Ihmishistorian kaksi suurinta huijausta

Äktasagortyvärr

Evoluutioteoria on toinen ja toinen on tämä: http://www.karikuula.com/60

Näma kaksi asiaa ovat sellaisia joita uskoo todeksi miljoonat ihmiset, mutta joista kummastakaan ei kukaan tiedä varmuudella yhtään mitään. Silti herkkäuskoiset ihmiset pitävät niitä faktoina, hhehehe. Vitsi mitä ääliöitä.

61

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppeniilonpoikanen
      • voivoisentään

• tieteenharrastaja
        voivoisentään kirjoitti:

Niin siinä kävi että muinaiset israelilaisetkin huijattiin panemaan temppeliinsä risti, eli pakanallisen Tammus-jumalan symboli, heheeh.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Hes. 8:14&rnd=1473140539312

Jahve rankaisi tuosta ankarasti, ja nyt tuo sama Tammus-symboli keikistelee joka kirkon nokassa, heheh.

Sinulta jäi osoittamatta, missä risti siellä muka oli. Eihän nykyisissäkään juutalaistemppeleissä ole ristiä eikä senpuoleen torniakaan.

Tammus-symboli voi kyllä näyttää suipolta tornilta, mutta ei ristiltä, joka tietenkin on erään roomalaisen kuolemanrangaistustavan symboli.

• Sopiitutkia
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Sinulta jäi osoittamatta, missä risti siellä muka oli. Eihän nykyisissäkään juutalaistemppeleissä ole ristiä eikä senpuoleen torniakaan.

Tammus-symboli voi kyllä näyttää suipolta tornilta, mutta ei ristiltä, joka tietenkin on erään roomalaisen kuolemanrangaistustavan symboli.

Kirjain Tau, eli meidän T-kirjain tulee muinaisuudesta ja juuri sopivasti tuolta Tammuksen palvonnasta jossa T oli Tammuksen palvonnan symboli.
        Joten Jerusalemin temppeliin oli viety T -paatsas. Siitä alennettiin myöhemmin poikkipuu ja n. kolmannella vuosisadalla se suosittu pakanallinen symboli omaksuttiin kirkkoon muka kristuksen teloitisvälineenä.

Tammuksen palvonta oli hiukan muuntuneena versiona myös
        Egyptin jumaluustaruston osa.

• Hyhhyh
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Googlaahan synagoga niin näet niin se vain fallostapuli koristaa synagokia tänään siinä missä kirkkojakin.
        Näin ei ollut vielä Jeesuksen päivinä.

• historiaopettaahehe

Tammuksen palvonnan symboli oli fallos-symboli-risti, ja siitä innostuneena googlasin nämä:
      https://www.google.fi/search?q=church architecture phallic symbolism&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwivmuG2nvrOAhXkE5oKHbKcCmoQ_AUIBigB

Eikös olekin hassua että kuinka pakanallisesta moraalittomaan pakanapalvontaan kuuluneesta muinaisesta fallos -symbolista tuli kirkkoarkkitehtuurin merkittävin piirre? He heh. Siis kun seuraavan kerran näet kirkon tornin niin nyt tiedät että pippelihän se siinä kurkottaa taivaalle, hehehe.

Ja tuota noin, nyt juolahtikin mieleeni että eikös se vain olekin tällä hetkellä niin että ev.lut. kirkon moraali homoilakoijapiispoineen ja avoliittosuosimisineen oikeastaan on ihan yhtä moraalitonta kun tuo muinainen falloksen palvontakultti joten kyllä se taitaa tuo fallos-symboli olla ihan paikallaan kirkoissamme, heheh.

Tosin meille risti tuli koptilaisilta jotka kopioivat sen hautakiviinsä egyptiläisiltä joiden pakanapalvonnassa se kuvasi yhdyntää joka siis tuotti uutta elämää ja symboloi ylösnousemusta. Mutta siis pakanaseksipavontasymboli tuo risti on joka tapauksessa.

Mutta asiahan on helposti korjattu, sillä katkaistaan vain olemassolevista risteistä poikkipuut pois niin kaikki on taas ok.

Olisikohan itse Pirulla ollut näppinsä pelissä? Taitaa naureskella partaansa siellä helvetin perukoilla edesmenneitä evokkeja ja finnteologeja grillatessaan.

• Jyritörisee

Ja papin liperit,hikisiä pallejahan ne merkkaavat,hehe.
        Vitsi näitä hihuja,kul(l)ipää saarnaamassa pallien kera,hehe

• onkivaollafiksu

Mitä opimme tästä ketjusta?

Sen että niin kirkkoarkkitehtuuri kun kristillisyyden symboliksi otettu risti ovat asioita joiden taustoista suuri yleisö ei tiedä yhtään mitään vaan se pitää niitä pyhinä ja Jumalaa kunnioittavina asioina.

Yhtä helppoa kuin kirkkokansan huijaaminen on, on suurten massojen huijaaminen olemattomalla evoluutiolla evoluutioteoriaa hyväksi käyttäen ja sitä totuutena syöttäen.

Minä katsoin jo nuorena että olen itselleni henkisesti sen velkaa että en anna huiputtaa mitseäni uskomaan yhtäänmihinkään asiaan mitä ei ole todella hyvin perusteltu.
      Siksi hylkäsin roska-dna-evoluutiojäämän ja kirkon, toisin kuin Molocci ja muut evokit.

• tieteenharrastaja

Opimme tästä ketjusta, että tarpeeksi pkaisesta mielikuvituksesta tursuu kyllä vaikka millaisia ajatuksia.

• Lieroakinkierompi

-Minä katsoin jo nuorena että olen itselleni henkisesti sen velkaa että en anna huiputtaa mitseäni uskomaan yhtäänmihinkään asiaan mitä ei ole todella hyvin perusteltu.

Sinähän olet aikaisemmin kertonut, että nuoruudessasi olit rikollinen ja lusimassakin tekojesi takia. Et tainnut kuitenkaan olla ihan nuori sen ruljanssin jälkeen.
        Vai olinko nyt heh heh hyväuskoinen evokki, koska uskoin Oikeana Kristittynä esiintyvän höpöjuttuja? Mea culpa, eiks niin. Totuus siirtyy kuulijan vastuulle kun sinä puhut.

• Oikaisu
        Lieroakinkierompi kirjoitti:

-Minä katsoin jo nuorena että olen itselleni henkisesti sen velkaa että en anna huiputtaa mitseäni uskomaan yhtäänmihinkään asiaan mitä ei ole todella hyvin perusteltu.

Sinähän olet aikaisemmin kertonut, että nuoruudessasi olit rikollinen ja lusimassakin tekojesi takia. Et tainnut kuitenkaan olla ihan nuori sen ruljanssin jälkeen.
        Vai olinko nyt heh heh hyväuskoinen evokki, koska uskoin Oikeana Kristittynä esiintyvän höpöjuttuja? Mea culpa, eiks niin. Totuus siirtyy kuulijan vastuulle kun sinä puhut.

Toki olen ollut kalterien takana mutta en suinkaan lusimassa vaan töissä.

• Oikaisu kirjoitti:

Toki olen ollut kalterien takana mutta en suinkaan lusimassa vaan töissä.

Tekemässä rekisterikilpiä

• Jyrttititi
        marathustra kirjoitti:

Tekemässä rekisterikilpiä

Tein töitä tuolloin sisäasiainministeriön poliisiosastolla ja siihen kuului osana tuota kalterien takana olemista.

Se on muuten kummallinen tunne olla rakennukssessa jossa on kalterit laseissa. Vaikka en ollutkaan vanki niin silti se ahdisti.
        Tunne oli vähän samankaltainen kuin silloin kun vielä olin evolutionisti, se oli ahdistavaa kun ei ollut lupa ajatella omilla aivoilla vaan piti uskoa sokeasti seitä mitä sen ajan evogurut sanoivat. ....Ja kas, nykyään kukaan ei enää ajattele apinaihmisistä siten kuin silloin, heheh. ......Ja tänään evokin on vaan pakko homofanittaa vaikka järki sanoo toista.

• hehhhh

Hahhah! Ei sinua mielisairasta emävalehtelijaa kukaan usko:D

• Nebukd

"Vitsi mitä ääliöitä..." Ei taida karvat vielä oikein kasvaa, vai mitä?

• Hehe

• Fiksu_Geosentristi1

3. Heliosentrismi

• Taikauskonnoton

Eiköhän uskonnot ihan ylipäätään ole ihmiskunnan suurimpia huijauksia.

Evoluutioteoria ei sentään ole uskonto.

• jytitttp

Tuokin on totta evouskonto mukaanlukien, sillä onhan se selvä ettei voi olla muita kuin yksi Luoja, vai mitä?

• Taikauskonnoton
        jytitttp kirjoitti:

Tuokin on totta evouskonto mukaanlukien, sillä onhan se selvä ettei voi olla muita kuin yksi Luoja, vai mitä?

Tietysti periaatteessa voisi olla olemassa vaikka kuinka monta luojaa, mutta koska yhdestäkään ei ole mitään näyttöä, en näe mitään syytä uskoa, että yhtään luojaa on ollut olemassa, etenkään kun sellaista ei ole tunnuttu mihinkään koskaan tarvittavan.

Mitä taas tulee mainitsemaasi evouskontoon, niin olen kyllä kuullut sellaisesta tällä palstalla puhuttavan, muttei sellaisen olemassaolostakaan ole muita viitteitä kuin kreationistien huhuja. Koska tiedämme, että kreationistit valehtelevat aina, niin näihin huhuihin kannattaa suhtautua sen mukaisesti.

• Taikauskonnoton kirjoitti:

Tietysti periaatteessa voisi olla olemassa vaikka kuinka monta luojaa, mutta koska yhdestäkään ei ole mitään näyttöä, en näe mitään syytä uskoa, että yhtään luojaa on ollut olemassa, etenkään kun sellaista ei ole tunnuttu mihinkään koskaan tarvittavan.

Mitä taas tulee mainitsemaasi evouskontoon, niin olen kyllä kuullut sellaisesta tällä palstalla puhuttavan, muttei sellaisen olemassaolostakaan ole muita viitteitä kuin kreationistien huhuja. Koska tiedämme, että kreationistit valehtelevat aina, niin näihin huhuihin kannattaa suhtautua sen mukaisesti.

Sinä pelaat lohikäärmeen pussiin tajuamatta mitä teet. Käärmeen pahin juoni oli tehdä ihmisistä ATEISTEJA. Miksi pahin? Koska ateisti ei ymmärrä olevansa vanhan madon talutettavana. Henkimaailman juttu. Onko toivoa? On.

Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• Taikauskonnoton
        yurki1000js kirjoitti:

Sinä pelaat lohikäärmeen pussiin tajuamatta mitä teet. Käärmeen pahin juoni oli tehdä ihmisistä ATEISTEJA. Miksi pahin? Koska ateisti ei ymmärrä olevansa vanhan madon talutettavana. Henkimaailman juttu. Onko toivoa? On.

Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

En minä usko lohikäärmeisiin yhtään enempää kuin yksisarvisiin, maahisiin tai jumaliin.

"Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. "

Taikauskoisen vuodatusta.

En minä usko lohikäärmeisiin yhtään enempää kuin yksisarvisiin, maahisiin tai jumaliin.

"Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. "

Taikauskoisen vuodatusta.

Taika: "En minä usko lohikäärmeisiin yhtään enempää kuin yksisarvisiin, maahisiin tai jumaliin."

Juuri niin. Saatana hallitsee sinua tietämättäsi, koska sinä et noteeraa HENKIMAAILMAA. Valitettavasti et ole ainoa.

TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ

Kaikki on ennustettu. Kaikella on aikansa. Tapahtuu pian:

RAPTURE (tempaus)

Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

https://www.google.fi/#q=rapture of the church

TRIBULATION (vaivanaika)

Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

https://www.google.fi/#q=great tribulation

PEACE (maailmanrauha)

Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

TOIVO

Vaivanajassa voi kääntyä Vapahtajan puoleen ja tulla pelastetuksi.

Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

HYVÄ SANOMA

Ap.t. 4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

"WHO GOES TO HEAVEN?"

https://www.youtube.com/watch?v=1ULcID6FYAY

Suomi. HERÄÄ!

• Taikauskonnoton

Henkilö joka toteaa, että "Henkimaailma on todellinen", on tietenkin taikauskoinen.

Henkilö joka toteaa, että "Henkimaailma on todellinen", on tietenkin taikauskoinen.

Älä enää nuku!

https://www.youtube.com/results?search_query=demonic possession

https://www.google.fi/#tbm=vid&q=christian persecution worldwide

LOPUNAIKA

https://www.youtube.com/results?search_query=muslims turn to jesus

Ap.t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

! HERÄÄ SUOMI !

• Ajatteleloppuunasti
        Taikauskonnoton kirjoitti:

Ei suinkaan, sillä onhan se selvää että se joka kykenee hallitsemaan materiaa ei ole tietenkään itse osa tätä luomakuntaa vaan jossain "henkimaailmassa".
        Vaihtoehtoja ei ole.

• Taikauskonnoton
        Ajatteleloppuunasti kirjoitti:

Ei suinkaan, sillä onhan se selvää että se joka kykenee hallitsemaan materiaa ei ole tietenkään itse osa tätä luomakuntaa vaan jossain "henkimaailmassa".
        Vaihtoehtoja ei ole.

Koska kyse on taioista ja sinä uskot sellaisiin, niin mikset suosiolla tunnusta olevasi taikauskoinen?

Onko uskovaisuutesi omasta mielestäsikin niin häpeällistä, ettet kehtaa sitä tunnustaa?

Koska kyse on taioista ja sinä uskot sellaisiin, niin mikset suosiolla tunnusta olevasi taikauskoinen?

Onko uskovaisuutesi omasta mielestäsikin niin häpeällistä, ettet kehtaa sitä tunnustaa?

Taika. Henkimaailma on todellinen. Sinä pelaat pirun pussiin tajuamatta mitä teet. Pirun pahin juoni oli tehdä ihmisistä ATEISTEJA. Miksi pahin? Koska ateisti ei ymmärrä olevansa pirun talutettavana.

• Taikauskonnoton
        yurki1000js kirjoitti:

Taika. Henkimaailma on todellinen. Sinä pelaat pirun pussiin tajuamatta mitä teet. Pirun pahin juoni oli tehdä ihmisistä ATEISTEJA. Miksi pahin? Koska ateisti ei ymmärrä olevansa pirun talutettavana.

En tiedä onku sulla taiallekin jokin ihan täysin oma määritelmä.

Tuolta voit tarkistaa, mitä taikuus oikeasti tarkoittaa:;
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Taikuus

"Henkimaailma on todellinen."

Olet siis taikauskoinen. Mikä sen tunnustamisessa on niin vaikeaa?

En tiedä onku sulla taiallekin jokin ihan täysin oma määritelmä.

Tuolta voit tarkistaa, mitä taikuus oikeasti tarkoittaa:;
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Taikuus

"Henkimaailma on todellinen."

Olet siis taikauskoinen. Mikä sen tunnustamisessa on niin vaikeaa?

Miksi vieläkin jaksat nolata ittees? Evoluutiota ei ole.

• Taikauskonnoton
        yurki1000js kirjoitti:

Miksi vieläkin jaksat nolata ittees? Evoluutiota ei ole.

Miksi vaihdat puheen evoluutioon?

Miksi vaihdat puheen evoluutioon?

Miksei uppoo? Sun hommas on HÄIRIKÖINTI. Henkimaailman juttu.

• Jyrinkommentti
        Taikauskonnoton kirjoitti:

Muosya en tiedä mutta minä olen tietäväinen pikemmin kuin uskovainen.

• Taikauskonnoton
        Jyrinkommentti kirjoitti:

Muosya en tiedä mutta minä olen tietäväinen pikemmin kuin uskovainen.

Mitä tarkoitat "titäväisellä"?

Ja jyri, kerro nyt miksi yhtäkkiä aloit puhumaan evoluutiosta kun siitä ei kuitenkaan ollut kyse. Kyse oli siitä, mikset kehtaa tunnustaa uskoasi taikuuteen.

• suapitoestoo

• suapitoestoo kirjoitti:

Hyviä linkkejä sulla!
        Ihmettelen miksi evokit uskovat viralliseen opetukseen josta on karsittu pois kaikki oleelliset asiat. Ja miksi historiaa tulkitaan evokkilasien läpi väärin?

http://www.sinhalanet.net/three-corporations-run-the-world-city-of-london-washington-dc-and-vatican-city

Kiitos kiintoisasta linkistäsi. Olemme lopunajassa. Tietoa on tarjolla. Kaikki on ennustettu.

Mark. 4:22 Sillä ei mikään ole salattua muuta varten, kuin että se tulisi ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki.

• älkääuskoko

On se kumma, että Raamatun kirjoittajat valehtelivat täyttä päätä ja Charles Darwin ja muut vapaamuurarit puhuivat kaikessa totta. Itse olen sitä mieltä, että asia on päinvastoin. Jos tehdään pahaa, silloin se pitää tehdä salassa, sitä varten on mm. salaseurat illuminati, vapaamuurarius, bilderberg ym. Sen joka tekee hyvää, ei tarvitse salata mitään.

Toinen kirje korinttilaisille 4
      1. Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
      2. vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
      3. Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
      4. niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.

EVANKELIUMI JOHANNEKSEN MUKAAN
      43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
      44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
      45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.

http://www.jesusisprecious.org/evolution_hoax/charles_darwin.htm

Erasmus Darwin was a Mason. Though, Erasmus Darwin was no ordinary Mason, he was one of the highest ranking masters in the organization; a 33rd Degree Mason.

He was the master of the famous Canon-gate lodge in Edinburgh, Scotland. Moreover, he had close ties with the Jacobin Masons who were the organizers of the revolution in France at the time, and with the Illuminati, whose prime cause was fostering hostility to religion. That is, Erasmus Darwin was an important name in European Masonic anti-religious organizations

Sitten tietenkin herää kysymys, miksi valehdeltaisiin evoluutiosta ym. ? Sillä tehdään tyhjäksi usko Raamattuun ja halutaan tuhota kristinusko. Siinä motiivi ja syy.

• Kiitos linkistä. Tärkeää infoa.

Jokainen tietää, ettei evoluutiota. Palstan ateistit paljastuvat HÄIRIKÖIKSI.

• älkääuskoko
        yurki1000js kirjoitti:

Kiitos linkistä. Tärkeää infoa.

Jokainen tietää, ettei evoluutiota. Palstan ateistit paljastuvat HÄIRIKÖIKSI.

Kyllä, kannattaa opetella ajattelemaan itse, eikä uskoa kaikkea, mitä isoveli kertoo. Tässä maailmassa on paljon pahaa ja mieletöntä, esim. tämä urheilun palvonta, huippu-urheilijat hankkivat miljoonia/kymmeniä miljoonia ja ns.tavan kansalaiset käyttävät kaiken aikansa urheilun seuraamiseen ja näiden epäjumaliensa(idoliensa) palvomiseen, tv:ssä sitä tulee aina enemmän ja enemmän ja netissä riittää luettavaa. Siinäkin on oma (illuminatin) agendansa, ihmiset eivät enää ennätä ajatella sitä mikä on tärkeää iänkaikkisuusmielessä ja tässä maailmassa/yhteiskunnassa, eivätkä huomaa, mihin suuntaan tätä maailmaa viedään, eli kohti uutta maailmanjärjestystä. Samoin tv on täytetty kaikenlaisella viihteellä, mikä täyttää ihmisten vapaa-ajan, ja sekin käy pikkuhiljaa yhä moraalittomammaksi. Kun moraalittomuutta lisätään pikkuhiljaa vuosien/vuosikymmenien aikana, ihmiset eivät huomaa mitään, he ovat kuin sammakko kiehuvassa vedessä, joka ei huomaa pikkuhiljaa tapahtuvaa lämmön nousua, ennenkuin on liian myöhäistä. Rahasta on tehty epäjumala, samoin työstä ja tieteestä, toki näitä tarvitaan, mutta eivät ne saa olla epäjumalia ja ihmisarvon mittareita. Tänään luin ylen nettisivulta Forssan maahanmuuttajatappeluista, että maahanmuuttajia vastustetaan, koska he ovat kuluerä. Eli ihmisen arvo mitataan rahassa vaikka koko rahajärjestelmä on itsessään jo suuri huijaus, rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korko. Työpaikat muuttuvat aina yhä sairaammiksi.

• älkääuskoko
        älkääuskoko kirjoitti:

Kyllä, kannattaa opetella ajattelemaan itse, eikä uskoa kaikkea, mitä isoveli kertoo. Tässä maailmassa on paljon pahaa ja mieletöntä, esim. tämä urheilun palvonta, huippu-urheilijat hankkivat miljoonia/kymmeniä miljoonia ja ns.tavan kansalaiset käyttävät kaiken aikansa urheilun seuraamiseen ja näiden epäjumaliensa(idoliensa) palvomiseen, tv:ssä sitä tulee aina enemmän ja enemmän ja netissä riittää luettavaa. Siinäkin on oma (illuminatin) agendansa, ihmiset eivät enää ennätä ajatella sitä mikä on tärkeää iänkaikkisuusmielessä ja tässä maailmassa/yhteiskunnassa, eivätkä huomaa, mihin suuntaan tätä maailmaa viedään, eli kohti uutta maailmanjärjestystä. Samoin tv on täytetty kaikenlaisella viihteellä, mikä täyttää ihmisten vapaa-ajan, ja sekin käy pikkuhiljaa yhä moraalittomammaksi. Kun moraalittomuutta lisätään pikkuhiljaa vuosien/vuosikymmenien aikana, ihmiset eivät huomaa mitään, he ovat kuin sammakko kiehuvassa vedessä, joka ei huomaa pikkuhiljaa tapahtuvaa lämmön nousua, ennenkuin on liian myöhäistä. Rahasta on tehty epäjumala, samoin työstä ja tieteestä, toki näitä tarvitaan, mutta eivät ne saa olla epäjumalia ja ihmisarvon mittareita. Tänään luin ylen nettisivulta Forssan maahanmuuttajatappeluista, että maahanmuuttajia vastustetaan, koska he ovat kuluerä. Eli ihmisen arvo mitataan rahassa vaikka koko rahajärjestelmä on itsessään jo suuri huijaus, rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korko. Työpaikat muuttuvat aina yhä sairaammiksi.

"rahajärjestelmä on itsessään jo suuri huijaus, rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korko"

Tässä hyvä kuvaus rahajärjestelmästä, miksi se on huijaus ja tuhoaa automaattisesti, ei ole muuta vaihtoehtoa.

Mayer Amschel Rothschild(illuminatin perustaja), saksanjuutalainen pankkiiri:

"Antakaa minulle oikeus painaa rahaa ja hallita pankkeja, niin en välitä siitä kuka lait säätää."

Kuvitellaan, että olet yksittäisessä pankkitornissa ympärilläsi koko maailma. Sinulla on monopoliasema, koska tornisi on ainoa. Maailma ympärilläsi tarvitsee jotain ostamisen ja myymisen välinettä, vaihdon välinettä, jotta tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen kävisi kätevämmin kuin pelkkänä vaihtokauppana. Sinä sitten luot paperirahaa tornissasi tätä vaihtoa varten, ja raapustat paperinpaloihin joitakin numeroita osoittamaan niiden arvon.Luovutat tätä setelirahaasi ympärilläsi olevalle maailmalle lainana korkoa vastaan. Oletetaan, että olet lainannut ympäröivälle maailmalle 100 000 euroa (tai markkaa tai mitä hyvänsä nimeksi annatkin) 5%:n korolla. Mikä on todellisuus? Todellisuus on se, että koko ympärilläsi olevassa maailmassa on rahaa liikenteessä 100 000 euroa. Maailman on kuitenkin maksettava sinulle takaisin tuo 100 000 euroa plus korko 5 000 euroa (5%) = 105 000 euroa. Liikenteessä ihmisillä on rahaa yhteensä 100 000 euroa ja takaisin heidän on maksettava 105 000 euroa vuoden päästä (vielä enemmän pitemmän ajan kuluessa). TAKAISIN ON MAKSETTAVA ENEMMÄN KUIN LIIKENTEESSÄ ON EDES RAHAA! ENEMMÄN KUIN RAHAA ON OLEMASSAKAAN! Korkoonhan ei luoda erikseen rahaa, sitä luodaan vain velaksi otetun summan verran.Koska sinulla on monopoli, ihmiset eivät saa mistään tuota ylimääräistä 5 000 euroa. Maailman sisäiset osto- ja myyntitapahtumat eivät mitenkään vaikuta liikkeellä olevan rahan määrään, eivät myöskään luonnonrikkaudet, ahkera työnteko, omaisuus tms.Näin yksinkertaisesti olet saanut koko maailman orjaksesi. Voit säädellä aivan kaiken. Ihmiset pystyvät (kokonaisuutena katsoen) maksamaan sinulle tuon korko-osuuden vain OTTAMALLA LISÄÄ LAINAA sinulta. Myönnät tietenkin lisää lainaa maailmalle, koska maailma velkaantuu sinulle yhä enemmän. Tälle uudellekin lainalle on maksettava korkoa, ja niin maailma velkaantuu väkisin sinulle yhä enemmän, eikä velkaorjuutta voi estää mitenkään. Maailma tuhoutuu automaattisesti velkaorjuuteen.Myönnät tietenkin lainaa vain vakuuksia vastaan. Näin saat kiinnityksen ihmisten omaisuuteen myöntämäsi summan verran. Koska velkakierre koko ajan väkisin syvenee, saat kiinnitykseesi pian liki koko maailman omaisuuden. Kun velkakupla on kypsä eikä kukaan enää voi ottaa lainaa, järjestelmäsi romahtaa (ja siihen olet pyrkinytkin), jolloin lainojen vakuutena ollut omaisuus siirtyy sinulle, kun ihmiset eivät enää kykene maksamaan lainojaan sinulle takaisin. Kun romahdustila on selvitetty, aloitat taas kierroksen alusta lainaamalla ympärilläsi olevalle maailmalle rahaasi velaksi. Taas syntyy velkakupla, uusi romahdus, ja rikastut jälleen suunnattomasti vakuuksien verran.Voit siis hallita tilannetta koko ajan, ja kaikki alat ja tasot tottelevat sinua.Tämmöinen on Suomalaisille myyty EU:n järjestelmä. Se köyhdyttää meitä koko ajan, ja hyvin tehokkaasti.
        Kuvaan asian ytimen tässä lyhyesti: Kuvitellaan, että olet yksittäisessä pankkitornissa ympärilläsi koko maailma. Sinulla on monopoliasema, koska tornisi on ainoa. Maailma ympärilläsi tarvitsee jotain ostamisen ja myymisen välinettä, vaihdon välinettä, jotta tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen kävisi kätevämmin kuin pelkkänä vaihtokauppana. Sinä sitten luot paperirahaa tornissasi tätä vaihtoa varten, ja raapustat paperinpaloihin joitakin numeroita osoittamaan niiden arvon.Luovutat tätä setelirahaasi ympärilläsi olevalle maailmalle lainana korkoa vastaan. Oletetaan, että olet lainannut ympäröivälle maailmalle 100 000 euroa (tai markkaa tai mitä hyvänsä nimeksi annatkin) 5%:n korolla. Mikä on todellisuus? Todellisuus on se, että koko ympärilläsi olevassa maailmassa on rahaa liikenteessä 100 000 euroa. Maailman on kuitenkin maksettava sinulle takaisin tuo 100 000 euroa plus korko 5 000 euroa (5%) = 105 000 euroa. Liikenteessä ihmisillä on rahaa yhteensä 100 000 euroa ja takaisin heidän on maksettava 105 000 euroa velkakupla on kypsä eikä kukaan enää voi ottaa lainaa, järjestelmäsi romahtaa (ja siihen olet pyrkinytkin), jolloin lainojen vakuutena ollut omaisuus siirtyy sinulle, kun ihmiset eivät enää kykene maksamaan lainojaan sinulle takaisin. Kun romahdustila on selvitetty, aloitat taas kierroksen alusta lainaamalla ympärilläsi olevalle maailmalle rahaasi velaksi. Taas syntyy velkakupla, uusi romahdus, ja rikastut jälleen suunnattomasti vakuuksien verran.Voit siis hallita tilannetta koko ajan, ja kaikki alat ja tasot tottelevat sinua.Tämmöinen on Suomalaisille myyty EU:n järjestelmä. Se köyhdyttää meitä koko ajan, ja hyvin tehokkaasti.

http://talousdemokratia.blogspot.fi/2009/11/haluatko-sinakin-uuden-rahajarjestelman.html

• älkääuskoko
        älkääuskoko kirjoitti:

"Tänään luin ylen nettisivulta Forssan maahanmuuttajatappeluista, että maahanmuuttajia vastustetaan, koska he ovat kuluerä. Eli ihmisen arvo mitataan rahassa vaikka koko rahajärjestelmä on itsessään jo suuri huijaus, rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korko."

Tokihan pitää sanoa, että illuminati on tässä mielettömässä maahanmuuttopolitiikassakin syyllinen, kansallismielisyys on suurin uhka uudelle maailmanjärjestykselle, sen takia kansallismielisyyttä halutaan heikentää ja esim. USA:n eteläraja vuotaa ja näitä pakolaisia tulee suurissa määrin eri maihin. Toki se ei ole pakolaisten vika, heidät on valtaapitävien toimesta pakottu muuttamaan, joten heihin olisi parasta suhtautua positiivisesti.

• VOIVOIVOII
        älkääuskoko kirjoitti:

"rahajärjestelmä on itsessään jo suuri huijaus, rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korko"

Tässä hyvä kuvaus rahajärjestelmästä, miksi se on huijaus ja tuhoaa automaattisesti, ei ole muuta vaihtoehtoa.

Mayer Amschel Rothschild(illuminatin perustaja), saksanjuutalainen pankkiiri:

"Antakaa minulle oikeus painaa rahaa ja hallita pankkeja, niin en välitä siitä kuka lait säätää."

Kuvitellaan, että olet yksittäisessä pankkitornissa ympärilläsi koko maailma. Sinulla on monopoliasema, koska tornisi on ainoa. Maailma ympärilläsi tarvitsee jotain ostamisen ja myymisen välinettä, vaihdon välinettä, jotta tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen kävisi kätevämmin kuin pelkkänä vaihtokauppana. Sinä sitten luot paperirahaa tornissasi tätä vaihtoa varten, ja raapustat paperinpaloihin joitakin numeroita osoittamaan niiden arvon.Luovutat tätä setelirahaasi ympärilläsi olevalle maailmalle lainana korkoa vastaan. Oletetaan, että olet lainannut ympäröivälle maailmalle 100 000 euroa (tai markkaa tai mitä hyvänsä nimeksi annatkin) 5%:n korolla. Mikä on todellisuus? Todellisuus on se, että koko ympärilläsi olevassa maailmassa on rahaa liikenteessä 100 000 euroa. Maailman on kuitenkin maksettava sinulle takaisin tuo 100 000 euroa plus korko 5 000 euroa (5%) = 105 000 euroa. Liikenteessä ihmisillä on rahaa yhteensä 100 000 euroa ja takaisin heidän on maksettava 105 000 euroa vuoden päästä (vielä enemmän pitemmän ajan kuluessa). TAKAISIN ON MAKSETTAVA ENEMMÄN KUIN LIIKENTEESSÄ ON EDES RAHAA! ENEMMÄN KUIN RAHAA ON OLEMASSAKAAN! Korkoonhan ei luoda erikseen rahaa, sitä luodaan vain velaksi otetun summan verran.Koska sinulla on monopoli, ihmiset eivät saa mistään tuota ylimääräistä 5 000 euroa. Maailman sisäiset osto- ja myyntitapahtumat eivät mitenkään vaikuta liikkeellä olevan rahan määrään, eivät myöskään luonnonrikkaudet, ahkera työnteko, omaisuus tms.Näin yksinkertaisesti olet saanut koko maailman orjaksesi. Voit säädellä aivan kaiken. Ihmiset pystyvät (kokonaisuutena katsoen) maksamaan sinulle tuon korko-osuuden vain OTTAMALLA LISÄÄ LAINAA sinulta. Myönnät tietenkin lisää lainaa maailmalle, koska maailma velkaantuu sinulle yhä enemmän. Tälle uudellekin lainalle on maksettava korkoa, ja niin maailma velkaantuu väkisin sinulle yhä enemmän, eikä velkaorjuutta voi estää mitenkään. Maailma tuhoutuu automaattisesti velkaorjuuteen.Myönnät tietenkin lainaa vain vakuuksia vastaan. Näin saat kiinnityksen ihmisten omaisuuteen myöntämäsi summan verran. Koska velkakierre koko ajan väkisin syvenee, saat kiinnitykseesi pian liki koko maailman omaisuuden. Kun velkakupla on kypsä eikä kukaan enää voi ottaa lainaa, järjestelmäsi romahtaa (ja siihen olet pyrkinytkin), jolloin lainojen vakuutena ollut omaisuus siirtyy sinulle, kun ihmiset eivät enää kykene maksamaan lainojaan sinulle takaisin. Kun romahdustila on selvitetty, aloitat taas kierroksen alusta lainaamalla ympärilläsi olevalle maailmalle rahaasi velaksi. Taas syntyy velkakupla, uusi romahdus, ja rikastut jälleen suunnattomasti vakuuksien verran.Voit siis hallita tilannetta koko ajan, ja kaikki alat ja tasot tottelevat sinua.Tämmöinen on Suomalaisille myyty EU:n järjestelmä. Se köyhdyttää meitä koko ajan, ja hyvin tehokkaasti.
        Kuvaan asian ytimen tässä lyhyesti: Kuvitellaan, että olet yksittäisessä pankkitornissa ympärilläsi koko maailma. Sinulla on monopoliasema, koska tornisi on ainoa. Maailma ympärilläsi tarvitsee jotain ostamisen ja myymisen välinettä, vaihdon välinettä, jotta tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen kävisi kätevämmin kuin pelkkänä vaihtokauppana. Sinä sitten luot paperirahaa tornissasi tätä vaihtoa varten, ja raapustat paperinpaloihin joitakin numeroita osoittamaan niiden arvon.Luovutat tätä setelirahaasi ympärilläsi olevalle maailmalle lainana korkoa vastaan. Oletetaan, että olet lainannut ympäröivälle maailmalle 100 000 euroa (tai markkaa tai mitä hyvänsä nimeksi annatkin) 5%:n korolla. Mikä on todellisuus? Todellisuus on se, että koko ympärilläsi olevassa maailmassa on rahaa liikenteessä 100 000 euroa. Maailman on kuitenkin maksettava sinulle takaisin tuo 100 000 euroa plus korko 5 000 euroa (5%) = 105 000 euroa. Liikenteessä ihmisillä on rahaa yhteensä 100 000 euroa ja takaisin heidän on maksettava 105 000 euroa velkakupla on kypsä eikä kukaan enää voi ottaa lainaa, järjestelmäsi romahtaa (ja siihen olet pyrkinytkin), jolloin lainojen vakuutena ollut omaisuus siirtyy sinulle, kun ihmiset eivät enää kykene maksamaan lainojaan sinulle takaisin. Kun romahdustila on selvitetty, aloitat taas kierroksen alusta lainaamalla ympärilläsi olevalle maailmalle rahaasi velaksi. Taas syntyy velkakupla, uusi romahdus, ja rikastut jälleen suunnattomasti vakuuksien verran.Voit siis hallita tilannetta koko ajan, ja kaikki alat ja tasot tottelevat sinua.Tämmöinen on Suomalaisille myyty EU:n järjestelmä. Se köyhdyttää meitä koko ajan, ja hyvin tehokkaasti.

http://talousdemokratia.blogspot.fi/2009/11/haluatko-sinakin-uuden-rahajarjestelman.html

Näille polkkypäille voi kertoa asian niin kuin se on eivätkä he ymmärrä siitä oikeasti yhtään mitään.
        Turhista asioista he ovat valmiita kiistelemään vaikka henkihieveriin.
        Raha on myrkkyä ihmiskunnalle sen nykyisillä perusteilla.

• empäottais
        älkääuskoko kirjoitti:

"Tänään luin ylen nettisivulta Forssan maahanmuuttajatappeluista, että maahanmuuttajia vastustetaan, koska he ovat kuluerä. Eli ihmisen arvo mitataan rahassa vaikka koko rahajärjestelmä on itsessään jo suuri huijaus, rahaa luodaan tyhjästä ja siitä peritään korko."

Tokihan pitää sanoa, että illuminati on tässä mielettömässä maahanmuuttopolitiikassakin syyllinen, kansallismielisyys on suurin uhka uudelle maailmanjärjestykselle, sen takia kansallismielisyyttä halutaan heikentää ja esim. USA:n eteläraja vuotaa ja näitä pakolaisia tulee suurissa määrin eri maihin. Toki se ei ole pakolaisten vika, heidät on valtaapitävien toimesta pakottu muuttamaan, joten heihin olisi parasta suhtautua positiivisesti.

VALTAELIITTIHÄN JUURI TOIVOOKIN SITÄ ETTÄ PAKOLAISIA OTETTAISIIN NIINPALJON KUIN NIITÄ TULEEKIN.
        Joten vastaanottaminen on ristiriitainen asia.

• älkääuskoko
        empäottais kirjoitti:

VALTAELIITTIHÄN JUURI TOIVOOKIN SITÄ ETTÄ PAKOLAISIA OTETTAISIIN NIINPALJON KUIN NIITÄ TULEEKIN.
        Joten vastaanottaminen on ristiriitainen asia.

Kyllä heidät pitää ottaa hyvin vastaan, koska he eivät ole syyllisiä. Toivokoon valtaeliitti mitä tahansa, se on heidän ongelmansa.

• älkääuskokop
        älkääuskoko kirjoitti:

Tässä vielä tuosta urheilun tukemisesta, täysin mieletöntä touhua, sairasta.

http://nokialainen.blogspot.fi/2012/02/madonna-esittaa-isis-jumalatarta-super.html

Entinen saatanisti Doc Marquis kertoi minulle vuonna 1993 että Illuminati suunnitteli vaikutusvaltaisimpien jäsenten kaikilta yhteiskunnan poluilta tapaamista vuonna 1903 – poliitikkoja, liikemiehiä, ja papistoa. Heidän tavoitteensa oli ratkaista kuinka Uusi Maailman Järjestys voitaisiin tuoda todellisuuteen 20. vuosisadalla.

Jokaiselle kutsutulle jäsenelle ilmoitettiin vuonna 1900 että heidän läsnäoloaan toivottiin tähän mitä tärkeimpään kokoukseen. Kullekin jäsenelle annettiin vaadittu lista lukemisaineistoista joka heidän oli saatava päätökseen ennen kuin he tulisivat kokoukseen. Yksi kirjoista, jonka lukemista edellytettiin, oli Edward Gibbon’in monumentaaliset vuosikertateokset, ”The Rise and Fall of the Roman Empire (Rooman imperiumin nousu ja tuho)”.

Gibbon (1734-1794) kirjoitti hänen kuusiosaisen kirjasarjansa, koska hän tunsi että oli löytänyt syyt miksi niinkin stabiili, pitkäkestoinen imperiumi, kuten Rooman valtakunta, hoiperteli ja romahti. Koska Edward Gibbon oli kuuluisa vapaamuurari, hänen kirjoituksiaan arvostettiin suuresti Illuminatin taholta.

Itse asiassa, Globaali Eliitti halusi heidän osallistujiensa lukevan kaikki kuusi osaa – ei typistettyä versiota – tämä yksi idea mielessä: mieluummin kuin tutkia miksi ja miten Rooman imperiumi romahti, näiden osallistujien oli määrä luetteloida kaikki tavat joilla nykyinen vakaa, pitkään kestänyt läntinen sivilisaatio, voitaisiin saattaa romahduspisteeseen.

Gibbon’in teokset tähtäsivät rooliin mitä järjestäytynyt urheilu näytteli Rooman imperiumin kukistumisessa. Hallinto halusi epätoivoisesti pitää keskiverto kansalaisen mielet kääntyneinä pois romahtavan imperiumin uutisista. Hallinnon johtajat edistivät monentyyppistä gladiaattoriurheilua ja muita urheiluareenoita jotka vaativat intoilijoita painamaan muistiin tilastot heidän suosikkijoukkueestaan ja/tai -gladiaattoristaan.

Illuminati päätti että yksi keinoista, joilla he voisivat estää länsimaiden kansalaisia keskittymästä romahtavan läntisen imperiumin uutisiin, olisi järjestäytyneen ammattilaisurheilun edistäminen. Intoilijat olisivat niin huolissaan heidän suosikkijoukkueensa ja/tai -supertähtensä loistosta ja niin tietoisia sen statistiikasta, etteivät he tajuaisi että he ovat asteittain menettämässä vapautensa, heidän kansalaisoikeutensa ja heidän Perustuslakinsa.

Vain muutama vuosi tämän vuoden 1903 tapaamisen jälkeen, suuret summat Illuminatin rahaa alkoi virrata järjestäytyneeseen baseball’iin, urheilulajiin, joka rohkaisi sen kannattajia tallentamaan muistiin ja seuraamaan loputonta tilastodataa.

Tänä päivänä, kansallinen jalkapalloliiga sopii myös tähän tilastotietojen tarpeeseen. Nykyään, innostus on niin suurta että NFL ajaa TV-ohjelmia 24/7 -tahdilla. Super Bowl’ia edeltävän kahden viikon aikana, satoja tunteja tilastodataa ja menneitä pelejä ja ”puhuva pää (talking head)” analyysia täyttivät ilma-aallot, yksinkertaisesti siksi koska fanien vaatimus oli siellä tämänkaltaiselle ohjelmien lähetykselle.

Kuinka monet NFL-fanit (fanaatikot) ovat todella tietoisia siitä että Amerikka on luisumassa nopeasti mitä mahtavimman absoluuttisen diktatuurin syvänteeseen maailmanhistoriassa? Kuinka monet jalkapallofanit todella ymmärtävät sitä tukalaa tilannetta jossa meidän Perustuslakimme on?

Kun demokratian/monarkian moderni läntinen aikakausi on nopeasti murentumassa ääriään myöten, niin kuinka monelta urheilufanilta viedään huomio pois kun he keskittyvät urheilulajiinsa?

• uni1000
        älkääuskokop kirjoitti:

Tässä vielä tuosta urheilun tukemisesta, täysin mieletöntä touhua, sairasta.

http://nokialainen.blogspot.fi/2012/02/madonna-esittaa-isis-jumalatarta-super.html

Entinen saatanisti Doc Marquis kertoi minulle vuonna 1993 että Illuminati suunnitteli vaikutusvaltaisimpien jäsenten kaikilta yhteiskunnan poluilta tapaamista vuonna 1903 – poliitikkoja, liikemiehiä, ja papistoa. Heidän tavoitteensa oli ratkaista kuinka Uusi Maailman Järjestys voitaisiin tuoda todellisuuteen 20. vuosisadalla.

Jokaiselle kutsutulle jäsenelle ilmoitettiin vuonna 1900 että heidän läsnäoloaan toivottiin tähän mitä tärkeimpään kokoukseen. Kullekin jäsenelle annettiin vaadittu lista lukemisaineistoista joka heidän oli saatava päätökseen ennen kuin he tulisivat kokoukseen. Yksi kirjoista, jonka lukemista edellytettiin, oli Edward Gibbon’in monumentaaliset vuosikertateokset, ”The Rise and Fall of the Roman Empire (Rooman imperiumin nousu ja tuho)”.

Gibbon (1734-1794) kirjoitti hänen kuusiosaisen kirjasarjansa, koska hän tunsi että oli löytänyt syyt miksi niinkin stabiili, pitkäkestoinen imperiumi, kuten Rooman valtakunta, hoiperteli ja romahti. Koska Edward Gibbon oli kuuluisa vapaamuurari, hänen kirjoituksiaan arvostettiin suuresti Illuminatin taholta.

Itse asiassa, Globaali Eliitti halusi heidän osallistujiensa lukevan kaikki kuusi osaa – ei typistettyä versiota – tämä yksi idea mielessä: mieluummin kuin tutkia miksi ja miten Rooman imperiumi romahti, näiden osallistujien oli määrä luetteloida kaikki tavat joilla nykyinen vakaa, pitkään kestänyt läntinen sivilisaatio, voitaisiin saattaa romahduspisteeseen.

Gibbon’in teokset tähtäsivät rooliin mitä järjestäytynyt urheilu näytteli Rooman imperiumin kukistumisessa. Hallinto halusi epätoivoisesti pitää keskiverto kansalaisen mielet kääntyneinä pois romahtavan imperiumin uutisista. Hallinnon johtajat edistivät monentyyppistä gladiaattoriurheilua ja muita urheiluareenoita jotka vaativat intoilijoita painamaan muistiin tilastot heidän suosikkijoukkueestaan ja/tai -gladiaattoristaan.

Illuminati päätti että yksi keinoista, joilla he voisivat estää länsimaiden kansalaisia keskittymästä romahtavan läntisen imperiumin uutisiin, olisi järjestäytyneen ammattilaisurheilun edistäminen. Intoilijat olisivat niin huolissaan heidän suosikkijoukkueensa ja/tai -supertähtensä loistosta ja niin tietoisia sen statistiikasta, etteivät he tajuaisi että he ovat asteittain menettämässä vapautensa, heidän kansalaisoikeutensa ja heidän Perustuslakinsa.

Vain muutama vuosi tämän vuoden 1903 tapaamisen jälkeen, suuret summat Illuminatin rahaa alkoi virrata järjestäytyneeseen baseball’iin, urheilulajiin, joka rohkaisi sen kannattajia tallentamaan muistiin ja seuraamaan loputonta tilastodataa.

Tänä päivänä, kansallinen jalkapalloliiga sopii myös tähän tilastotietojen tarpeeseen. Nykyään, innostus on niin suurta että NFL ajaa TV-ohjelmia 24/7 -tahdilla. Super Bowl’ia edeltävän kahden viikon aikana, satoja tunteja tilastodataa ja menneitä pelejä ja ”puhuva pää (talking head)” analyysia täyttivät ilma-aallot, yksinkertaisesti siksi koska fanien vaatimus oli siellä tämänkaltaiselle ohjelmien lähetykselle.

Kuinka monet NFL-fanit (fanaatikot) ovat todella tietoisia siitä että Amerikka on luisumassa nopeasti mitä mahtavimman absoluuttisen diktatuurin syvänteeseen maailmanhistoriassa? Kuinka monet jalkapallofanit todella ymmärtävät sitä tukalaa tilannetta jossa meidän Perustuslakimme on?

Kun demokratian/monarkian moderni läntinen aikakausi on nopeasti murentumassa ääriään myöten, niin kuinka monelta urheilufanilta viedään huomio pois kun he keskittyvät urheilulajiinsa?

Ilmiselvästi USA:n hallitus on laiton. Pidän mahdollisena, etttä USA:ssa astuu voimaan MARTIAL LAW -poikkeustila, joka saattaa estää uuden presidentin valinnan. Merkille pantavaa on ennustus, jonka mukaan USA:n 44. pressa olisi viimeinen ja musta. Mihin siis maailma on menossa? Kaiketi kohti MAAILMAN HALLITUSTA. Haloo!

https://www.google.fi/#q=martial law 2016

VIKA PRESSA

https://www.google.fi/#q=last president 44

ONE WORLD GOVERNMENT

https://www.google.fi/#q=one world government

AGENDA 21

https://www.google.fi/#q=agenda 21 depopulation

NWO (uusi maailmanjärjestys)

https://www.google.fi/#q=nwo kills

NWO KATAINEN

https://www.youtube.com/watch?v=BEC4NpEdHaQ

NWO NIINISTÖ

https://www.youtube.com/watch?v=0JYsrQQDM00

NWO LIPPONEN

https://www.youtube.com/watch?v=IunGOWXEdVg&feature=youtu.be&t=52s

Globalistit ovat punaisia/punavihreitä.

http://www.commieblaster.com/nwo-cfr-bilderberg/index.html#Anchor-47857

MAAILMAN YHDENTYMINEN (Pekka Lahtisen kirja)

http://www.rothschild.fi/maailman-yhdentyminen/

Ym. Etsivä löytää.

• klkjlkjlkjljk

Kaksi suurinta huijausta ovat kristinusko ja islam. Evoluutioteoria on tiedettä.

• Jyrttfgti

Enpä iedä onko anuksen pitäminen sukupuolielimenä kovinkaan tieteellistä kun kerran tietokirjat ovat toista mieltä.

Evokit, ettekö tosiaankaan näe että teidät on perusteellisesti petetty uskomaan typeryyksiä.

• KeationismiHulluutta

Miten anuksen pitäminen sukupuolielimenä liittyy evoluutioteoriaan? Juttusi on kuin alakoulun poikien vessassa. Yritä edes aikuistua.

• niiettääääää
        KeationismiHulluutta kirjoitti:

Miten anuksen pitäminen sukupuolielimenä liittyy evoluutioteoriaan? Juttusi on kuin alakoulun poikien vessassa. Yritä edes aikuistua.

Tämän palsltan evolutionistit väittävät kivenkovaan että homous on evoluution tulosta ja siitä tämä aihe lähti.

• Jokainen tietää, ettei evoluutiota ole. Palstan ateistit paljastuvat HÄIRIKÖIKSI.

FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

KAUAN SITTEN todistettiin spontaanin generaation mahdottomuus.

- Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

LISÄKSI

Olemattomuus ei luo. "Nothing creates nothing."

OIKUKAS LUONNONLAKI

> Ennen aikaa ei ollut mitään. Ei edes tilaa. Ennen aikaa oli olemattomuus. Jotenkin jossain vaiheessa nuppineulan PÄÄ keplotteli itsensä tilattomaan olemattomuuteen. Yksi luonnonlaki, mistä lie tupsahti, piti PÄÄTÄ kasassa ajattoman ajan. Tuohon aikaan aikaa ei voinut mitata, koska silloin ei ollut kelloja eikä liikkuvia taivaankappaleita eikä valoa.

Ajattoman ajan kuluttua yksi luonnonlaki muuttui toiseksi luonnonlaiksi. Syytä emme tiedä. Kuitenkin PÄÄ alkoi levitä tilattomassa olemattomuudessa. Kuulostaa hassulta. Eihän tilattomuudessa ole tilaa levitä. Jossain vaiheessa, jollain konstilla, toinen luonnonlaki muuttui kolmanneksi luonnonlaiksi ja PÄÄ alkoi kasautua. Oletetun evoluution mukaan PÄÄ on nyt sellaisessa vaiheessa, että se leviää ja kasautuu. <

VAARA

Sitä mukaa kun lisääntyy ymmärrys spontaanin generaation mahdottomuudesta, lisääntyy vaara alkaa uskoa avaruuden muukalaisten istuttaneen elämän maapallolle. Luonnollisesti saatanallinen Vatikaani on yksyttämisen kärjessä.

https://www.google.fi/#q=vatican aliens

SEURAUS

Elleivät ateistit käänny Vapahtajan puoleen, heistä tulee ufouskovaisia ja/tai New Age -hörhöjä.

LOPUNAIKA

Matt:
        18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
        18:2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
        18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
        18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
        18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        18:7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

Viettelykset tulivat jälkikristilliseen maailmaan Kundalini-KÄÄRMEEN muodossa. Kaikki on loppujen lopuksi läpinäkyvää. Käärme ei muuksi muutu.

https://www.google.fi/#q=kundalini warning

"Förförelser måste komma!" – Är vi beredda? Eller är vi redan förförda?

- Avsikten med detta bibelstudium är att visa på det stora Avfall som Bibeln talar om för den yttersta tiden. Det handlar om ett avfall från den bibliska, kristna tron. Många lever i en en obiblisk tro att det skall bli en stor väckelse och skörd i den yttersta tiden, trots att Bibeln mycket tydligt visar på det motsatta.

http://www.bibelfokus.se/avfallet

VÄÄRÄT HENGET VALTAAVAT KIRKON

> Tästä jutusta nimeltä holy drunkness ja kaikista siihen liittyvistä omituisista manifestaatioista, jotka saat kaupan päälle, on tänä päivän tullut niin tavallinen ilmiö etenkin karismaattisessa kristillisyydessä, että monet luulevat sen olevan raamatullinen ideaalitila kristityille. Mutta kuten tulemme näkemään, sellainen käsitys on vakava harhaoppi, jolta kokonaan puuttuu tuki Raamatusta. Sen sijaan tämän tyyppiset ilmiöt muistuttavat niitä, jotka esiintyvät hinduismissa, mystiikassa ja New Age-liikkeessä (kaikki nämä kolme ovat läheistä sukua). Näissä yhteyksissä manifestaatioiden takana olevaa voimaa tavallisesti Kundaliniksi, myös kutsuttu nimillä käärmevoima tai lohikäärme-energia, Monet ymmärtävät, että juuri tämä kundalinivoima nyt miehittää kaikki maailman eri kirkot epäpuhtaiden julistajien kautta, jotka sekä opettavat harhaoppeja että välittävät näitä saastaisia voimia. Lue tästä linkistä enemmän kundalini -ilmiöstä: http://bibelfokus.se/sv/question/101107 (huom. tätä linkkiä ei ole suomennettu) <

http://www.bibelfokus.se/fi/node/236

Ym. Etsivä löytää.

• PelottaakoAjatus

Eläinmaailmassa homous on varsin yleistä. On aivan ilmeistä, että taustalla on evoluutio.

• Oh_the_irony

Ihmishistorian kolmanneksi suurin huijaus olet sinä

• Hehehehehehehe

Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe. Hehe hehe hehe hehe.

• Helvettiinuskomaton
      • VAROKAA!

Shiva vie kadotukseen. Jeesus pelastaa.

Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

• ljhkkhkhkjjkh

Kaksi suurinta huijausta ovat kristinusko ja islam, kommunismi tulee sitten hyvänä kolmosena.

• uni1000

Uskonnot eivät pelasta. Jeesus pelastaa.

Room:
        10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
        10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
        10:14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
        10:15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
        10:16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
        10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6536
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4291
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1149
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe