Ylen kanavilla esim. uutisissa tekstitys? Minulla ei näy ja kuitenkin on kaapelikanava.
Näkyy teillä
8
<50
Vastaukset
- Hyvin_muutos_onnistui
Jos tarkoitat Soneran tekemää verkkomuutosta, niin se meni melko sujuvasti päivän aikana. Tämän suuruusluokan muutos on turvallisinta tehdä päivällä, sillä eri ryhmien asiantuntijat ovat paremmin saatavilla apuun, jos ongelmia esiintyy.
Jotain pientä ongelmaa kuitenkin oli, sillä esim. klo 18 jälkeen pääkaupunkiseudun verkossa tuli Tampereen alueen uutiset. Ihan mielenkiintoista oli nekin nähdä;) Suoritit varmaan iltapäivällä kanavien uudelleenhaun? Jos teit tehdasasetusten palautukset, niin jotain vastaanottimen asetuksia saattoi kadota siinä yhteydessä?- Hyvin_muutos_onnistui
Ylen TV1 alueuutiset ovat Soneran kaapeli-tv:ssä ja IPTV:ssä edelleen Pirkanmaalta. Tämä on varmaan tarkoituksella tehty näin, jotta päivittäin Espoon asemalla tehdyt lähetyskatkokset eivät näy pääkaupunkiseudulla Soneran verkoissa. Tilanne palautuu varmaan huomenna illalla normaaliksi.
- joopa-joo1
Paitsi että nuo lähetyskatkot ei koske A-nippua jossa Ylen kanavat on.
- AivanUutta
Minulla ei ole koskaan näkynyt uutisissa tekstitys. Siis puhe muutettuna tekstiksi.
Toki sen saanee, jos katsoo teksti-tv:n kautta 333.- miksieivätlaitayöllä
Tarkoitankin sivun 333 tekstitystä. Myös selkosuomen uutiset oli ilman tekstiä, vaikka normaalisti on teksti ilman 333 sivua. Kello 16 jälkeen taas tekstitys toimi. Mistähän se tekstitys tulee, kun antennikorjaukset vaikuttavat? Ilmeisesti ei kaapelia myöten?
- xdcvfgb
Jos ei ole tekstitetty, ei sitä sitten voi mitenkään kuvaan tulla.
- Ylen_sivuilta_lisäinfoa
Ohjelmien tekstityksen voi tarkistaa etukäteen esim. teksti-tv:n sivulta 301 (TV1) ja tarkemmin http://yle.fi/ohjelmaopas/tekstitys/ , jossa on saatavilla päivä- ja kanavakohtaiset listaukset tekstitettävistä ohjelmista.
Antennikorjaukset eivät vaikuta tekstitykseen. Jos kanavanippu tulee perille, niin sen mukana on myös tekstityksen bittivirtakin. Tarkemmin infoa löytyy sivulta http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/12/04/tekstitys - Ylen_vaikeaa
Minulla uudehkossa televisiossa ei tallennuksessa teksti näy kun tallentaa ohjeiden mukaan usb-liitännän kautta.Ongelma koskee pääasiassa Ylen kanavia.
Onneksi olen säilyttänyt videonauhurin.Luulin että tekniikan kehittyessä laitteiden määrä vähenee mutta näin ei ole käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241