Harley Davidson on parasta.

RoadKingJaSpora

Hei.
Otsikko sen johdosta, että ongelmaiset voi purkautua, mutta itse asiaan.
2017. mallien moottorit on uusittu ja olemme vaimoni kanssa muutaman vuoden pyörättömyyden jälkeen harkitsemaan uusien ostoa.
ONKO JOLLAIN TIETOA, MISTÄ SAISI TEKNISET TIEDOT KYSEISISTÄ, JA JOPA SUOMEKSI?

86

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitävielähaluat

      Uutta niissä on sähkötoiminen ravistaja.. muut tekniset tiedot, ja varaosat : Briggs& stratton.

      • KingJaSpora

        Kiitos liivitön pippeli.


      • JopollaPäälääkäriin

        Mikä saa MITÄVIELÄHALUAT tyypit lukemaan HD-aiheisia, sekä että ei ole Jopopalstaa?


    • HondaKurko

      Apina. Osta Jopo.

      • KingJaSpora

        On se Hondankin Kurkopyörä ihan kiva niille, jotka siitä pitää, mutta ihmettelen miksi Hondamies pätee pääkipuaan tällä palstalla, vai onko kyse JOPOKURKOSTA?


      • KingJaSpora

        Otan osaa pahoinvointiisi, toivottavasti paranet.


    • HondaKurko

      Otat osaa, mutta osaatko ottaa poskeen? Kiitos epäilyksestä, mutta voin oikein hyvin. Sain uuden lääkereseptin viime viikolla MT-toimistosta, ja nyt kaikki naurattaa. Katsoin äsken HooDeen sivuja; jospa ostaisin sellaisen, kun pipossakin taas fiiraa. Sitten olisin HDKurko. Kylä mua Kouvolassa karehrittas. Tai säälittäis.

    • KurkojenKurko

      Otan osaa.
      Hyvä kuitenkin että olet itse tyytyväinen olotilaasi.
      Muista että meillä Pähkäilijät Mc:n tallilla on miitinki, minne lupasit tuoda sun mattamustan Honda Mankin pähkäiltäväksi.

    • KurkonÄiti

      Älkää enään kiusatko mun poikaa, sillä on muutenkin vaikeeta.
      Se lukee moottoripyörälehtiä ja näkee unia että ois kaikkien motoristien Kurko vähän niinkuin KariGrandi aikoinaan.
      Se on 40v ja asuu mun luona, tosin on sillä ihan oma huonekin nykyisellään, kun sen kaikki 7 siskoo on jo motoristeja ja naimisis HD-miesten kanssa.

      • ÄläViitsiProvoilla

        Hah Hah! Selvääkin selvempi provo Ei HD-"miehet" ole naimisissa naisten kanssa, vaan toisien HD-"miehien" kanssa.


    • HondaKurko

      Mulla on terhakka pippeli, hyvä kustessa ilman käsiä. Ei se nelikymppisen äidinpojun neitsyys ilo ole vaikka naurattaakin kavereita.
      Kerran olin melkein saamassa naiselta, mutta kun heitin housut pois, nainen nauroi "onpa pieni, kenet meinaat noin pienellä tyydyttää"? Hymy hyytyi vastatessani, että ensisijaisesti itseni, kyllä sen koko siihen riittää. En saanu pillakkaa.

      Äiti, älä viitti vasikoida mua, uskottavuus katoaa H-D -porukoissa, en ikinä pääse niihin.

      • KurkonÄiti

        Muista tulla kotiin ennen pimeän tuloa.
        Kesällä saat sitten taas olla kymmeneen.
        Taluta mankia kadun loppupätkä, kun naapureiden mielestä siinä ei oo sama pätinä, kuin sun mielikuvituspyörässä, vaikka se onkin mattamusta liekein.
        Olen sanonut että älä leiki pippelilläsi ilman käsiä, käytä käsiä öljyn kanssa, se tuntuu enemmän pillakalta, varsinkin kun pidät silmiä kiinni.
        Jos se yöllä taas terhakoituu, tuu mun huoneeseen, autan taas öljyllä.


    • HondaKurko

      Muorikulta, kyllä sinua tottelen, olethan niin isoruokainen, lihava, ja karvainen. Saan huomenna naapurin Taistolta kaupasta ostamansa maalipurkin, jolla maalaan Mankin HD:n väreillä. Jos ei sitte tuu pillanderii, ni sit ei koskaan. Ei siis koskaan? Vetäsen vielä pakoputken irti (siis Mankista), ni naapurit peljästyy, kun kopeasti risteilen tekonahkaliivi (ryssänkerniä) päällä ilman kypärää kotibulevardiamme pitkin.

      Koska mulla oli taas se pääppölääkäri? Aina kun mietin HDeetä, niin pillereiden kulutus moninkertaistuu. Jos vedän niistä överit, oonko sitte oikee HD Män?
      Parempi överit kuin vajarit. Nappia huuleen ja Mankin kiillotukseen.
      Vittu tää on kovaa touhuu. Olen tosimies.

    • KaikkienVauvojenÄiti

      Ok mun KurkoVauvanen.
      Tottelet sitten kans.
      Pysyt vex näiltä palstoilta oireilemasta.

      • HondaKurko

        Haista sinä hevosen ulkosynnytin. Älä puutu mun ja äiskän juttuihin. Mee takas vammakkolaan mistä tulitkin. Jos olet noin nuija, voin seuraavaksi kirjoittaa ta-vu-vii-voil-la ja hy vin hi taas ti, ehdit sinäkin keharipelle tajuta. Et taida olla PISA-tulosten kärjessä?


      • ÄitienKurko

        Höpsistä.
        Olenhan antanut monta kertaa sinulle kotiarestia, kun et voi hillitä ja hallita tuneitasi pienen pippelisi takia.
        Älä nyt taas kerjää vitsaa.


      • KurkonIsoÄiti

        NYT KURKO JA ÄISKÄ LOPETATTE KIUKUTTELUN TÄÄLÄ, TAI TULEN LAITTAMAAN KURKON MANKIN JA ÄIDIN ROADKINGIN KETTINGEILLÄ TOISIINSA KIINNI.
        Ne otetaan käyttöön seuraavan kerran vasta keväällä, joka tarkoittaa että Kurkon lempiharrastus sutia talvella, jää väliin.
        Tästä hetkestä lukien myös sanktiona Kurko ei enään istuskele äidin Harrikan päällä päristen ja sylki lentäen iltaisin tallissa.
        VAROKAA SIIS TAI ISOÄITI TULEE ANTAMAAN ISÄN KÄDESTÄ.


    • HondaKurko

      Äitiii, tuu pyyhkimään. mua kiusataan täällä.
      Olen nettikiusattu.
      Minähän istun rintaperillisen oikeudella lumppuäiskäni Harrikan päällä, onhan mopopojat panneetkin äiskää siinä. Mitä on siinä tankilla, ei se ole sylkeä, ei. Vaikka pippeli on pieni, niin tuotos on hyvää.

      Isoäiti, jos yrität hevostella, mopopojat painavat sinuakin kimpassa, ja kuivana kakkoseen. Varo siis sanojasi.

      Älkää leikkikö tällä jutulla. Olen herkkä pieni runopoika, ja kyrväytän teidät Sipilälle.

      Huomenna taas hoopolaan, onneksi äiskä pitää mua kädestä kiinni.

      Nyt nukkumaan HD-pianoismallien viereen, ja aamulla on kusistondis.

      • KurkonIsäJaIsoIsä

        Johan on ongelma mun suvussa.
        Kyrön kärrynpyöräkaljakuppilassa mun piikki pantiin kiinni teidän kakaroiden kinastelun vuoksi.
        Yksikin juttu vielä tälle palstalle mun tyttäreltä Kurkon äidiltä, tai tyttären tyttäreltä Kurkolta ja alkaa tapahtuun.
        Haen Kurkon Pähkäilijät MC:n tallilta punaiset pingpong-mailat, sivelen niiden kahvat chiliöljyllä ja tuun tuikkaan ne molempien peppuseen.
        Siinä sitten ootte sohvalla kakara ja kakaran kakara peput pystyssä niinku majavat ja saatte katseltavaa.
        Näytän Kurkon isoäitipuolen ( 25 v ) kanssa miten olen teidät molemmat tehnyt, niin Kurkollekin vihdoin selviää kuka on oikea isä ja miksi kaikki ei ole kotona korvien välissä, kun geeniperimässä jäi muutama dna-ketjuun kuuluva peppusen puolelle.
        Terveisin: Kurkon Isä ja IsoIsä, eli samanaikaisesti Iskä ja Vaari.


    • HondaKurko

      Mikäs helvetin sukukokous täällä on? Nyt rupee hermo meneen.
      Iskä, sä et suojellu mua sillon kun eno pyrki mun tuhkaluukulle. Onneks kaksvuotiaana ei enon mela mahtunu mun pyllyyn. Siks musta tulikin HondaKurko. Voinks mä hakee tästä jotain korvauksii jostain, vaiks KELAsta?
      MC Pähkäilijät on Lada-kerhoon verrattavissa oleva taho, joten pingismailatkin on jo avaruustiedettä niille kehareille.
      Jos te vielä kiusaatte mua, pöllin lumppuäiskän HDn ja ajan teidät kaikki vitun liiskaks. Nih.

    • KurkonÄiti

      ISÄ !!!!!!!!!!!!!!!!
      Kun mä olin 15 v sun HD MC:n kerhotilat oli meillä.
      Mun viikkorahat maksoi memberit.
      Eihän me varmuudella tiedetä, kuka on Kurkon oikea iskä, koska mä olin kaikkien membereiden namunen.
      Varmuus on ainoastaan se, että Kurkon harrikkakiinnostus on periytynyt kerhoilloista, joita oli silloin 24/7.
      Oon yrittänyt kaikkeni Kurkon kanssa ja siks pyydän, että säästä mut pingosmailalta ja ota mut taas mukaan isöäitipuolen ja sun juttuun.
      Kurkolle pingpong mailan sijaan ehdotan chilipaprikan tuikkaamista peppuseen ja kotiarestia.

      • MaijaKurkonen

        Äiti ja isoisä, kuka on mun iskä ja mix mulla kasvaa parta?


      • KirsiKurkonen

        Niin ja miksi Kurko harrastaa Balettia ja mun ammatti on rekkakuski.
        Onko meillä lorahtanu jotain sekaisin tekovaiheessa?


      • DoorisKurkonen

        Isoisä, koska tuut taas yökylään ?
        Meillä jäi kesken etu- ja takapytyn synkronointi, kun on kaks päällä ja mun imuäänen luonnetta tuli kans parantaa.


    • HondaKurko

      Olen valkoihoinen, ehkä vähän hintahtava transventtiili, mutta olette minulle vieraita, vaikka sukunimemme onkin sama. Teen teistä ilmoituksen KELAan. Enkä halua muuta kuin Mankin. Menkää te AA-kokouksiinne, luikit.

    • KaarinaKurkonen

      Tää on tätä Kurkon perheen touhua taas.
      Dooriksen pytyt kyllä hoidellaan edestä ja takaa, mutta mun piti antaa silikonisäästöni Kurkon ApinaMankin hankintaan.
      Piti mennä Viroon ku budjetti pärähti ja nyt mun nepparit katsoo yhtä kieroon, ku Kurkon silmät.
      Miestä en saa, mutta Kurko joskus yrittää helpottaa mua, tosin se on ihan sama kuin heiluttelis grillinakkia futiskentällä.
      Olkaa ny sitten niin Kurkoo niin Kurkoo ku haluutte, mutta muistakaa mun nepparit.

      • HondaKurko

        Sun nepparit on aina ollu pelkkä vitsi, ei niitä kirvestä hennommalla työkalulla saa muotoiltua. Aika paha on naiselle helpotusta kiimaansa tuoda, kun pikkupilini yltää hädin tuskin oksistoon asti. Mutta Manki on hieno.
        Kylällä (hoopolassa) kiertää tarina, et Dooriksen takapytty ois isompi ku etupytty. Eiks se yleensä oo toisteppäin?
        Ei kai meijän suku oo Oulun kulmilt kotosin? Siellähän import-isät panee lapsiaan paksuksikin. Kuulema lestat tekee samaa.
        Mie lähen ny kuolaan lumppuäiskäni HooDeetä, sitte kiillotan ja tankkaan viikkorahoillani Mankin, ja lähen illalla ajaan pillurallii ABCn kulmille. Viimeks sain melkein pataani.


    • RoadKingJaSpora

      OTSIKKO SEN JOHDOSTA ETTÄ ONGELMAISET VOI PURKAUTUA !!!!!!
      Varsin hyvin mielestäni onnistuin.
      Tämä HondaKurko, joka eri merkkien alla on mm. KawaKurko, onkin nyt saanut ajanvietettä itselleen ja mahdollisuuden PURKAUTUA käyttäen koko aivokapasiteettinsa, jonka jokainen lukija voi päätellä hänen sanavarastostaan.
      Viimeisin oireilu tapahtui yöllä kello 2:38 joka osaltaan myös osoittaa pahoinvointia.
      KOVIN TUNTUU OLEVAN ONGELMA HARLEY DAVIDSON HENKILÖILLE, JOILLA EI SELLAISTA OLE.
      Minä lopetan tämän nyt tähän.
      Kurkon kaikkien sukulaisten ja itseni puolesta OTAN OSAA JA TOIVON PIKAISTA PARANEMISTA, jos siihen ylipäätään enään tilanteen tässä vaiheessa on edes teoreettisesti minimaalisintakaan toivoa.
      HARLEY DAVIDSON ON PARASTA ! ! !

      • KelaKurko

        RoadKingjaSpora, jos et osaa edes oikeinkirjoittaa Harley-Davidsonin nimeä, olet ilmeisestikin alakoulutasoinen, vainoharhainen yökasteleva vajakki, joka epäilee kaikkien nimimerkkien olevan yhden henkilön tuotoksia. Sinun lepertelysi ovat tasolla "Afrikan kädellisten jätökset", jatka siis Jopollasi nakkikioskin ympäriajokisaa. Nuija.

        HondaKurko, tuu käymään tääl Kemijärvellä, juoraan pontikkaa ja nauretaan muulle suvulle, ja erikseen ja yhdessä tuolle RoadKing... pellelle. Jokainen ihminen on naurun arvoinen, jopa ja erityisesti wannabe-HD -apina. Miul on rahapäivä huomenna.


      • KaikkienKurkojenKuningas

        Näin vähän olen arvellutkin, että älykkyysosamäärä vähenee mitä pohjoisemmaksi mennään.
        Terveiset Helsingistä.


      • KelaKurko

        Jospa menisit Etelämantereelle, saattaisit olla PISA-listojen keulilla. Pinkkarit tunnetusti eivät lue tätä palstaa.


    • HondaKurko

      Mun suku on melko värikäs, kuten palstaa seuranneet henkilöt ovat huomanneet. On dorkaa ja vähemmän dorkaa, mutta laitoskamaa me kaikki olemme. Kurkon suku on sammuvaa laatua, koska enimmäkseen olemme kiinnostuneita saman sukupuolen aanuksesta. Näin HondaKurkona voin kertoa, että en aja Hondalla, niin hyvä pyörä kuin se onkin, vaan itävaltalaisella Mattinghausenin tuotteella 1301 tai 1303cc (lähteestä riippuen), normielämässä 1290 SA, vajaan vuoden vanha SuperEnduro, mittarissa 7300km. Hyvä niin, vaikka jalat ovat lyhyet, vain toinen päkiä yltää tatamille. Mitäs sitten? Ajaessa pitää yltää vain hallintalaitteille, ei maan pintaan.
      Honda on hyvä peli, sekin.

      • KuningasKurkoille

        Mikä sitten aiheuttaa niin pahan mielen, että täytyy vaivautua tässä viestiketjussa ja muissa ketjuissa olla katkera sellaisia motoristeja kohtaan, jotka on HD-kiinnostuneita ?


      • UlkosynnytinKurko

        Eihän näitä kukaan kai vakavasti ota? Ajankulua mp-asioiden tiimoilta, ja HDkuskit ovat yleensä olleet hyvä kohde kateellisten vittuilulle. Joku tykkää HDstä, joku jostain muusta. Itse en KTM:ni vaihtaisi mihinkään, tehokas monikäyttöpyörä, eikä herätä tunnekuohuja kateellisuuteen taipuvaisissa henkilöissä. Ketjut vaativat huomiota, ja takarengas menee slicksiksi hyvin nopeasti, istuinkorkeus joskus hankala. Muutoin oiva pyörä.
        Harrikoista en osaa sanoa mitään nykyään, koska omistin niitä uusia EVO-koneita joskus 80- ja 90-luvuilla. Ei ollut luotettava, mutta glooriaa oli. Silloin Suomessa ei juurikaan ollut uusia isolla 1340cc koneella.

        Kurkon suku jatkaa elämäänsä.


    • PeräpukamaKurko

      Mun miälest toi on lapsellist touhuu. Jenkit pistää maapalloo paskaks, jotku vielä sitä ihannoi. Ajaa HDllä ja Fordilla, syö Mäkkärissä, ja haaveilee Kalihorniast. Kyl te ootte vastuuttomii henkilöit.

    • EturauhassyöpäKurko

      Mun edesmennyt vaimoni ajoi HDeellä täällä Hetta-Outakassa Laphissa, ja sain illalla lättyyni pubissa, kun nainen ajaa Harrikalla. Onks tää reiluu?

    • PersAukinenKurko

      Mulla eijoo ees polkupyörää, mut mihis tääl Kajaanis ois menemistäkää?

    • RasistiKurko

      AMERIKKAA........
      Toiset ajaa aasiassa valmisteluilla moottoripyörillä, jotka valmistetaan lapsityövoimalla ja jossa muutenkaan ei ole ihmisoikeuksia.

    • RealistiKurko

      Aasiassa tietyissä maissa lapsi on tuottava yksikkö. Jos se ei pääse töihin tehtaaseen, pellolle tms, niin se vanhempien toimesta myydään lapsisotilaaksi, lihavan Helmutin seksileluksi, tai bordelliin. Tai sitten tapetaan tuottamattomana. Koulu on turhuutta, etenkin tytöille. Siellä lapsikäsitys on erilainen kuin meillä hyvinvointivaltioissa.
      Mieluummin näen lapsen tehtaassa kuin missään edellämainituista vaihtoehdoista. Siksi ostan aina kun mahdollista lapsityövoimalla tehtyä tavaraa.

      Asiat eivät ole aina niin simppeleitä kuin meillä.

      Mun mielest HD on...

      • RasistiKurko

        Realistikurko on oikeassa, mutta miksi ns. realistit oireilee HD-palstalla?


    • HondaKurko

      Ensinnäkin, en oireile, vaan olen ihan täysipäinen hyvässä asemassa oleva henkilö. Omistanut joskus muutaman HDn, nykyään alle vuoden ikäinen KTM 1290SA. Asian kiinnostuksesta kirjoitan tänne, enkä kaipaa lyhytterapiaa.
      Kiva heittää vähän löylyä, kun joku ottaa kierroksia pikkujutuista.

      • KawaKurkonVeli

        Täysipäisellä varsin outo sanavarasto.


      • HondaKurko

        Miten niin "outo"? Saattaa olla vierasta terminologiaa navetassa syntyneelle? Vai haluatko, että kirjoitan oikein hitaasti ja tavuviivoilla, niin hidasälyisimmilläkin on mahdollisuus sisäistää luettu teksti?


      • HondaKurkonVeli

        Joo kirjoita tavuuviivoin niin ymmärrän näin aikuisena, kun pidin sinua idioottina jo lapsena.
        Siis tavuuviivoin ja ne sanat joita olet täälä eri nimimerkeillä ja otsikoiden alla käyttänyt.


      • HondaKurko

        Kurko-veljeni, joko pääsit laitoksesta kotiin, vai onko teillä Sörkässä jo selleissäkin netti?
        Olit jo lapsena outo. Pöllit narulta naapurin Saaran pestyt pikkuhousut, ja ne päässä pili sojottaen kävelit pihan läpi. Kaikki nauroivat.
        Melko pitkän tuomion sait huumejutuista sittemmin, vai onko jo toista tai kolmatta baakelsia menossa? Raskauttavana tekijänä lienee ollut, kun jakelit lsd-lappuja ala-asteen nurkilla pikkupojille, ja maksu luonnossa.
        Raskaana ollut vaimosi muutti takaisin Afrikkaan, kun "jätkä on linnassa koko ajan". Myi Ladasi, sai siitä lentolippuun rahat.
        Jos vielä pääset vapaaksi, tiedän sinulle sopivan rasvarin homman yhessä autokorjaamossa. 3€ / timma, työsuhdevaseliinit.
        Kun pääset siviiliin, tarjoan sinulle litran punaista maitoa.


      • KurkonIsoVeli

        Erehdyt veljestä, en ole pikkuveljesi, vaan se joka oli jo aikuinen kun sinua tehtiin.
        TAVUUVIIVOIN KIITOS ODOYAN EDELLEEN.


    • HondaKurko

      Isoveli, voisit hakea apua ammattiauttajalta luku- ja kirjoitusongelmiisi. Kai teillä Sörkässä on sellainen.

      • KurkonIsoVeli

        Sinua on ohjeistettu mennä nukkumaan samaan aikaan nallesi kanssa, niin et oireile yhdeltä yöllä yksinäisyyttäsi internetissä.
        Odoyan on pikkuvelin vaimon afrikkakieltä, jonka hän antoi sinulle lempinimeksi ja tarkoittaa idioottia ja idioottien kurkoa.
        Minä olin paikalla kun äiti ja isoisä sinua teki, sekä jo tuolloin epäilin toimenpiteen aiheuttavan jälkiseuraamuksia, koska kaikki tapahtui takaapäin ja molempiin pyttyihin, jolloin paskaa sekoittui spermaan joka ei vieläkään ole poistunut päästäsi.
        Tavuuviivoin edelleenkin, vai jatkatko niitä näitä asian sivusta selittelyitä tapasi mukaan.


      • KurkonÄiti

        Kurko nukkuu vielä, koska se nukku levottomasti nähden painajaisia.
        Sillä on aina sama uni.
        Koska se ei tajuu vastaohjausta, vaan ohjailee siirtäen persettä penkillä kyykkymiesten tavoin mankillaan, pomppas hirvi eteen ja se ehti siirtää persettään tapansa mukaan, jolloin se aina herää kun se ajaa hirven mahan alta.


    • KurkonLääkäri

      Kurkon tekotavasta mainitsin jo sikiövaiheessa epäillen, että kakarasta ei tule koskaan ainakaan motoristia, puhumattakaan että penska ymmärtäisi mitään harrikoista.
      Niinhän siinä sitten kävi, että oli perätilaraskaus, mutta pahimmastaa päästä, koska sikisi peräsuolessa.

    • HondaKurko

      Lääkäriserkkuni varmastikin oppineena miehenä tietää, että perätilasta synnytään päiväntasaajan kulmilla, senhän näkee jo väristä.
      Yleensä teen vastaohjausta pubin baarijakkaralla, ja senkin pärsseellä. Manki ei tarvitse vastaohjaustoimia mutkassa koska se on Kurkon Manki.
      Olenko nyt sukumme syntinen, kun kaikki ovat kimpussani? Teistä osa on kehareita, muutama linnassa, ja loput muuten vaan vajaavaltaisia. Menkäänä nyt jatkamaan itsenne nypläämistä Bike-lehden kanssa, siinä on nahkapukuisia poikuleita teille rupareikäsankareille.
      Leipäjonoon pääsette taas ensi viikolla, vyötä kiristäen siihen asti. Käykää pöllimässä hernekeittoa, nakkeja, ja keskikaljaa SIWAsta, jos verensokerit putoo vaarallisesti.

      Irroitan Mankista akun, ja laitan sen ylläpitolaturiin lämpimässä autotallissani.

    • HondaKurkonHD-veli

      Toi HondaKurko on tervejärkisin meistä. Me muut ollaan laitoskamaa. Munat tai ei. Koko suku Hattelmalaan, tjsp.

    • KurkonKätilö

      Kurko syntyikin päiväntasaajan kulmilla ja six sen pippeli on violetti.
      Tuo tieto kuului vaitiolovelvollisuuteen, mutta selvennetään tässä, koska Kurko yrittää väriselityksellään siirtää juttua rasismin puolelle.

    • HondaKurko

      Kätilöserkkuni, pippelini on riemunkirjava sateenkaaren väreissä, mutta ei sitä ole liotettu miehen tuhkaluukussa tai kidassa. Koska väri on tai on ollut rasismia? Rasismia esiintyy kaikissa yhteisöissä, ihmisillä ja eläimillä. Ilman sitä asiamme olisivat paljon huonommin. Vrt. Harrikkajurpot ja japsimopoilijat.

      Itsekin olin HD-fani joskus, mutta käydessäni Japanissa mieli muuttui. Hienoja ihmisiä, toimiva yhteiskunta, upea luonto. Suur-Tokion alueella (n. Uudenmaan länin kokoinen) asuu. 40 miljoonaa ihmistä. Kaikki toimii, ei roskia, ei töhryjä, siistiä mutta ahdasta. Valitettavasti ovat neljän mannerlaatan risteyksessä, joten melko usein maanpinta tärisee. Käykää joskus.
      Nyt Mankin viereen nukkumaan autotalliin ja uneksimaan tulevista maineteoista.

    • HdFani

      Kurko joskus HD-fani..........
      Mikä on aiheuttanut niin kertakaikkisen katkeruuden muita HD-faneja kohtaan, että täytyy oireilla tällä palstalla öisin.......

    • PrinssinakkiKurko

      Mikäs kotipsykologi tollasia kyselee?
      HondaKurko vaan kyllästyi pienimunaisiin savolaisiin, jotka saatuaan 300kg amerikkalaista (osin japonialaista) rautaa jalkojensa väliin, jengin liivit, ÄO laski 50 pinnaa, ja käytös muuttui moukkamaiseksi. Melko lapsellista touhua. Japonialaiset tai eurooppalaiset pyörät eivät laske älykkyystasoa.

      • KurkonKotiPsykiatri

        Olet oikeassa, pyörät ei laske älykkyystasoa.
        Älykkyysosamäärä on osin perinnöllistä ja loput voi tuhota itse mm. juomalla kaljaa peltipurkista kioskin ikkunanlaudalla istuen pakkasella, jonka seuraamuksia esim. oireilu tällä palstalla kun ei ole omaa elämää eikä muutenkaan mitään järjellistä tekemistä.


      • HondaKurko

        KotiPsykiatri on suvussamme se, joka jäi kiinni pilin vilauttelusta Kontulan ala-asteen kulmilla, naamioituneena Nelson Mandelaksi. Ei kandeis paljon elvistellä täällä.
        Kandeisko KotiPsykiatrin harkita lääkityksen vaihtoa tai lopullista ratkaisua. Olet jo menetetty panostus, tapa ittes. Just do it, nuija.


      • OngelmaKurko

        LUKEKAA TÄMÄN KESKUSTELUN ALOITTAJAN HUOMAUTUS, ETTÄ..............

        ONGELMAISET VOI PURKAUTUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        On se hyvä että oireilun purkupaikka löytyi näin helpolla tavalla ongelmaisille.

        Kirjoitelkaa lisää, kun se kerran tuo orgasmin kaltaista mielihyvää korvien väliin.


      • RunkRunkKurko

        Vemppaatko, kun luet näitä?


      • OngelmaKurko

        Oon koulukiusattu yökastelija, ÄitiKurko kertoi. Eno painoi kannikkaan, jäin luokalle jo ala-asteella, enkä osaa ajaa ees Mankii. Kai se vituttaa? Pillakkaa nähnyt vain tietokoneen näytöltä, eikä mitään muuta kuin oma nyrkki seksielämää piristämässä. Ole siinä sitten joku vitun Kurko. Stana.


      • LääkäriKurko

        Otan osaa pahoinvointiisi.


      • HondaKurko

        Toi OngelmaKurko on suvun häpeäpilkku. Tehdään siitä pussikuski tai jotain sinne Helssinkiin, ni rauhottuu vähän. Kontulaan asumaan päiväntasaajan pojan naapuriin, oppii arvostamaan Suomee ja suomilaisuutta. Pitäs saada sille enste ajokortti, mopokortinkin se munasi kännissä inssiajossa.
        Elämässä on haasteita.


    • ImpoKurko

      Vittu, mulla seisoo.

    • HondaKurko

      Kiitos teille kaikille hauskasta nettikeskustelusta. Tosielämässä olemme ihan kivoja tyyppejä, eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa moottoripyöräilijöistä, etenkään HD-miehistä.
      Hauskaa talvehtimista teille kaikille, ja kevättä odotellessa.

      HondaKurko poistuu talvilevolle.

    • kulkuriveliJan

      HondaKurko lähtee lusiin ku se on pulverimiehii eikä pääse kirjotteleen linnasta nettiin. Sit sillä on kai yks pahonpitelykakku vielä oottamas.

    • HondaKurko46v

      KulkuriveliJan lienee KKKO:n alias, joten en puutu tähän sen koommin. KKKO saa vapautuville vangeille tarkoitettuja asuntoja Stadin Sörkästä, siitä vanhan Kansa-talon vierestä, pohjoispuolelta. Sitten se saa pannuunsa, kun vittuilee vanhoille Kurvin hörhöille, nimittäin Matti lyö todella kovaa. KKKO:lla ei ole kavereita, ei sukulaisia, joten kun mömmöt loppuu, se vetää ittensä jojoksi. Lycka till. Ei ois kandennu panna väkisin niitä pikkupoikii.

      HondaKurko porskuttaa.

    • HondaKurko46v

      Tämä KKKO on pyörinyt tuolla vauva.fi sivustolla ja kysellyt yksinhuoltajanaisten alushousuista ja hilloviikoista. IP- numero paljasti.
      Siinä teillä on motukkamiäs. Buaahhaahhaa.

    • MotoristienKuningas

      HALOO YLLÄPITO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • HondaKurkonVeli

      MotoristienKuningas itkee täälläkin. Mene takasin sinne vauva.fi kyseleen yksinhuoltajaäitien hilloviikoista ja pikkareista. Täällä olet pelkkä pelle.

    • PipoLaarinen

      Teistä aika moni on mun kaa mt-toimiston vakiasiakas. Purkki nappeja huuleen, taas jaksaa hymyillä. Ja se kiltti täti siellä kyllä ymmärtää, jopa HD-apinoita.

    • KivaKeuliiKunOsaa

      Mulla on kova lääkitys. Lepositeissä viikonloput, muina päivinä tunti ulkoilua.
      Mut oon mä Thaimaassa kaiket talvet, Harrikoita ympäri maailmaa, ja neitseellinen thai-vaimo.
      Buahhaahhaahhaa. Kerron lisää, kun pääsen taas uneksimaan nettiin.

      • HondaKurkonNapalanko

        KKKO, kyllä me tämän jo tiesimme. Olet pelle, mutta elä sen kanssa. Voimia omaisille.
        Hauskaa joulua.


    • mulseisoo

      Alottajalla on kaks vaimoo. Oikee ja vasen käsi. Siinä teille elämää, pakoputkipojat. Jatkakaa ruparesorien hoonaamista.

      • KingiVieläkin

        Hyvä että Sinulla seisoo.
        Huomannet aloittajan kirjoittaneen, että ongelmaiset voi purkautua.
        Hyvin tuntuu toimivan joten Sinäkin sait purkautua.


      • KingiVieläkin

        Imen, totta munassa imen. Sillähän minä leipäni tienaan täällä Taimaasessa. Nordic Blow Job, double price.


    • KivaKeuliiKunOsaa

      PILLERI PÄIVÄSSÄ AUTTAISI !!!!!

    • KevättäOdotellessa

      Autsista..........

    • Palikkatesti

      Kurkon pyörässä 7300 km ja nyt vaihtoon toukokuussa, mutta tämän kirjoituksen aktivointi Kurkon ja hänen perheensä toiveesta.
      Mahtaako olla sama kurko vaiko onko monta eri kurkoa jolla KTM ?????????

      • Jutustelija1

        No ei ole paljoa ajettu. Ei noita tuon mallin Kotkia moni suomessa kuljeta, eli ei ole valtavasti vaihtoehtoja keitä olettaisit heidän olevan.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

        Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r


    • HondaKurkonAkseli

      Onko mopopojilla tekemisen puute? Eikö äiti antanut bensarahaa mopoon? Vai piilottiko tietsikkanne homopornosivut?
      Akuankat. Tuollaisille pelleille ei pitäisi edes vastata mitään, kun olette niin ala-arvoisia.

      • Etiäppäin

        Etiäppäin kiva pomppia töpöjaloilla kun on rolex, alfa ja 17.000 donan liksa.


      • Etiäppäin

        Pitkäsääristä suorin jaloin seisovaa ja pyllistävää laaturotunaista takkaapäin etiäppäin emännänjatkolla seisten töpöjaloilla.


      • Etiäppäin

        Naisilla on orkutin myös ihan sielä syvemmälläkin, mutta töpösellä sinne ei yllä antamaan oravia.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe