Millainen mies sinua kiinnostaa seksuaalisessa mielessä?
Nuori
Vanha
Karvainen
Posliini
Iso
Pieni jne..jne
Täällä on paljon lukijoita jotka ovat kiinnostuneita toisesta miehestä siksi olisi mukava tietää mieltymyksistä.
Toinen mies kiinnostaa.
15
252
Vastaukset
- Etelän-mies
Kuuskymppisenä köriläänä tuollainen nuori karvaton kollipoika ois mukava pideltävä.
Ei pitkä, ehkä lyhyempi pikku pullukka, kalukin sais olla pieni, kuitenkin parikymppinen. Oi voih... - naisasianainen
Benjamin Robin chiik frererik danny jarimatti latvala kuka kuka perustele valintasi
- löytyisikö-näin
Vaalea keski-ikäinen, pyöreä peppuinen karvaton, ja ehdottomasti iso tuppikalu.
- bbbkos
Hoikka,kiinteäkroppanen lyhyehkö mies.
- Serto
Pitkä(itse 190),hoikka,puhdas,hyvä hampainen ja Lahtelainen
- peku-k
Vanhempi vanttera, mies joka tietää mitä haluaa, iso posliini muna plussa.
- rrwrerqeweqwe
Hoikka, saa olla kohtuullisen karvainen, siisti kaveri ja asiallinen. Kunnioittaa toista ja tykkää pukeutua sukkanauhoihin.
- tyttöpoitsu
täällä olis sulle 25v 174/75 ;)
- helläkätinen
Ei voi sanoa, nuori, vanhempi, laiha, se on persoonakohtaista, ainut mulla, et lihavat vievät haluni välittömästi pois. Nuori viattomuus jotenkin kiihottaa, nätti kalu ja miellyttävä käytös hyvän kalun kantajalla. Liian päällekäypä, hyökkäävä käytös ei innosta, kiihottunut on toinen juttu. Silmät kertoo paljon ihmisestä.
Vanhempi mies kiihottaa, terhakka kalu, vähän karvaa rinnassa. Vanhemmissa miehissä (= 60v) on jotain mielettömän kiihottavaa kun niiden kanssa on alasti.
- Ernestion
Mies ei kiinnosta yhtään vaan KALU! Ympärileikattu kalu on ihaninta mitä tiedän, no on kauniita leikkaamattomiakin.
- verrtti
Niin,hmm, toinen mies,aika ajoin tuolta mielen syövereistä tyrkää valtava kiima, varsinkin pikku huppelissa, tuolloin mies seksuaali partrenina tuntuu hyvinkin mahdolliselta. Tämä kiiman ajama mielikuva luo mieleen tilanteita jossa imisin ja nuolisin nöyränä suurikokoista puoliseisokissa jököttävää siitintä.
Halusta on tullut niin voimakas, että tietoisesti kiimoissani etsin tilanteita jossa pääsen tällaisen mielikuvan toteuttamaan.
Eli iso kyrpä ja vain KYRPÄ saa minut soimaan kiimassa. - bim41
Itseäni vanhempi yli 60 vuotias top henkinen luotettava mukava mies. Vartaloltaan vähäkarvainen vatsaa saa olla. Kalun koolla ei merkitystä. On hellä mutta myös määrätietoinen. Tykkää nuoremmasta btm miehestä. Pitää mahdollisesti myös roolileikeistä. Asuu Helsingissä ja omistaa salaisen tapailu paikan.
- Vierailia
Pienikaluinen vanhempi, mukava mies. Oikein pitkä esinahka bonusta.
- Petepippelimies
Joku 75 impotentti mies vaippojen kanssa. Kumisaappaat jalassa ja itse olen minihameessa monokkelini kanssa. Itsekin olen jo nyt impotentti vaikka olen vasta 35 v. Kaksi "levollista" miestä keskenään ja sunnuntaiaamiaiseksi löysä muna kupilla kahvia. Kiihottaa ihan "sairaasti" aah ihanaa mä rakastan just ton ikäisii inpotenttejä vaippasenioreita aina 5 kertaa enemmän kuin sä Jari voit rakastaa sun 28-vuotiasta sixpäkki tiukkaperse jättikyrpäistä vaatemallimiestäsi. Aina viis kertaa enemmän kun mullakin on tunteet ja oikeudellinen sydän. Sekin on viis kertaa enemmän ja kiihotun enemmän vielä vuoteessa tupakoinnista mun Einoni kans uuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864