Kian 2 crdi ei ota yhtään ierroksia, kun vauhtiin pääsee sitten kyllä kulkee
Kia ei ota kierroksia
seevi
7
5707
Vastaukset
- Pikku_vika_mutta_kallis
Saattaa olla "kaasuläpän" ohjainelektroniikka. Minulla meni rikki. Auto otta noin 2800-3000 kierrosta max. Varaosa on aika kallis täytyy sanoa.
Palaako moottorin varoitusvalo?- Anonyymi
Naapurin klonksvaakenit tykkää syyä noita kaasuläppäkoteloita....
- Anonyymi
Palaa
- Anonyymi
No mitä se kertoo viaksi?
- Anonyymi
Obd vikakoodin lukija kertoo viaksi Korea😀
Siis yleensä vikakoodi lukijan näytölle tulee jokin koodi, esimerkiksi P1071, mutta nyt näytöllä lukee sana Korea ja hymynaama.
Tarkoittaako tuo koodi että Kia on paalausta enää vailla? - Anonyymi
Ei yhtään ierroksia?
- Anonyymi
Turbo dieseliä ei tarvi turhaa kaasutella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818