Eläkkeen määrä

Olen 58 v ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä, saan tällä hetkellä br. 1200 e ja lisäksi kansaneläkettä 50e/kk. Muuttuuko nämä summat, kun täytän 64 vuotta...?
797
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Ei muutu. Vanhuuseläkkeesi määrä on se, mikä nykyisin työkyvyttömyyseläkkeesi ja Kelan pieni lisuke.

Äänestä
  • samassa veneessä ollaan, eipä pahemmin hymyilytä perskeles!

Äänestä

Niin kuin nimimerkki Tarstula sinulle totesi, eläkkeesi määrä ei muutu sen muuttuessa vanhuuseläkkeeksi (63 tai 65-vuotiaana). Jos olet työskennellyt työkyvyttömyyseläkkeesi rinnalla, siitä karttuneen eläkkeesi saat hakemuksesta maksuun, kun työkyvyttömyyseläkkeesi muuttuu vanhuuseläkkeeksi.

Äänestä

Me ollaan kavereitten kans kohta 12 eikä saaha vieläkään eläkettä? mikäköhän on kun kela vitkuttelee?

Äänestä
  • Kun lapsilisät loppuvat, niin sitten voitte saada eläkettä!!!

Äänestä

• Hai ! Mulla se alko elääke kun lapsilisä loppu, samoin iskällä ja äiskällä aikoinaan.

Äänestä

Joo niin varmaan mutta romanit onkin erikoisasemassa Suomessa. Harja Talonen sen aikoinaan hommasi näille romeneille kun ovat työlle allergisia. :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Vekkuli12 kirjoitti:

Olen 58 v ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä, saan tällä hetkellä br. 1200 e ja lisäksi kansaneläkettä 50e/kk. Muuttuuko nämä summat, kun täytän 64 vuotta...?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu