Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Toinen mies kiinnostaa.

bi--mies

Millainen mies sinua kiinnostaa seksuaalisessa mielessä?
Nuori
Vanha
Karvainen
Posliini
Iso
Pieni jne..jne
Täällä on paljon lukijoita jotka ovat kiinnostuneita toisesta miehestä siksi olisi mukava tietää mieltymyksistä.

15

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etelän-mies

      Kuuskymppisenä köriläänä tuollainen nuori karvaton kollipoika ois mukava pideltävä.
      Ei pitkä, ehkä lyhyempi pikku pullukka, kalukin sais olla pieni, kuitenkin parikymppinen. Oi voih...

    • naisasianainen

      Benjamin Robin chiik frererik danny jarimatti latvala kuka kuka perustele valintasi

    • löytyisikö-näin

      Vaalea keski-ikäinen, pyöreä peppuinen karvaton, ja ehdottomasti iso tuppikalu.

    • bbbkos

      Hoikka,kiinteäkroppanen lyhyehkö mies.

      • Serto

        Pitkä(itse 190),hoikka,puhdas,hyvä hampainen ja Lahtelainen


    • peku-k

      Vanhempi vanttera, mies joka tietää mitä haluaa, iso posliini muna plussa.

    • rrwrerqeweqwe

      Hoikka, saa olla kohtuullisen karvainen, siisti kaveri ja asiallinen. Kunnioittaa toista ja tykkää pukeutua sukkanauhoihin.

      • tyttöpoitsu

        täällä olis sulle 25v 174/75 ;)


    • helläkätinen

      Ei voi sanoa, nuori, vanhempi, laiha, se on persoonakohtaista, ainut mulla, et lihavat vievät haluni välittömästi pois. Nuori viattomuus jotenkin kiihottaa, nätti kalu ja miellyttävä käytös hyvän kalun kantajalla. Liian päällekäypä, hyökkäävä käytös ei innosta, kiihottunut on toinen juttu. Silmät kertoo paljon ihmisestä.

    • Vanhempi mies kiihottaa, terhakka kalu, vähän karvaa rinnassa. Vanhemmissa miehissä (= 60v) on jotain mielettömän kiihottavaa kun niiden kanssa on alasti.

    • Ernestion

      Mies ei kiinnosta yhtään vaan KALU! Ympärileikattu kalu on ihaninta mitä tiedän, no on kauniita leikkaamattomiakin.

    • verrtti

      Niin,hmm, toinen mies,aika ajoin tuolta mielen syövereistä tyrkää valtava kiima, varsinkin pikku huppelissa, tuolloin mies seksuaali partrenina tuntuu hyvinkin mahdolliselta. Tämä kiiman ajama mielikuva luo mieleen tilanteita jossa imisin ja nuolisin nöyränä suurikokoista puoliseisokissa jököttävää siitintä.
      Halusta on tullut niin voimakas, että tietoisesti kiimoissani etsin tilanteita jossa pääsen tällaisen mielikuvan toteuttamaan.
      Eli iso kyrpä ja vain KYRPÄ saa minut soimaan kiimassa.

    • bim41

      Itseäni vanhempi yli 60 vuotias top henkinen luotettava mukava mies. Vartaloltaan vähäkarvainen vatsaa saa olla. Kalun koolla ei merkitystä. On hellä mutta myös määrätietoinen. Tykkää nuoremmasta btm miehestä. Pitää mahdollisesti myös roolileikeistä. Asuu Helsingissä ja omistaa salaisen tapailu paikan.

    • Vierailia

      Pienikaluinen vanhempi, mukava mies. Oikein pitkä esinahka bonusta.

    • Petepippelimies

      Joku 75 impotentti mies vaippojen kanssa. Kumisaappaat jalassa ja itse olen minihameessa monokkelini kanssa. Itsekin olen jo nyt impotentti vaikka olen vasta 35 v. Kaksi "levollista" miestä keskenään ja sunnuntaiaamiaiseksi löysä muna kupilla kahvia. Kiihottaa ihan "sairaasti" aah ihanaa mä rakastan just ton ikäisii inpotenttejä vaippasenioreita aina 5 kertaa enemmän kuin sä Jari voit rakastaa sun 28-vuotiasta sixpäkki tiukkaperse jättikyrpäistä vaatemallimiestäsi. Aina viis kertaa enemmän kun mullakin on tunteet ja oikeudellinen sydän. Sekin on viis kertaa enemmän ja kiihotun enemmän vielä vuoteessa tupakoinnista mun Einoni kans uuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe