Onko täällä kokemuksia vastaavista ja toipumisesta? Ennuste voi olla kohtalaisen hyvä, jos syöpä ei ole levinnyt ja on saatu poistettua? Onko suositeltu lisäravinteita leikkauksen jälkeen?
Yli 60-vuotiaat ja virtsa-avanne
4
2304
Vastaukset
- syömitäsyöt
Jos sinulle on tehty virtsa-avanne, niin silloinhan se on tehty ja sillä siisti. Se on ja pysyy avanteena. Kipu ja verenvuoto paranevat aikaa myöten mutta avanne on tehty jäädäkseen, ellei ole tarkoitus tehdä jotain muuta myöhemmin
Ravinteilla eikä iällä ei ole mitään vaikutusta asiaan. - kyrpyri
Elämä on avanteen jälkeen yhtä helvettiä.Päivät menevät kusipussin kanssa pelatessa.Ja yöt valvottavat ,kun nukkumisasento on määrätty.
Samanlaisia tuntemuksia on mullakin. Nukkuma-asentoon ei minulla kyllä ole mitään vaikutusta. Yöunet ovat olleet pari vuotta mitä sattuu. Syöpä tämän avanteen aiheuttaja on. Kusipussia täytyy melkein koko ajan tarkkailla. Alussa öisin sattui pieniä juttuja jotka aiheuttivat sen että sänky kastui. Onneksi on petauspatjan suoja
Mulla ollut nyt pari vuotta virtsa-avanne kun minulla huomattiin syöpä pehmytkudosalueella vatsaontelon takana. Siinä kulkee virtsanjohdin munuaisesta virtsarakkoon ja syöpä on lonkeromainen ja ne sulkivat virtsanjohtimen. Kyllä se oli alussa yhtä helvettiä kun ajattelin sitä syöpää 24/7 ja sen lisäksi vielä avannetta. No syöpäkasvain on nyt noin 3cm suuntaansa eli pienentynyt yli puolella. Kyllä avanne haittaa ainakin minulla normaalia elämää ja muistuttaa koko ajan syövästä. Ja ilmeisesti joudun pitämään lopun elämääni avannetta koska virtsanjohdin on kasvanut umpeen. Ei auennut vaikka stentin kanssa yritettiin aukaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142053Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861579Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1571448Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208- 84958
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas139945Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49942Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.140829Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13827