S-Market Vesanto rautaosasto

eivakiasiakas

Onkos näin, ettei Vesannolla S-raudassa tarvitse asiakkaille myydä mitään tai olla kiinnostunut asiakkaista. S Raudan vastaava työntekijä ei taida osata asiakaspalvelun alkeita, tosi törkeetä on tää ihmisten kohtelu. Eikö vastaavaa myyjää voisi velvottaa vaihtamaan työmaata. Harjoittelijatkin osaavat asiakaspalvelun paremmin. Ei ole tarvetta mennä S-marketin rautaosastolle ennää.

14

3194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppori

      Mikähän siinä on, kun minä olen saanut aina asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua siellä asioidessani. Ja oikeastaan kaikkialla muuallakin, missä olen asioinut.
      Sinun kannattaisi ymmärtää, että omakin asenne vaikuttaa aika paljon asiakaspalvelija suhtautumiseen.

    • Anonyymi

      Sen parempaa palvelua kuin Vesannon S-raudassa en ole saanut missään. Siellä on AINA oluut erittäin hyvä ja asiantunteva palvelu, joten tässä viestissä on jotain mätää.

      • Anonyymi

        Onhan siinä. Ehkä se just se oluut?


      • Anonyymi

        Ihan moni on liike maailmassa itse palvellut, joten tietävät kyllä kuinka asiakasta palvellaan. Ilmeisesti joku myyjän tuttava kehuu, koska monen (fiksun tai tavallisen asiakkaan suusta olen näitä moitteita kuullut. HYVÄÄ PÄIVÄÄ! KIITOS JA HYVÄSTI!


    • Anonyymi

      En ole minäkään viitsinyt mennä Vesannon S-marketin rautapuolelle vuoteen. On niin vaikean oloista käytöstä ja suoraan sanotaan ettei sinulle kannata tavara-autolla kotiin tuoda tulee niin kalliiksi (alle 1km.matka). Voi sanoa, että joka ainut kerta kun rautapuolella kävin eipä tullut mieli että olisi saanut hyvää asiakaspalvelua. Niinpä ostan Kuopiosta jossa on hyvä palvelu ei tarvitse tämän yhden herran vaivautua minua palvelemaan.

      • Anonyymi

        Taisi juurikin sinne Kuopioon lähteä Vesannolta, joten varo vaan.


    • Anonyymi

      Minä ainakin saanut ihan hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Itte olen saanut aina todella hyvää palvelua vesannon s raudasta!

    • Anonyymi

      Joo tänäaamuna kävin ostamassa senämaalia. Kysyin alennuksista. En ehken heti ymmärtänyt. Sano vastaava myyjä että maalikone maksaa 16000 euroa että jokainen voi ostaa sen itelleen. Viiko pilalla. Törkeetä asiakaspalvelua. Kaikki muut myyjät ystävällisiä ka mukavia.

      • Anonyymi

        Savolaista huumoria…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savolaista huumoria…

        Nimenomaan savolaista huumoria ja hyvää sellaista. Arvostan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan savolaista huumoria ja hyvää sellaista. Arvostan

        Onhan tuollainen käytös kaikkea muuta kuin huumoria.. Ihan möllikkämäistä käytöstä, ei ilmeisesti esim.kaupallista koulua käyneet.


    • Anonyymi

      No nyt päästään koko rautaosastosta, hyvä niin.

    • Anonyymi

      On todella surullista tämän Rautakaupan päätös, todella suuri vahinko alueelle. Palvelu on ollut asiallista ja riittävän ammattitaitoista homman pyörittämiseen. Nyt sitten jokainen saa kärrätä tavaransa mailman ääristä.. tulee todella kalliiksi alueen asukkaille ja mökkiläisille.. Raivostuttavaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe