heippa onko kukaan saanut täältä lainaa. Hakemuksen jälkeen tuli ainakin alustava myöntävä päätös, mutta ei ole sen jälkeen mitään kuulunut. kohta 48h mennyt
Tonnilaina.fi Laina
9
89
Vastaukset
- varovarovaan
Itse hain viime vuonna eikä mitään kuulunut koskaan.
- zuRe
P-puhetta. Tonnilaina.fi on aivan uusi lainapaikka, pikavipit.org sivun mukaan avattu elokuussa koko palvelu, että taidat olla vaan joku Aasan/Tonnilainan.fi mustamaalaaja.
- Phhhtttthyiiiiii
On se ainakin viikon vanha lainapaikka, koska en ole vieläkään saanut viikko sitten tekemääni hakemukseen vastausta. Ei ole tarve mustamaalata, jos on sieltä jo valmiiksi.
- fyrkathanduun
Hakemukseen sain heti lainapäätöksen ja sopimukset sähköpostiin. Katso sähköpostisi siis.
- salakanvartia
Sain lainaa heti tilille. En tiedä tarkkaan kauan kesti kun en kytännyt tiliä mutta ei yli 2 tuntia ainakaan (nordean tilille rahat). Kallis tää on mutta hätä ei lue lakia.
- Tonnialanaan
Pääasia että toimii. Todellinen vuosikorko halvempi silti kuin vivus, ferratum, credit24, tms
- kyssis
paljonko lainaavat
- 3034
Lainaavat nimensä mukaisesti tonnin. Ei enempää tai vähenpää.
- Forbes.fi
www.forbes.fi 20-2250e laina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805