Prisma on kallistanut Fazerin kääretorttujen hintaa eurolla. Hinta aiemmin 8,49 €, nyt 9,49 €. Ei ole missään mainostettu hintojen kallistuksia.
Yhtä tyhjän kanssa tämä S-ryhmän hintojen halpuutus, kun joidenkin tuotteiden hintoja lasketaan niin samaa tahtia nostetaan toisten hintoja.
Prisma kallisti taas hintoja
2
168
Vastaukset
- orwelsslave
Niin ja grillattu broileri maksaa noin 3 euroa enemmän kuin K-kaupassa. Välillä voi broilerin saada K-marketista 4,95. Prismassa ei ole koskaan grillituotteet tarjouksessa eikä kahvipakettiakaan myydä kuin ohjehintaan. S-Bonus on täyttä huijausta.
- Tampesterinpiiri
Olen koko kesän ostanus S-kaupasta Juhla-Mokkaa 1,79€ ( bonarit) ilman mitään ostorajoituksia, mitä se maksaa teidän kaupoissa?
Kokonaista broileria en osta ikinä, koska siitä menee yli puolet roskiin.
Ja kääretorttujakin on montaa muuta vaihtoehtoa tarjolla, mutta jos nyt on pakko saada sitä jotakin.
Vai tarkoittaako aloittaja kakkurullia?
https://www.foodie.fi/entry/fazer-taikayo-500g-suklaakakkurulla-sulatettu-kakkurulla/6411402697905
Nehän on aina olleet kalliimpia ja eiköhän se Fazerkin nosta hintoja, jotka kauppa siirtää aina vähittäishintoihin, mutta ei vie konkursiin kun ostan niitä kaksi kertaa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4312238Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661357Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 911189
- 1011047
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780