polvikipu sisäsyrjässä

urheilijatyttö

Vasen polveni on kipuillut n.puoli vuotta parikertaa kuukaudessa 2-3päivän jaksoissa rasittaessa. Nyt kuitenkin ollut 2viikkoa kipeä polven sisäsyrjästä, sekä polvilumpion päältä ja polvessa "lonksuu" joku kävellessäkin. Kipu ei häviä hetkeksikään, paitsi silloin kun on ollut putkeen n.2h liikkumatta, eli pääosin öisin. Välillä kipu säteilee koko polven alueelle, on epävarman tuntuinen ja kaikki muu urheilu ja kävely sattuu paitsi pyöräily vasta n.3km kohdalla. Mikä polvessani voisi olla? Kannattaisiko mennä näyttämään TK? Olen 15v juoksua harrastava tyttö joka kaipaisi jo treenailemaan.

2

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nivelrikkoko

Kannattaisi mennä näyttämään. Nuo oireet on kuin polven nivelrikosta, mutta ikäsi huomioiden se olisi aika ihme.

• urheilijatyttö

röntgenkuvissa ei näy mitään, nyt odotellaan saadaanko koululääkäriltä lähete eteenpäin vai pitääkö varata itse ensin TK:n lääkärille aika. antaisivatkohan TK:ssa kepit kun polvi ollut nyt n.3-4vko kipeä, kipu pahenee kokoajan ja vihloo polvea joka askeleella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      381
      16247
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      264
      6271
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3698
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      197
      2777
    5. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2332
    6. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2239
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1670
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1469
    9. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1224
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1216
    Aihe