mitäs helvettiä
Piian kipsa lappu luukulla
17
450
Vastaukset
- Tollojenkuningas
Lopettanut, siksi on lappu luukulla.
- työtöntyonhakija
Sairasta
- Jartsa667
työtöntyonhakija kirjoitti:
Sairasta
Ite oot sairas, koska oot työtön :D
- kaaheeta
miksi? eikö Haapajärvellä mikää kannata? Grillikulma , paten krilli jne
- KantaAsiakas
Villi veikkaus että lopetti kun ette käyneet asioimassa siellä.
Turha kitistä kun omalla toiminalla olette vaikuttaneet toiminnan loppumiseen! ! - AzizTheCombatFighter123
Onko ihan oikeasti kiinni? Ei jää muuta syömäpäikkaa päivällä kun aakkosbaari tai se karvakäsien pizzeria. Tosin, jälkimmäisestä ei mitään pahaa sanottavaa...
- piatsu7
Kyllähän se loppui koska kaikki alko kantaan keskaria prismasta ja Tokmannista. Kun on 1€ sixpack halvempaa
- näinsemeneetänään
Mitäs pikkuyrittäjistä, onhan lessu Abc....Jospa Esto Erkki jaksas sinnitellä tsemppiä Erkille...
- erkkimmmm
Tällästä se on! Katseen voi kääntää myös paikallisiin virkamiehiin.
- Kehitystä
Äläkäähän te kansalaiset hättäilkö, sisäpiiri tietojen mukaan pian kipsa avaa entistä ehompana ja isompana uudet toimitilat nykyisen koomarketin tiloihin, jahka väistyvät ensin eestää pois.
Tulee paintpalli rataa, painimolskia, 4D elokuvateatteria ym.ym.
Varsinainen viihdekeskus siis tulossa!!- uskotkoitekkään
just joo, ja lehmät lentää...
- Juoruontotta
No tottakait on uskottava juttu, kaikki juorut ja kuulopuheethan on tosia haapajärvellä, ei pienintäkään epäilystä paikkansa pitävyydestä, tiiäthän sinä nyt itekkin että mitä tahansa kyliltä kuuletkin se on tosi!!
- trenkipoika
Millä piikalla kipsa oli?
- MATTI14
tuli pöllittyä sieltä aina kaljaa alaikäsenä ku tilas makkarapotut ja se meni tekemään niitä ainaku oli selkä mua kohti nii reppuun kaljaa :D:D:D
- nytKäviKäry
teen rikos ilmoituksen. antakaa lisätietoja, kiitos. Pyrimme laittamaan vastuuseen teoistasi. Kaljavarkaana- ja vielä alaikäisenä. Mikä oli vuosi? 1980?
Retostelu loppuu.
Paikallispoliisia kiinnostanee asian penkominen. - nytKäviKäry
Lappu luukulla. ... WUAHHAAHAHAHAHAHHAHA. HYVÄ TOIMINTA. KARVAKÄSI
- Haapiksellemuuttanut
Kyllä tämä on ikävä takaisku nimittäin mistä nyt saadaan kortsuja enää yöllä?? ja mistä maittavaa grilliruokaa? siis järkyttävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657