Veikkauksella on ihan selkeet sivut, mutta haluttua tietoa siel ei kerrota. Yritin ettiä paljon kenon järjestelmillä voittaa, niin ainoa tieto oli.
*Jos valitset esimerkiksi tason 5 ja järjestelmän 6, arpoo pelijärjestelmä sinulle 6 numeroa. Jos esimerkiksi 5 näistä numeroista osuu 20 arvottavan numeron joukkoon, saat panoksesi takaisin 245 -kertaisena*
Joten miten lasketaan järjestelmän voittokerroin? Tai vaihtoehtosesti mistä löytää järjestelmän kertoimet?
Äkkiseltään tuli mieleen, että olisi näinkin yksinkertaisesti 200/(5/6) = 240 kertaisena mutta eipäs tosta tulekkaan se 245 joka veikkauksen sivuil on. toi 200 on keno 5 kerroin.
Keno, ja miten lasketaan voittokerroin?
8
2581
Vastaukset
- ---
Olihan ne siel, googleli löys ;)
- Juudas
katos piruuttaan mitä tuossa linkissä on.
voisko olla kenojärjestelmien voittokertoimet?
voisko?- julle06
Niin millaiset kaukoputket pitää olla et tästä mitään linkkiä löytää??? Millaiset?? Millaiset? Onko?
- Zuudas
http://koti.mbnet.fi/rpopas/indexfi.htm
voisko? - ---
Zuudas kirjoitti:
http://koti.mbnet.fi/rpopas/indexfi.htm
voisko?Hohhoijaa taas mainostetaan tota sivua, Veikkauksen sivuiltahan noi kertoimet löytyi, ja kyllä itse luotan Veikkauksen tietoihin enemmän kuin jonkun ulkopuolisen tahon sivuihin, varsinkin kun sivustoa on mainostettu spammin tavoin toisten vieraskirjoissakin jne...
Tosin ihan asiallista tietoa noilla sivuil kyl on. - zuudas
--- kirjoitti:
Hohhoijaa taas mainostetaan tota sivua, Veikkauksen sivuiltahan noi kertoimet löytyi, ja kyllä itse luotan Veikkauksen tietoihin enemmän kuin jonkun ulkopuolisen tahon sivuihin, varsinkin kun sivustoa on mainostettu spammin tavoin toisten vieraskirjoissakin jne...
Tosin ihan asiallista tietoa noilla sivuil kyl on.mistä sieltä ?
siis veikkaukselta. - ---
zuudas kirjoitti:
mistä sieltä ?
siis veikkaukselta.Katsoppas Keno -> Pelitietoa siel löytyy kohta Järjestelmien voittorivien lukumäärät sitä klikkaamal saa näkyviin kertoimet
--- kirjoitti:
Hohhoijaa taas mainostetaan tota sivua, Veikkauksen sivuiltahan noi kertoimet löytyi, ja kyllä itse luotan Veikkauksen tietoihin enemmän kuin jonkun ulkopuolisen tahon sivuihin, varsinkin kun sivustoa on mainostettu spammin tavoin toisten vieraskirjoissakin jne...
Tosin ihan asiallista tietoa noilla sivuil kyl on.Niin mitäs vikaa rahapelioppaassa on? Onko vaikka RAY:n tai Veikkauksen sivuilla ilmotettu tarkkaan palautusprosentit ja miten ne koostuu? Ja nimenomaan sehän tuossa on tärkeää että on ulkopuolisten tekemä sivusto, niin ei ainakaan tule epäilyjä, kuin jos tyypit olisivat jonkun rahapeliyhtiön palkkalistoilla.
Vai spammin tavoin mainostettu.. :) No, enpä tavallaan kyllä ihmettele. Mutta ircissä (ei mikään irc-galleria) pystyy juttelemaan sen sivuston tekijöitten kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673