Mitä muslimin tulee tehdä täsä tilanteessa koranin mukaan?
Kiven takana lymyää juutalainen
11
<50
Vastaukset
- muhametti.pedofiili
Tappaa juutalaisen!
- murhata
Joo, oikeavastaus, koraani käyttää kai sanaa surmata.
Todellisuudessa kyseessä on kuitenkin murha. - Konekiväärijuutalainen
Jos kiven takana oleva juutalainen on Jeesus niin ei muslimi Jeesukselle mitään mahda.
Tai jos kiven takana olevalla juutlaisella on konekivääri niin muslimi ei uskalla lähestyä vaan kalppii pakoon kuten irakilaiset muslimit kun taisteluun pitäisi alkaa. - Silmissänikyyneleitä
rukoillaan kaikki uskovat , jotka näette tämän kirjoitukseni kukin vuorollamme, että :Jeesuksen Kristuksen nimessä pyydän monien muiden veljieni ja sisarteni kanssa, että juutalaista kansaa ei enää surmattaisi Gazan alueelta muslimien toimesta vaan Jumala suojele heitä voimallasi. Pyydämme tätä, koska suremme juutalaisen kansan kokemaa monenlaista ahdistusta, jota he tällä hetkelläkin kokevat eräänlaisena heihin kohdistuvana paineena maailman taholta, muslimien, ateistien, liberaalien, jotka itseään kristityiksi kutsuvat vaan ovatko he sitä, rakas Isä?Tapahtukoon Sinun tahtosi, amen! "
Toivottavasti rukoukseni ei ollut liikaa Isää paimennnusyrittävä. Kukaan ei ole kuolematon täällä....ei tässä nyt enempää, me rakastamme sinua Isä ja Poikaasi ja me haluamme rakastaa teitä enemmän, lisää myöös keskinäistä rakkauttamme toinen toisiamme kohtaan, veljien ja sisarten välillä, tulikin toinen rukous tähän vaikken tarkoittanut =), amen!
Laitoin tuon nimimerkin, koska kaipaan suuresti että rakastaisimme toinen toisiamme ja Isää ja Poikaa vieläkin enemmän kuin arvelen meidän rakastavan. Ja haluaiisin että juutalainen kansa saisi elää rauhassa, toisaalta ymmärrän esim. Ranskan juutalaisten kokeman pelon muslimien taholta olevan yksi Jumalan suunnitelman vaihe saada juutalaiset Israeliin. - KristittyMies
Jos tietäisin puun tai kiven takana minua piilottelevan juutalaisen pelokkaana mitä hänelle teen niin kyllä menisin kysymään tarviiko hän apua ja kysyisin miksi siellä piilosa on ja saanko tulla piiloon hänen kanssaan jos siellä on muslimeit liikkellä murhaaikeissa.
- Hahahahhhh
Heittäisin kolikon ilmaan ja odottaisin putoavan kolikon kilahdusta ja kas siinähän se juutalainen jo olisikin.
- sanoo.koraani
Sama koskee kaikkia vääräuskoisia. TAPPAKAA!
- Damaskoksentuho
Mutta mähän olen oikeauskoinen , kristitty, uskon totuuteen. Joten muslimit ovat itse vääräuskoisia, koska vain Raamattuun, jeesukseen uskova ihminen on kristitty ja pelastuksesta oslalinen.
koraani ilmentää imitaatiota ja valehtelemista, valehdelkaa vaan kunhan se ajaa valheen asiaa, neuvoo koraani, Raamattu luovuutta ja tottuutta sen kaikess atinkimättömyydessä.
- TukekaaIsraelia
Niiden antisemitistien tavoite on murhata kiven takana kyykkivä juutalainen. Toi kyseinen koraanin muslimia murhaamaan juutalaista vaativa pätkä on osa kokonaisuutta, jossa koraaniss akerrotaan tarina , joka sijoittuu lopun aikoihin, joka on imitoitu Hesekielistä 38 - 39 aika pitkälle samanlaisena. Ero on siinä etä koraani lupaa murhaajille voiton ja Raamatttu lupaa murhaajille kuoleman, Jeesus palaa tuon Gogin sodan aikana.
Mua saa korjata jos olen itse tajunnut jotain väärin, joskus ollut pientä vääntöä onko Ilmestyskirjan ja Hesekielin kirjan Gogin sota yksi ja sama sota vai kaksi erillistä sotaan, mun mielestä se on sama sota, mutta en ole ihan saletti asiasta.
Mutta Pekka Sartola sanoi eräässä ohjelmassa että Jeesus ilmestyy Gogin sodan aikana ja niin se tietenkin on kun hän on asiaa tutkinut hieman kauemmin kuin minä, mutta aion tutkia lisää ja kerryttää tietoutta näistä asioista ja eikös se niin mene että vasta kun näemme asioiden kehittyvän ja tapahtuvan niin opimme ymmärtämään siitä lisää mm. tapahtumajärjestyksistä.
Israel, minä rakastan sinua, Jerusalem, tytär Siion, Yeshua palaa takaisin luoksesi ja käy itäportistasi sisään syliisi.
https://www.youtube.com/watch?v=mmNSN09OPIo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511