TRUMP LYTTÄSI OBAMAN MAANRAKOON!

Trump kertoi sen mitä muut eivät uskalla edes ajatella.Putin on ylivoimainen verrattuna USAn nyky pressaan.
Tuon totuuden Trump sanoi veteraanien kuullen,ja lupasi että suhteet paranevat loistavalle tasolle jos hänet valitaan pressaksi.
Trump sanoi myös yksinkertaisen totuuden että jos häntä kohtelee Putin hyvin hän myös vastaa hyvyyteen hyvyydellä.
Näin eivät toimi lännen muut johtajat jotka palkitsevat hyvän pahalla.

23

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailmanrauhaa

      Trump for president, Obama on kansainvälisen tason valehtelija ja clinton on traumaattinen petetty nainen ja lääkeriippuvainen.
      Trump estää ydinsodan!


    • mielekiintoista

      Krimin laiton valtaus , hollantilaisen matkustajakoneen alasampuminen ja hyökkäys itä-Ukrainaan ovat siis "hyvyyden osoituksia".

      Donald paran on parempi pysyä tosi-tv genressä...ja kohta on taas aikaa siihen...parin kuukauden kuluttua...

      • sinä se luet nykyhistoriaa kuin piru raamattua.Venäjä kyllä tuli Krimille hallituksen pyynnöstä kun juutalaisbolshevikit olivat kaataneet laillisen valtionjohdon ja krimillä muuten järjestettiin kansanäänestyskin joka oli tarpeeksi kattava että sen hyväksyy kansainvälinen oikeuskin ,mutta kun nato sai turpaan niin loukattu ylpeys teki kuperkeikan ja sai piruparan lukemaan historiaa kuin piru raamattua omaksi mielekseen kansanvaltaa vastaan ja demokraitaaa myös


      • joojooainaniin
        kissamies57 kirjoitti:

        sinä se luet nykyhistoriaa kuin piru raamattua.Venäjä kyllä tuli Krimille hallituksen pyynnöstä kun juutalaisbolshevikit olivat kaataneet laillisen valtionjohdon ja krimillä muuten järjestettiin kansanäänestyskin joka oli tarpeeksi kattava että sen hyväksyy kansainvälinen oikeuskin ,mutta kun nato sai turpaan niin loukattu ylpeys teki kuperkeikan ja sai piruparan lukemaan historiaa kuin piru raamattua omaksi mielekseen kansanvaltaa vastaan ja demokraitaaa myös

        Ikivanha ryssädoktriini...milloin minkin maan hallitus on kutsunut ryssäarmeijan hyökkäämään maahansa...aina se on naurattanut yhtä paljon;D

        Ja antisemitismisi paljastaa sinut aivottomaksi natsiksi...


      • False_Flag

        Kuka kaipaa hollantilaisia? Sen kysymyksen esitti sionisti-yhdysvaltalaiset tahot ja tulivat tunnettuun lopputulokseen.


      • SAMALLAUNOHDAT
        kissamies57 kirjoitti:

        sinä se luet nykyhistoriaa kuin piru raamattua.Venäjä kyllä tuli Krimille hallituksen pyynnöstä kun juutalaisbolshevikit olivat kaataneet laillisen valtionjohdon ja krimillä muuten järjestettiin kansanäänestyskin joka oli tarpeeksi kattava että sen hyväksyy kansainvälinen oikeuskin ,mutta kun nato sai turpaan niin loukattu ylpeys teki kuperkeikan ja sai piruparan lukemaan historiaa kuin piru raamattua omaksi mielekseen kansanvaltaa vastaan ja demokraitaaa myös

        ETTÄ ÄLÄ KOSKAAN OTA VENÄLÄISILTÄ LAHJAA VASTAAN !

        YMMÄRRÄTKÖ-MITÄ SANON,- vai pitääkö selittää ?


    • Kylmäkyytiä

      Lähetin Trumpille postia että Ignooraa häntä solvanneet ja arvostelleet Hillaryn perseennuolijat Suomessa. Taas koittaa Suomessa aika että USA ja Venäjä lähenevät ja Suomi vittuili USA:n tulevalle pressalle ja Venäjän nykypressalle joten haistakaa vaan vittu vajakit !

      • hmmmtuotatuota

        Saisiko saman suomeksi;)


      • tuo on sitä kansalaisaktiivisuutta parhaassa merkityksessä.voi kun sitä olis meidän ministereillä edes pisaran verran!


      • Myös Putkonen ItäUkrainassa antaa totuuden kuulua mitä toimittajia suomessakin kasvaa ja sekös karvastelee YLEä niin että ovat mustamaalanneet tuon humanistinkin



      • SekoSuomalainen

      • kolli57
        SekoSuomalainen kirjoitti:

        Muistuikin tuosta mieleen, kuinka Yle-tautia ei haluttu itä-ukrainaan;
        http://yle.fi/uutiset/ylen_toimittajan_tyoskentely_estettiin_donetskissa/8257797

        Putkosella kyllä puhelin soi ja sähköpostejakin on 4 kuten kännyköitä.
        kansainväliset uutistoimistot tarvitsevat kanavan kertomaan mitä oikein siellä touhtaan ,mutta meidän ylen natonistejä ei sinne päästetä ennekuin opiivat kuuntelemisen taidon


      • diewhitetrash
        kolli57 kirjoitti:

        Putkosella kyllä puhelin soi ja sähköpostejakin on 4 kuten kännyköitä.
        kansainväliset uutistoimistot tarvitsevat kanavan kertomaan mitä oikein siellä touhtaan ,mutta meidän ylen natonistejä ei sinne päästetä ennekuin opiivat kuuntelemisen taidon

        Toivottavasti lyhytikäisen Suomen pohjasakan tulot eivätt päätä huimaa...ehkäpä ryssältä irtoaa ropoja lisää...http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000000830350.html


      • hyivittujoo

        Läskinen koulupoika on kyllä sen luokan ylipainoinen porsas ollut jo niin pitkään, että terveysongelmat ovat takuuvarmoja.

        Toivomme tietenkin mahdollisimman pahoja sellaisia...


      • kolli57

      • kolli57

    • dfffre45

      Hyvä kolli57!On hienoa että joku arvostelee rappiolänttä ja sen typeriä idioottihallisijoita!

    • Putin on nyt maailman viisain suurvalta johtaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe