Näkyy teillä

miksieivätlaitayöllä

Ylen kanavilla esim. uutisissa tekstitys? Minulla ei näy ja kuitenkin on kaapelikanava.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin_muutos_onnistui

Jos tarkoitat Soneran tekemää verkkomuutosta, niin se meni melko sujuvasti päivän aikana. Tämän suuruusluokan muutos on turvallisinta tehdä päivällä, sillä eri ryhmien asiantuntijat ovat paremmin saatavilla apuun, jos ongelmia esiintyy.

Jotain pientä ongelmaa kuitenkin oli, sillä esim. klo 18 jälkeen pääkaupunkiseudun verkossa tuli Tampereen alueen uutiset. Ihan mielenkiintoista oli nekin nähdä;) Suoritit varmaan iltapäivällä kanavien uudelleenhaun? Jos teit tehdasasetusten palautukset, niin jotain vastaanottimen asetuksia saattoi kadota siinä yhteydessä?

• Hyvin_muutos_onnistui

Ylen TV1 alueuutiset ovat Soneran kaapeli-tv:ssä ja IPTV:ssä edelleen Pirkanmaalta. Tämä on varmaan tarkoituksella tehty näin, jotta päivittäin Espoon asemalla tehdyt lähetyskatkokset eivät näy pääkaupunkiseudulla Soneran verkoissa. Tilanne palautuu varmaan huomenna illalla normaaliksi.

• joopa-joo1

Paitsi että nuo lähetyskatkot ei koske A-nippua jossa Ylen kanavat on.

• AivanUutta

Minulla ei ole koskaan näkynyt uutisissa tekstitys. Siis puhe muutettuna tekstiksi.

Toki sen saanee, jos katsoo teksti-tv:n kautta 333.

• miksieivätlaitayöllä

Tarkoitankin sivun 333 tekstitystä. Myös selkosuomen uutiset oli ilman tekstiä, vaikka normaalisti on teksti ilman 333 sivua. Kello 16 jälkeen taas tekstitys toimi. Mistähän se tekstitys tulee, kun antennikorjaukset vaikuttavat? Ilmeisesti ei kaapelia myöten?

• xdcvfgb

Jos ei ole tekstitetty, ei sitä sitten voi mitenkään kuvaan tulla.

• Ylen_sivuilta_lisäinfoa

Ohjelmien tekstityksen voi tarkistaa etukäteen esim. teksti-tv:n sivulta 301 (TV1) ja tarkemmin http://yle.fi/ohjelmaopas/tekstitys/ , jossa on saatavilla päivä- ja kanavakohtaiset listaukset tekstitettävistä ohjelmista.

Antennikorjaukset eivät vaikuta tekstitykseen. Jos kanavanippu tulee perille, niin sen mukana on myös tekstityksen bittivirtakin. Tarkemmin infoa löytyy sivulta http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/12/04/tekstitys

• Ylen_vaikeaa

Minulla uudehkossa televisiossa ei tallennuksessa teksti näy kun tallentaa ohjeiden mukaan usb-liitännän kautta.Ongelma koskee pääasiassa Ylen kanavia.
      Onneksi olen säilyttänyt videonauhurin.Luulin että tekniikan kehittyessä laitteiden määrä vähenee mutta näin ei ole käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13