Okei, mulla on ollu paniikkikohtauksia seiskan syksystä asti. Ne on aika vahvoja ja tarviin rauhottumisessa apua. Oon siis ysillä. Mun luokanvalvoja on ollu mulle iso apu toisaalta. Se on hoitanu mun asiat sillai että mulla on turvalline olo. Mutta kun saan sen eessä tai tunnilla kohtauksen, se hakee toisen opettajan vaikka siinä menis puoltuntia. Se pahentaa mun kohtauksia ja tunnen oloni jätetyks. Ja tosi asia on että kun hän itse tulee auttamaan rauhotun parhaiten. Se on nähny mun ekan kohtauksen ja sen jälkeen aloin luottaa siihen. Nyt olo on vaa surkee
Hän on siis mies jolla ei ole lapsia. Lempiopettajani joka on siis nainen ja äiti, sanoi kerran syyks että miestä pelottaa tulla siihen, koska se sattuu sitäkin, ja että sillä ei ole kotona semmosta ihmistä kehen purkaa hellyyttä ,koska ei ole isä. Ja sitten ei halua tulla liian lähelle ettei se ala purkaa sitä hellyyttä liikaa minuun.
Mutta miten voin saada sen auttamaan mua? Haluaisin että sen tunneilta lähtiessä apu olisi nopee ja tuntisin oloni turvallisemmaks
Opettaja ei uskalla auttaa muusta kuin pakosta
Kata0
1
120
Vastaukset
- Feeniksin_kyynel
Sä voit kertoa sillä miltä susta tuntuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2994830Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k543012Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn321575Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.121042Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781021Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu581001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52999