Olen 58 v ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä, saan tällä hetkellä br. 1200 e ja lisäksi kansaneläkettä 50e/kk. Muuttuuko nämä summat, kun täytän 64 vuotta...?
Eläkkeen määrä
7
65
Vastaukset
- Tartsula
Ei muutu. Vanhuuseläkkeesi määrä on se, mikä nykyisin työkyvyttömyyseläkkeesi ja Kelan pieni lisuke.
- karzanni
samassa veneessä ollaan, eipä pahemmin hymyilytä perskeles!
Niin kuin nimimerkki Tarstula sinulle totesi, eläkkeesi määrä ei muutu sen muuttuessa vanhuuseläkkeeksi (63 tai 65-vuotiaana). Jos olet työskennellyt työkyvyttömyyseläkkeesi rinnalla, siitä karttuneen eläkkeesi saat hakemuksesta maksuun, kun työkyvyttömyyseläkkeesi muuttuu vanhuuseläkkeeksi.
- JonixD
Me ollaan kavereitten kans kohta 12 eikä saaha vieläkään eläkettä? mikäköhän on kun kela vitkuttelee?
- niinsemeneekai
Kun lapsilisät loppuvat, niin sitten voitte saada eläkettä!!!
- suti34
Joo niin varmaan mutta romanit onkin erikoisasemassa Suomessa. Harja Talonen sen aikoinaan hommasi näille romeneille kun ovat työlle allergisia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890