Naiset, miltä kiima tuntuu kehossa?

natiskelua

Naiset, miltä kiima tuntuu kehossa? Iskeekö kiimatus joskus yllättäenkin vaikka kaupungilla liikkuessa? Käyttekö joskus kaupungilla jossakin soolo-pikanautinnolla oloa helpottamassa?

Miehenä iskevä kiimatus on nautinnollista kihelmöintiä ilosauvan seudussa ja palleissa samalla kun koko penis ja keho alkaa tuntua kiimaiselta ja nautinnolle vastaanottavaiselta, kuin seksuaalisen nautinnontarpeen kaikki aistiti ja tutkat olisi hienosti viritettyinä.

Se on hyvin nautinnollinen kokonaisfiilis, kevyt erektio ja todella kiimainen panetus- ja nautiskelufiilis ja toisinaan ilosauvan kärki voi kevyesti kostua luonnon liukasteesta.

Nautinnollista ;-)

13

4385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiimapisara

      Miehenä täytyy sanoa,että kiima voi iskeä,missä ja milloinka v aan !!!

    • Alkaa tuntua lämpöä ja kihelmöintiä koko kropassa, eniten alapäässä. Ja sellaista turvotuksen tunnetta. Syke nousee, tulee jopa hieman huimaava, vähän huonovointinen olo jos himo kasvaa liian nopeasti. Kurkkua kuristaa kevyesti. Muut aistit tuntuu hämärtyvän paitsi tuntoaisti voimistuu. Keskittyy itseen ja omaan oloonsa, muu ympäriltä on melko merkityksetöntä. Jos kiihottuu toisen ihmisen kanssa, on vain minä ja hän, muu maailma tuntuu hälvenevän ja jopa katoavan kokonaan. No joo, tässä nämä alkukiihotuksen fiilikset, voi olla erilaistakin joskus, mut havainnoin nyt miltä tuntui tällä hetkellä kun annoin itseni kiihottua :) Ps. mukava kierre; jos alkaa havainnoida neutraalisti omaa kiihottumistaan, se kasvaa ja voi vain fiilistellä tuntemuksia. Tämä on myös tapa, miten saan ajatuksen voimalla. Hengitys lisäksi tärkeää; syvään ja hitaasti, se voimistaa tuntemuksia ja saa kivan energisen olon kroppaan, kihelmöivän, vähän kuin joisi kahvia :)

      • nautiskelua_

        Ajattelin asiaa myös sen kannalta, että kun iskee ns. mukavan levoton kiimapäivä (töissä, vapaapäivänä kaupungilla jne.) ilman, että halu kohdistuu sen erityisemmin kehenkään.

        Tuleeko silloin aktiivisemmin katseltua mukavan oliosia miehiä ja etumuksiaankin fiilistelleen nautinnoilla?

        Miehenä aistit ovat silloin hvin pinnassa ja kevyt tai vahvempikin erektio herkässä keskellä kaupungin vilinää samalla kun on mielyttävän kiimainen ja halukas, sekä levoton tunne ja nautinnollinen kosketusta kaipava tunne ilosauvassakin, tuntee 'olevansa elossa' kiimaisen energinen fiilis ;-)

        Samalla kaikenlaiset seksi-nautiskelu-visot vilisee mielessä ihan spontaanisti milessä ja naiset näyttävän entistäkin haluttavammilta ja syötävämmiltä, katselee herkullisa sharmanttien naisten muotoja ja liikkumista, ilman että kiima kuitenkaan saisi silloin kumppania, argh upeeta ja turhauttavaa samaan aikaan, sillä kaipaisi spontaania seksiä ja heti, yhdynnän kanssa tai jotakin muuta nautinnollisen purkauttavaa ;-)

        Kotona yksin ollessaan tuosta kiiman tunteesta voi nauttia kaikessa rauhassa, toisinaan ohimennen itseään hyväillen ja fiilistellen tulevia ja meneviä erektioitaan tai sitten antautua hitaaseen ja nautinnolliseen soolokivaan.

        Avaaja


    • Kiimainenmimmi

      Aika hyvin sanottu kukkanen ja voisin lisätä et jos esim. Istun silloin vaikee olla paikallaan, alan liikehtiä vähän kiemurella, minulle on tästä huomautettukin joskus Tulee tarve painaa alapäätä käsin tai esim tuoliin.

      • nautiskelua_

        "Tulee tarve painaa alapäätä käsin tai esim tuoliin."

        Hhmm. ilmeisen mukavaa levottomuutta työpaikalla tai vaikka autolla liikkuessa.

        Entä tuo mukava kiimafiilis katuvilinässä liikkuessaan, pikahelpotukselle vaikka jonkin siistin kahvilan helpotuskoppiin?

        Nainen voi halutessaan helpommin ja huomaamattomammin harrastaa vaikka soolokivaa puolijulkisessa paikassa kuin mies, tarvittaessa vain pikkuhousun suoja mukaan varusteisiin.


    • tyhmä hakeudu hoitoon

    • Anonyymi

      Olin ollut jo kolme viikkoa ilman hyväilin itseä kotona olin niin kiimassa että olisin voinut huutaa vaikka olen 45v. Pukeuduin aika seksysti vain mekko ja kengät. Istuin hotellin terassillasiiderillä kun kuulin kun kaksi poikaa tuli ylhäältä ja sanoivat nyt on pakko saada. Otin aurinkolasit pois katselin oviaukkoon pojat käveli terassille, kysyin onko tulta, on on saako istua. Keskusteltiin kaikesta tyhjän päiväsestä näin että katsovat vapaasti liikkuviin rintoihin, kysyin pojilta haluatteko pillua minulla haluttaa jumalattomasti. Nousivat, mennään huoneessa hieroivat rintoja innokkaana hyväilivät toinen riisui jo housuja pudotin mekon, huh huh sanoi toinen . Laskeuduin ja imin ensimmäistä toinen aloitti suukottelun jalkoista ja eteni pilluun olin tulla kun kieli koski huuliin pyllistin kunnolla että voi nuolla ja imin toista kun sain kalun pilluun laukesin heti, jäykkä kyrpä sai minut huutamaan kohta sain ihanan sperman sisään vaihtoivat paikkaa ja taas kova kyrpä nai olin kuin katuhuora haarat levällään pojat jaksoi kolme kertaa parin tunnin aikana,puin päälleni ja menin kotiin. Hyväilin ja muistelin iltaa sain hyvän orgasmin otin peiton ja nukahdin,Aamulla mietin mieheni tulee neljän päivän päästä ja lapset iltapäivällä. Hyväilin pillua, on kiva antaa täysin vieraalle joskus

      • Anonyymi

        Ihana uskallat avautua😊 vuosi takaperin olin kesälomalla yksin kotona, mieheni päivällä töissä.
        Odotin saunan kiukaan vaihtoa terassilla samalla aurinkoa ottaen. Päälläni lyhyt hame ja toppi joka peitti juuri rintani. Asentaja tuli pihallemme tuttu mies jonka kanssa tanssinut usein kesäisin lavoilla. Miehellä sortsit jalassa ja hihaton paita, katselin kiinteää kroppaa. Tunsin kiihottuvani saman tien myös miehen puheet kääntyi kaksimielisesti. Lähdin itse mukaan leikin laskuun, mies kysyi suoraan otetaanko eka löylyt kun kiuas asennettu. Suostuin heti ja Kiihottui äärimmilleen myös ajatus kokea seksiä eka kertaa vieraan kanssa. Yli kymmenen vuotta aviossa sinä aikana useasti fantasioita tälläistä. Saunan lämmetessä olimme molemmat hyväilemässä suudeltiin intohimoisesti. Olimmehan tansiessa olleet kiinni toisissamme joten luonnollista edetä nyt seksiin. Rakastelimme terassilla ennen saunaa, pitkästä aikaa tunsin miten halusin miestä aidosti. Sain useita orgasmeja sinä päivänä, voin kertoa että pahaa oloa jälkeen päin tuntenut. Nykyään tapailemme mieheltä salaa säännöllisesti ja seksi yhtä kiihkeä aina. N 44v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana uskallat avautua😊 vuosi takaperin olin kesälomalla yksin kotona, mieheni päivällä töissä.
        Odotin saunan kiukaan vaihtoa terassilla samalla aurinkoa ottaen. Päälläni lyhyt hame ja toppi joka peitti juuri rintani. Asentaja tuli pihallemme tuttu mies jonka kanssa tanssinut usein kesäisin lavoilla. Miehellä sortsit jalassa ja hihaton paita, katselin kiinteää kroppaa. Tunsin kiihottuvani saman tien myös miehen puheet kääntyi kaksimielisesti. Lähdin itse mukaan leikin laskuun, mies kysyi suoraan otetaanko eka löylyt kun kiuas asennettu. Suostuin heti ja Kiihottui äärimmilleen myös ajatus kokea seksiä eka kertaa vieraan kanssa. Yli kymmenen vuotta aviossa sinä aikana useasti fantasioita tälläistä. Saunan lämmetessä olimme molemmat hyväilemässä suudeltiin intohimoisesti. Olimmehan tansiessa olleet kiinni toisissamme joten luonnollista edetä nyt seksiin. Rakastelimme terassilla ennen saunaa, pitkästä aikaa tunsin miten halusin miestä aidosti. Sain useita orgasmeja sinä päivänä, voin kertoa että pahaa oloa jälkeen päin tuntenut. Nykyään tapailemme mieheltä salaa säännöllisesti ja seksi yhtä kiihkeä aina. N 44v

        Kyllä nainen on luotu useamman miehen naitavaksi. Upeita rouvia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana uskallat avautua😊 vuosi takaperin olin kesälomalla yksin kotona, mieheni päivällä töissä.
        Odotin saunan kiukaan vaihtoa terassilla samalla aurinkoa ottaen. Päälläni lyhyt hame ja toppi joka peitti juuri rintani. Asentaja tuli pihallemme tuttu mies jonka kanssa tanssinut usein kesäisin lavoilla. Miehellä sortsit jalassa ja hihaton paita, katselin kiinteää kroppaa. Tunsin kiihottuvani saman tien myös miehen puheet kääntyi kaksimielisesti. Lähdin itse mukaan leikin laskuun, mies kysyi suoraan otetaanko eka löylyt kun kiuas asennettu. Suostuin heti ja Kiihottui äärimmilleen myös ajatus kokea seksiä eka kertaa vieraan kanssa. Yli kymmenen vuotta aviossa sinä aikana useasti fantasioita tälläistä. Saunan lämmetessä olimme molemmat hyväilemässä suudeltiin intohimoisesti. Olimmehan tansiessa olleet kiinni toisissamme joten luonnollista edetä nyt seksiin. Rakastelimme terassilla ennen saunaa, pitkästä aikaa tunsin miten halusin miestä aidosti. Sain useita orgasmeja sinä päivänä, voin kertoa että pahaa oloa jälkeen päin tuntenut. Nykyään tapailemme mieheltä salaa säännöllisesti ja seksi yhtä kiihkeä aina. N 44v

        Itsekin tapailen säännöllisesti varattua, ja kuten sanoit seksi aina yhtä ihanaa :)


      • Anonyymi

        Onhan se seksikästä, kun aikuinen nainen on pukeutunut hiukan paljastavammin ja estoitta kertoo vieraalle.., mitä tekee mieli!


    • Anonyymi

      Kypsät rouvat ihanan estottomia kiiman iskiessä päälle. Pillua annetaan vieraallekin. Eihän käytössä kulu, paranee pikemmin.

    • Anonyymi

      Mitähän tämä kohdennettu ja tarkkaan nimetty haku tarkoittaa taas!?
      Nythän on niin että sukupuolen maininta erikseen haussanne on tasa-arvoisen kohtelun loukkaamista!
      Myös me homot, lesbot, muusukupuoliset, transvestiitit, ja transseksuaslit ja biukot olemme olemassa ja oikeutettuja tasavertaiseen kumppanuuteen ja seksin hakuun kanssanne!
      Muistakaa tämä tällä ym. palstoilla seuraavan kerran! Ok?

      😭😵😡
      😏😲😔

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe