Piian kipsa lappu luukulla

laatikkomies

mitäs helvettiä

17

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollojenkuningas

Lopettanut, siksi on lappu luukulla.

• työtöntyonhakija

Sairasta

• Jartsa667
        työtöntyonhakija kirjoitti:

Sairasta

Ite oot sairas, koska oot työtön :D

• kaaheeta

miksi? eikö Haapajärvellä mikää kannata? Grillikulma , paten krilli jne

• KantaAsiakas

Villi veikkaus että lopetti kun ette käyneet asioimassa siellä.
      Turha kitistä kun omalla toiminalla olette vaikuttaneet toiminnan loppumiseen! !

• AzizTheCombatFighter123

Onko ihan oikeasti kiinni? Ei jää muuta syömäpäikkaa päivällä kun aakkosbaari tai se karvakäsien pizzeria. Tosin, jälkimmäisestä ei mitään pahaa sanottavaa...

• piatsu7

Kyllähän se loppui koska kaikki alko kantaan keskaria prismasta ja Tokmannista. Kun on 1€ sixpack halvempaa

• näinsemeneetänään

Mitäs pikkuyrittäjistä, onhan lessu Abc....Jospa Esto Erkki jaksas sinnitellä tsemppiä Erkille...

• erkkimmmm

Tällästä se on! Katseen voi kääntää myös paikallisiin virkamiehiin.

• Kehitystä

Äläkäähän te kansalaiset hättäilkö, sisäpiiri tietojen mukaan pian kipsa avaa entistä ehompana ja isompana uudet toimitilat nykyisen koomarketin tiloihin, jahka väistyvät ensin eestää pois.
      Tulee paintpalli rataa, painimolskia, 4D elokuvateatteria ym.ym.
      Varsinainen viihdekeskus siis tulossa!!

• uskotkoitekkään

just joo, ja lehmät lentää...

• Juoruontotta

No tottakait on uskottava juttu, kaikki juorut ja kuulopuheethan on tosia haapajärvellä, ei pienintäkään epäilystä paikkansa pitävyydestä, tiiäthän sinä nyt itekkin että mitä tahansa kyliltä kuuletkin se on tosi!!

• trenkipoika

Millä piikalla kipsa oli?

• MATTI14

tuli pöllittyä sieltä aina kaljaa alaikäsenä ku tilas makkarapotut ja se meni tekemään niitä ainaku oli selkä mua kohti nii reppuun kaljaa :D:D:D

• nytKäviKäry

teen rikos ilmoituksen. antakaa lisätietoja, kiitos. Pyrimme laittamaan vastuuseen teoistasi. Kaljavarkaana- ja vielä alaikäisenä. Mikä oli vuosi? 1980?
      Retostelu loppuu.
      Paikallispoliisia kiinnostanee asian penkominen.

• nytKäviKäry

Lappu luukulla. ... WUAHHAAHAHAHAHAHHAHA. HYVÄ TOIMINTA. KARVAKÄSI

• Haapiksellemuuttanut

Kyllä tämä on ikävä takaisku nimittäin mistä nyt saadaan kortsuja enää yöllä?? ja mistä maittavaa grilliruokaa? siis järkyttävää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe