hän on erittäis sosiaalinen, paljon tuttuja ja paljon kavereita.hän keräilee ihmisverkostoa ja pistää mieleen kenestä voi hyötyä jossain vaiheessa. charmikas hurmuri.mutta kun sellasen ottaa seurustelukumppanikseen, otta myös pahan mielen nyrkkeilysäkin osan. kun kotiovi menee kiinni tämä muuttuu ja on ihmishirviö. hän hakkaa vaikka tekosyyllä, meillä kävi niin, että kun vaein roskat ulos niin en ollut muistanut laittaa uutta pussia tilalle.hän kutsui keittiöön. menin... hän tunki pääni roskikseen ja sanoi kato.. ei oo pussia. hakkasi siihen paikkaan ja sanoi että mun syy ja että saat siivota heti ton veren ja irtirevityt hiukset.se on synnynnäistä johon myös kasvatus liittyy.he eivät tunne lämpimiä tunteita, vaan matkii niitä. ne opitaan olemalla muiden seurassa ja tv;n kautta. ei empatia eikä sympatian tunteita. ei ymmärrä jos testaat sitä. kokeile jotain empatiaa vaativaa keskustelun aihetta. se on varma ja ainoa keino ottaa selville. hän nauraa hullunkurisen näköiselle asialle joka sen mielestä on sellainen kun mummo kaatuu polkupyörällä tangon päälle. varmasti sattui.. hän nauraa onnea kaikille uhreille. sossu auttaa, ei poliisi.
psykopatiasta
12
1514
Vastaukset
- otat vastaan mitä annetaan?
Eiköhän kannata kysellä vähän itseltäänkin, että miksi, jos vielä samaa roskapussia täytätte. Jos joku tekisi minulle noin, pieksisin sen lähimmällä esineellä, vaikka keittiötuolilla tai leikkuulaudalla semmoiseen kuntoon että miettisi toisenkin kerran ennenkuin sormellaankaan minuun sattuisi....
- neonlike
joo, eli ymmärrän täysin. pahoillani.
- pahoillani
neonlike kirjoitti:
joo, eli ymmärrän täysin. pahoillani.
olin kovapalapurtavax.hotmail ei jotenki vaa illaa mua. poistuin koska provot oli mun kimpussa ja en jaksa vitsailla.
- .......
pahoillani kirjoitti:
olin kovapalapurtavax.hotmail ei jotenki vaa illaa mua. poistuin koska provot oli mun kimpussa ja en jaksa vitsailla.
sähän se provo olet!!! juosta voit mutta pakoon et pääse, itse jutuillas sen aiheutit
- rapu(nainen)
toi kaikki kuulostaa niin tutulta!!olen itse kokenut vuosia sitten samaa ja täytyy sanoa että se oli yhtä helvettiä!!koko ajan kyttäsi minua ja lapsia etten olisi päässyt pakoon.kuinka monta kertaa oli pyssyn piippu ohimolla ja ajattelin että nytkö tulee noutaja?!mies ei ollut mun lapsieni isä vaan seurustelin hänen kanssaan.alussa oli niin mukava ja kaikkee mutta sit se alkoi!!en voinut edes katsoa ketään miestä kun jo tuli nyrkkiä yms..ja kuinka paljon pelkäsin sitä ei voi sanoin kuvata..pelko oli niin suuri etten uskaltanut pakoon edes lähteä..mut sit yks kerta sain siihen mahdollisuuden ja pakenin..ja jos sitä en olisi tehnyt niin en nyt tätä kirjoittaisi tässä sillä henki olisi lähtenyt!! lähde ennenkuin on myöhäistä!!tiedän ettei se ole helppoa mutta mieti tulevaisuutta sillä ansaitset paljon parempaa!!älä anna kohdella itseäsi kuin koiraa!!tsemppiä ja voimia sulle : )
- kovapalapurtavaksi
sinä tiedät ettei puolustautuminen ole mahdollista silloin kun on psyko kyseessä. yritin joskus mut se antaa silloin 15 kertaa enempi turpiin. olen siis jo pari vuotta ollut lapseni kans turvassa. ex on linnassa,kai joku mua rohkeampi sai sen toimitettua sinne. moni on sanonut et miksen tappele vastaan ..en pärjää enkä edes halua sortua samaan kuin hän. olisin silloin yhtä paha kuin hän. siksi neuvotaan kääntämään toinenkin poski.olen iloinen että itsekin olet päässyt turvaan.
- rapu (nainen)
kovapalapurtavaksi kirjoitti:
sinä tiedät ettei puolustautuminen ole mahdollista silloin kun on psyko kyseessä. yritin joskus mut se antaa silloin 15 kertaa enempi turpiin. olen siis jo pari vuotta ollut lapseni kans turvassa. ex on linnassa,kai joku mua rohkeampi sai sen toimitettua sinne. moni on sanonut et miksen tappele vastaan ..en pärjää enkä edes halua sortua samaan kuin hän. olisin silloin yhtä paha kuin hän. siksi neuvotaan kääntämään toinenkin poski.olen iloinen että itsekin olet päässyt turvaan.
olet aivan oikeassa ettei hulluille mitään voi ja saa kaksin verroin pahemmin..oli kiva kuulla että olet nyt turvassa ja tiedän että vaikka turva onkin niin silti ikuinen pelko jää kaikesta!mua helpotti kuulla että mies joka teki mulle sen kaiken pahan on ollut kuolleena jo 3vuotta.se auttoi mun pelkooni ja nyt voin hengittää vapaammin..hyvää jatkoa sulle ja tytölle :)ja toivon myös ettei sun koskaan enää tarvitse pelätä vaan löydät itsellesi hyvän ja hellän miehen joka rakastaa sinua niin paljon että pääset kaikesta tuskasta!!
- kaiken takana
mutta mikä saa huojuvan talon huojumaan? Maailmassa vallitseva kaksinaismoralismi. Ulospäin pitää tuon miehen näyttää vain hyvät puolet ja kotona purkautuu siitä syntynyt itseviha. Toisaalta sama itseviha pitää myös avioliiton koossa ja sinut hellan ääressä. Jos rakastaisit itseäsi nin et antaisi hänen tehdä sinulle tuota, vaan todellakin pistäisit kaikin voimin vastaan keinolla millä hyvänsä, jotka hädän tullessa tulevat mieleen.
- kovapalapurtavaksi
..vaan hänellä on itseään kohtaan vain lämpimät tunteet.hänellä ei ole myöskään kykyä katua, masentua,vika on limbisessä aivovosassa ja sielt psykoilt puuttuu joku hermopääte.muut ovat heille kun vaikkapa huonekaluja. tarvii niitä mut ei mieti mitä huonekalu tuntee milloinkin. huonekalu on vain esimerkki psykon tunnemaailmasta. olin hänelle siis kuin esine jota hän tarvitsi.
- on lääketieteellinen nimitys.
"Psykopatia" siis suomennetaan selittävällä ilmaisulla 'narsistinen persoonallisuushäiriö'. Kyse on niin vakavasta jutusta, että sitä ei kotioloissa ja perheen kesken paranneta kiettiökonsteilla. Nuoren tytön on myös aivan turha kuvitella, että hän pystyy "parantamaan 'Don Juanin', ja saa muka siitä muiden naisten kadehtiman miehen. Ei saa, eikä paranna, vaan jää itse persoonallisuushäiriön ravinnoksi ja uhriksi.
Sopii muistaa, että oireyhtymään kuuluu myös naisen traumauttaminen mahdollisimman törkeällä kohtelulla mm. erotilanteessa.
Psykopaatti nauttii siitä että tuhoaa.
Olkaa siis varovaisia, ja terve varovaisuus EI ole ennakkoluulo.- kovapalapurtavaksi
teit minut äsken onnelliseksi. en siis ole ainoa joka tääl tuntee psykojen ajatusmaaimaa.psykopatialla alkaa olla aika paljon nimityksiä ja toi narsistinen persoonallisuus häiriö on tosiaan yx niistä.egoismin alle tää aihe sopii myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017363
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?764830- 794769
- 1324188
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522589
- 402501
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161- 462156
Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211790