistamaan,eikä tarvitse rahallisesti elää kenenkään armoilla.Sitten katson lähdenkö lapsen kanssa kohti uutta elämää vai jatkanko tätä suhdetta. Hyvää jatkoa!
- joku sydänten särkiä!:´(
no mä oon seurustellu jo puol vuotta vesimiehen kanssa,ja oon huomannu että ne saattaa heittäytyy tosi romanttisiksi aivan yllättäin...joskus voivat olla vähän ujoja!!!esim aloituksen suhteen eli naisen täytyy hoitaa tuhmemmat puolet!!!:)ei niissä muuten ole vikaa!!!!kivoja ne on myös pelkkinä kavereina!!!:)XD:P:P
- Nimetön
niin...oma kokemukseni perustuu 5 vuoteen...aluksi vesimies mieheni oli yltiöpäinen romantikko, huomio jne. Kun muutimme saman katon alle, hän oli tietyllälailla eri henkilö.Vesimies katsoo, että mikä on hänen, se on hänen. Häntä ei saa kahlita, hän on itsenäinen, ei tykkää utelusta...Meillä ei toiminut koska halusin parisuhteen missä kaikki olisi ns. yhteistä...hän halusi harrastaa yksin jne... Mutta jos itse olet kärsivällinen, et utele, kunnioitat hänen yltiöpäistä itsenäisyyttään voit olla voiton puolella. Minä en siihen pystynyt, koska kauriina perhe oli se mikä olisi pitänyt tulla ns. ensin. Lykkyä tykö
- Kauris
9 vuotta naimisissa ja 2 lasta sekä 19 vuotta yhteiseloa!
Ei valittamista.
- kaurisnaikkonen
Omaa kokemusta kolmen vuoden ajalta. Kyseinen vesimies oli hyvin itsenäinen jopa itsekkyyteen asti. Halusi harrastaa yksin ja tehdä mitä milloinkin lystäsi. Ei osannut ottaa asioista kunnolla vastuuta. Äkkipikainen. Jopa niin että osti yhteisen talon, kihlasi ja jätti. Ja palasi takaisin muutaman kuukauden päästä. Enää en siihen leikkiin lähde ettei koskaan tiedä mitä tapahtuu ja miksi.
Tietysti osaa myös olla huomaavainen ja herkkä, mutta vain silloin kun hänelle sopii..
Näin meillä. - Kaurisnainen
Oma vesimiesmieheni haluaa reissuta maailmalla. Kotona käväistään kuin tukikohdassa, olivatpa lapset pieniä tai isoja. Työ on kuulemma ykkönen, perhe kakkonen. Toisia naisia on enemmän kuin laki sallii ja sielu sietää. Kotona väsyttää retkien jälkeen.Ulkoista menestystä kyllä tulee, kulissit on hienot ja asemaa societyssä.
Vaihda äkkiä. - Mummopupu
Kuulostaa tutulra tämä itsenäisyyden haku vaikka mitä olis. Nainen on top 10: ssa ehkä autojen, kavereiden ja harrastusten ja muutaman muun jälkeen ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035