Lasketaankohan sekin sakko mukaan 4 sakkoa 2 vuodessa tai 3 sakkoa vuodessa kortin menetys pottiin?
Stop merkin ohitaminen pysähtymättä
18
116
Vastaukset
Päiväsakkoja = lasketaan
- Junassa
Tyhmä pää = sakkoja tulee.
- Stobb
Vastasitko tyhmä pää kysymykseen, älä nyt itseäsi täällä mainosta sakoistasi.
- Anonyymi00011
Asennevamma = sakkoja tulee.
- Anonyymi00003
Olen saanut elämäni aikana yhdet sakot,
Stop merkin kohdalla en pysäyttänyt autoa. Normaalisti pysähdyn stop merkin kohdalla. Sekin oli yöllä,kun tiellä ei kulkenut ketään. Huono tuuri kävi poliisit oli kytiksellä kyseisen risteyksen luona.Olen sitä mieltä että tämän lain kohdalla tullut säädös moka. Siis ei ole mitään järkeä pysähtyä tyhjällä tiellä STOP merkin luo.- Anonyymi00004
Monet ovat eri asioista montaa eri mieltä. Mielipide ei kuitenkaan merkitse mitään. Liikennesäännöt on puolestamme päätetty. Tienkäyttäjän velvollisuus on noudattaa liikennesääntöjä.
- Anonyymi00005
Turhaan asetetun stop merkin kohdalla on täysin tarpeetonta pysähtyä, kun ja jos mitään väistettävää ei ole.
Siinä vaan täytyy huomioida , että onko joku kyylä kyrpänaama näköetäisyydellä.
Kotikaupungissani noita turhia stop merkkejä on parissa risteyksessä joissa näkyvyys molempiin suuntiin on huomattavan hyvä, (satoja metrejä molempiin suuntiin) itse kuten suuri osa kuskeista pysähtyy noissa risteyksissä vain jos risteävällä tiellä on väistettäviä ajoneuvoja. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Turhaan asetetun stop merkin kohdalla on täysin tarpeetonta pysähtyä, kun ja jos mitään väistettävää ei ole.
Kotikaupungissani noita turhia stop merkkejä on parissa risteyksessä joissa näkyvyys molempiin suuntiin on huomattavan hyvä, (satoja metrejä molempiin suuntiin) itse kuten suuri osa kuskeista pysähtyy noissa risteyksissä vain jos risteävällä tiellä on väistettäviä ajoneuvoja.Mistä tiedät, mikä on turha ja mikä ei? Sinun mielipiteesi ei kuitenkaan liikennesääntöjen ohi mene, vaikka pitäisit liikennemerkkiä miten turhana tahasa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kotikaupungissani noita turhia stop merkkejä on parissa risteyksessä joissa näkyvyys molempiin suuntiin on huomattavan hyvä, (satoja metrejä molempiin suuntiin) itse kuten suuri osa kuskeista pysähtyy noissa risteyksissä vain jos risteävällä tiellä on väistettäviä ajoneuvoja.Jep eikä minun tarvitse väistää sinua. Olet aivan turhaan liikenteessä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä tiedät, mikä on turha ja mikä ei? Sinun mielipiteesi ei kuitenkaan liikennesääntöjen ohi mene, vaikka pitäisit liikennemerkkiä miten turhana tahasa.
Minulle ratkaisee vain se mitä näen ja kun kun se stop merkki on turha niissä näkemissäni paikoissa , niin silloin se on minulle turha.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep eikä minun tarvitse väistää sinua. Olet aivan turhaan liikenteessä.
Totta kai sinun kuuluu väistää , jos olet väistämisvelvollinen, eikä tuo matalamielinen kommenttisi sinällään yllätä, koska noinhan sitä asiaa ymmärtämätöntä turhautumistaan jotkut purkaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minulle ratkaisee vain se mitä näen ja kun kun se stop merkki on turha niissä näkemissäni paikoissa , niin silloin se on minulle turha.
Silti olet velvollinen noudattamaan liikennesääntöjä, vaikka koet asian olevan miten turha tahansa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Totta kai sinun kuuluu väistää , jos olet väistämisvelvollinen, eikä tuo matalamielinen kommenttisi sinällään yllätä, koska noinhan sitä asiaa ymmärtämätöntä turhautumistaan jotkut purkaa.
Homo.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Silti olet velvollinen noudattamaan liikennesääntöjä, vaikka koet asian olevan miten turha tahansa.
Turhaa stop merkkiä ei monikaan noudata ja hyvä niin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Homo.
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vailla olevalla kommentillasi haluat sanoa?
- Anonyymi00016
Kun liikenne merkissä lukee: pysähdy
niin
kansalainen pysähtyy.
Stop- on latinaa ja tarkoittaa:
anna mennä.
sdp
sdp- Anonyymi00017
Huono provokaatioyritys. Ei jatkoon.
- Anonyymi00018
Voimassa olevan lain mukaan STOP-merkin noudattamatta jättämisestä tullutta liikennevirhemaksua ei lasketa niihin rikkomuksiin, joista voi tulla ajokieltoa toistuvien rikkomusten perusteella. Katso ajokorttilaki 65 §.
Toistuvia rikkomuksia, joista tulee ajokieltoa ovat esim:
a) tieliikennelain 98 §:n 2 momentissa tarkoitettua viestintävälineen kiellettyä käyttöä ajon aikana;
b) tieliikennelaissa tarkoitettua nopeusrajoituksen rikkomista moottorikäyttöisellä ajoneuvolla yli 10 kilometrillä tunnissa, jos suurin sallittu nopeus on enintään 60 kilometriä tunnissa;
c) tieliikennelaissa tarkoitettua nopeusrajoituksen rikkomista moottorikäyttöisellä ajoneuvolla yli 15 kilometrillä tunnissa, jos suurin sallittu nopeus on yli 60 kilometriä tunnissa;
d) tieliikennelain 74 §:ssä tarkoitetun punaisen liikennevalo-opastimen noudattamatta jättämistä;
Eri asia on, jos STOP-merkin noudattamatta jättämisestä saa sakon liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, niin tällöin se lasketaan mukaan toistuviin rikkomuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492