Että alan ihan kotitöihin huomatkaa kotityö on ihan työtä. Teille karvapalloille ja karvattomille tietoosi ja muistin vain olemassa olostani😱 eihän minua koskaan nähdä.
Muihihommii kirjoitti:Mul on lepopäivä. Oon ylirasittunu. ;)voi tulla rasitusvamma,jos tollain rehkit.0ÄänestäKommentoi
Muihihommii kirjoitti:Rasitusvammako? Voihan se äkkiä tulla. Ei piä hosuaolet oikeassa täysin mutta kyllä se hosumattakin tulee väärässä asennossa vammat😱0ÄänestäKommentoi
Voi tulla ihan pienestäkin virheasennosta tai kun kylmiltään vaikka kumartuu. Tarkkana saa olla ja joustavan rento pitäis olla.0ÄänestäKommentoi
Muihihommii kirjoitti:Voi tulla ihan pienestäkin virheasennosta tai kun kylmiltään vaikka kumartuu. Tarkkana saa olla ja joustavan rento pitäis olla.Kai teit jo aamujumppas😍0ÄänestäKommentoi
Ei oo tehty. Tönkkö olo. Jos joskus sais siitä tehtyä tavan, että aamun alottais jumpalla. Se olis hyvä tapa. Teitkö itse?0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 11
Vanhimmat
Heido, nähää sit joskus taas!
No mun työt on lyhyit.
Mul on lepopäivä. Oon ylirasittunu. ;)
voi tulla rasitusvamma,jos tollain rehkit.
Täytyy kuulostella omaa kehoa
Joskus se käy äkkiä😱
Rasitusvammako? Voihan se äkkiä tulla. Ei piä hosua
olet oikeassa täysin mutta kyllä se hosumattakin tulee väärässä asennossa vammat😱
Voi tulla ihan pienestäkin virheasennosta tai kun kylmiltään vaikka kumartuu. Tarkkana saa olla ja joustavan rento pitäis olla.
Kai teit jo aamujumppas😍
Ei oo tehty. Tönkkö olo. Jos joskus sais siitä tehtyä tavan, että aamun alottais jumpalla. Se olis hyvä tapa. Teitkö itse?