Meillä on aina ollut tyttäreni kanssa ihan hauskaa tyttöjen juttelua ja hyvät välit, mutta nyt en tiedä miten suhtautua. Hän on 17, samoin kuin hänen poikaystävänsä, joka oli meillä yökylässä. Illalla siinä kahden aikaan olin menossa nukkumaan ja ajattelin käydä toivottamaan heille hyvää yötä. Kun menin huoneeseen, he harrastivatkin juuro oraaliseksiä ja rakkaan tyttäreni suusta valui juuri ejakuloimassa olleen Jounin spermaa! Onneksi he eivät huomanneet minua, mutta mitä minä nyt teen! Olen todella järkyttynyt, en saa mielestääni, kuinka sperma valui suusta hänen rinnoilleen ja kuinka se pojan kalu sykki kuin mikäkin! Asiallisia vastauksia, kiitos!
KAUHEAA! Näin tyttäreni harrastamassa suihinoton!
Tarja45
1
111
Vastaukset
- mukaan
Ihan asiallisesti voisit tarjoutua leikkiin mukaan kysymällä kohteliaasti silloin kun akti ei ole käynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740