Diandra Flores

Kuuntelin kuin huumaantuneena tuota chileläis-suomalaista laulajatarta, joka 1912 voitti idols laulukilpailun. En ole koskaan kuullut toista niin ihanaäänistä laulajaa. Että osaakin "joku ämmä" soida noin ihanasti.

Diandran isä on chileläinen pakolainen ja äiti suomalainen.

Kuunnelkaa ja nauttikaa! Ihme on ellei tästä ihanasta lalulinnusta tule jotain vaikka Edit Piafin kaltaista kuuluisuutta.

28

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oh-hoh

      "1912" ? Aika freesin näköönen yli satavuotiaaksi.

      • Näppäinvirhe!

        Tuo tapahtui tietysti 2012


    • Neeasa

      Diandrasta olen aina pitänyt ja tämä laulu oli hyvä hänen sopraanolleen.

      Ihastuin myös äsken, kun radiosta yllättäen alkoi soimaan Oskar Merikannon
      Kesäillan valssin alkusoitto.
      Oi, kuinka se tempaa mukaansa, tuttuhan se on, olen sitä kuorossa laulanutkin,
      mutta aina yhtä "uusi"!
      Sitten se lopun huipentuma! Upea säveltäjä oli Oskar Merikanto.

    • mmuttakun

      Diandralla on ihana lauluääni.

    • Ramoona_

      Diandraa verrattiin lehtijurussa Saara Aaltoon, joka ei Suomessa päässyt puhkeamaan täyteen kukkaansa. Yksi syy on minimaalisen pieni kielialue, ja sisäänpäinlämpiävyyttä on musiikkipiireissäkin. Ihmettelen vaikkapa räppäreiden valtaisaa suosiota, medioissa hehkutusta, pääsyä moniin musiikkiohjelmiin ja taloudellista menestystä, mutta enpä siitä lajista mitään tiedäkään, joten olen jäävi arvostelemaan. Mukavaa on kuulla vielä vanhojen konkareiden, kuten Katri Helenan ja Dannyn esityksiä, mutta median pitäisi enemmän nuoria lahjakkuuksia nostaa esille.

      Minulle tulee Diandrasta mieleen Tamara Lund. Laulajatar on vielä nuori, mutta uskon että ulkomaille isoille estradeille hänenkin mielensä halajaa ennen pitkää . Toivottavasti saamme kuulla hänen laulavan myös Suomessa suomeksi, tämäkin Uralin Pihlaja menee suoraan sydämeen, ei edes mitään lavahörhellystä tarvita, ihana ääni riittää.

      https://www.youtube.com/watch?v=J3OOPreJs7oa

      Luin, että Diandralla on synestesia, joka tarkoittaa aistien sekoittumista. Voi nähdä esimerkiksi sävelet väreinä.

    • Ihan pää pyörälle meni idolsinkin arvostelijoilta. En ole moista nähnyt. eikä ihme.

    • Se-entinen-Kukkahame

      Kiitos raikuvasta naurusta Ruuneman, kyllä teki kropalle ja sielulle hyvää tuo pieni vuosiluvun numerovirhe.
      Varmaan naapuri ilmestyy pian ovelle miksi '''saara''' nauroi niin kovaäänisesti, no kun se osui niin hyvään kohtaan nauruhermoa.
      Kiitos !Rp.

    • Minusta oli kyllä aika ilkeä tuo huomautus panovirheestä.

      • "Minusta oli kyllä aika ilkeä tuo huomautus panovirheestä."

        Ei yhtään ilkeämpi, kuin oma naljailusi minun iästäni.

        "Kuuntelin kuin huumaantuneena tuota chileläis-suomalaista laulajatarta, joka 1912 voitti idols laulukilpailun."

        Minä en tuolloin ollut vielä syntynyt!:))


      • Kristiina23 kirjoitti:

        "Minusta oli kyllä aika ilkeä tuo huomautus panovirheestä."

        Ei yhtään ilkeämpi, kuin oma naljailusi minun iästäni.

        "Kuuntelin kuin huumaantuneena tuota chileläis-suomalaista laulajatarta, joka 1912 voitti idols laulukilpailun."

        Minä en tuolloin ollut vielä syntynyt!:))

        painovirhe!


      • Ruuneman kirjoitti:

        painovirhe!

        Entäs se minun ikäni irvailu? Älä muuta aihetta, jota kysyin.
        Jaa, olihan tuolla joku vastaus, että "ilkeilymielessä en mitään tee".

        Pitäneekö tuokaan sanonta paikkansa, koska usein olen lukenut aivan toisenlaista kirjoitusta sinulta. Tuskin yhtään aloitusta, tai muuta vastinetta olisi sinulta, missä ei tulisi muodossa tai toisessa Pilmari nikkeineen ilmaistua.

        Nyt vasta huomasin tuon "panovirheen", kun "kukkis" kirjoitti numerovirheestä.


    • 098765412

      Kylläon pienet ilot kukkahameella, kun yhden numeron lyöntivirhe saa tuollaisen hirnumisen aikaan.

      • rukkahame

        Yhdenkö?Minusta kokonaista 100!


    • Se-entinen-Kukkahame

      Pienestä se ilo syttyy ja niin on hyvä. Parhaat naurut yleensä saakin vahingoille kuten tässä vain sormen lipsahdus, ketään en moittinut, en pahottanut kenenkään mieltä tunnustin vain ilon.

      Ja siinä oli jo yksi haaska kaartelemassa pääni päällä,, varo että et lennä seinään kun niin vauhdilla kaartelet, sitten minä vasta naurankin !!

      Hävetkää palstahaaskat.

      • luontotietää

        Haaskalinnut tekee ympäristöhygieenistä työtä. Ei ole siis mitään hävettävää, päinvastoin. Haaskalinnut siivoaa jätökset, saastat ja raadot.


      • yxmonienpuolesta

        olisitkin kakkahame entinen, olisit vaan pysynyt poissa.


    • Se-entinen-Kukkahame

      Jatkan... kyllä sinä Ruune osaat tölviä teksteilläsi kanssakirjoittajia, varo vaan mulla on hyvä näkö ?
      Voin nauraa vastaisuudessakin.

      • Saat kyllä luvan!


    • Se-entinen-Kukkahame

      Ei mua sitten naurata jos lupa on!

      • Mun pitää varmaan sitten kieltää lupa. Ole vaan itsesi! Kauemmin olet palstalla mukana.


      • Näin kirjoitti Ruune äskettäin minulle, joten oli hyvä, että annoit hieman palautetta hänelle puolestani.

        "Ent. kukkahameelle yritin vastata, mutta vain Kristiina23 siihen pääsi kuin vanhemman oikeudella kun itse olen Kai35."

        Minusta tuo oli ilkeästi kirjoitettu, jos päivät ja vuodet menee sekaisin.


      • houkaussss

        Missä kukkahame, siellä riita.


      • Olen aidosti pahoillani. Minulla on oma tapani leikkiä sanoilla. Jos ne jotenkin loukkaavat on minun ainakin pyrittävä muuttumaan paremmaksi.


    • Ilkeilymielessä en mitään tee.

    • Lorenaa

      Muistan Diandran upean esityksen 2014 ? Tähdet, Tähdet ohjelmasta, jonka kisan hän voitti. Aivan upea esitys noin 20v kilpailijalta oli opperasta Iloinen leski, Vilja laulu. Tätä kaunista nuorta neitoa voimme ihastellen kuunnella:

      https://www.youtube.com/watch?v=3dS3CNpXxPs

      L.

      • Eikävoittanut

        Tarkista tietosi. Vilja-laulu oli ihan hieno muuten, mutta loppukiekaisu meni hieman överiksi. Täällä pääsi hörähdys.


      • pelottaaaa
        Eikävoittanut kirjoitti:

        Tarkista tietosi. Vilja-laulu oli ihan hieno muuten, mutta loppukiekaisu meni hieman överiksi. Täällä pääsi hörähdys.

        Miten uskallat lorenan tietoja kyseenalaistaa. Sehän iskee sinulta hampaat kurkkuun ja jos olet mies, potkii munille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4154
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      223
      2136
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      999
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      170
      997
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      905
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe