Äää tuun hulluks!! Mul on ollu nyt useemman päivän jollei jopa viikkojen ajan rajua kutinaa otsassa, ohimoissa ja hiusrajassa, ja hiusrajaan on tullut finnejä tms punasii näppyjä.... otsassa on muutama todella pieni ja ihon värinen näppy. oon kokeillu omatoimisesti ihon kuorintaa suola öljy seoksella, teepuuöljyä, arganöljyy, pessyt saippualla, pessyt vahvemmalla kasvojenpesuaineella, ja sitten pelkällä vedellä ja rasvaillu lisää ja MIKÄÄN EI AUTA D: oikeesti itken vaan kun joudun raapimaan otsan verille ja nuo finnit hiusrajassa on kipeitä.... oisko kokemuksia omaavia ja jolla ois viel jotai neuvoja tähän, mulla ei oo todellakaan varaa mennä ihotautilääkärille tai mihinkään päänahan tutkimukseen ellen sit laita säästöön ja siihenkin menee useempi kuukaus ennen ku on varaa :(
Vastaukset 2
- koitsipärjätä
Finnit ei kyllä kutise tuollai, joten sulla täytyy olla ehkä joku allerginen juttu tuossa. Laita jotain voidetta mikä tehoaa kutinaan. Älä ainakaa kuivata sitä millään, sillä se kutittaa vaan enempi.
Minulla kutisi päänahka paljon ja se johtui alkavasta psoriasiksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580