Varaan hotellia ja autoa hieman kiireessä, enkä käytä luottokorttiani koskaan muuhun kuin jälkimmäiseen tarkoitukseen.
Muistelen luottokortillekin olevan vuorokausirajan. Nyt tässä tapauksessa autovuokraamot tarjoavat ehdoissaan esim. 1400 euron omavastuuta. Onko 1400 siis summa, jonka vuokraamo "lukitsee" kortilta, vai miten tämä menee?
Summan varaaminen luottokortilta autovuokraamossa
Kaffella
1
83
Vastaukset
- tietoniekka
En tiedä tapausta jossa luottokortilla olisi mitään vuorokausirajaa. Ja mitä tulee tuohon omavastuuseen, niin se lienee autovuokraamon ollessa kyseessä se yläsumma, mistä vastaat itse mahdollisen onnettomuuden tapahtuessa. Eli jos aiheutat vahinkoa vaikkapa 3000 euron verran, niin siitä menee sinun piikkiisi 1400 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876