En voi olla rauhassa tallilla kun eräs henkilö kettuilee mulle kokoajan .eilen hän sanoi kun olin nopeasti viemässä talutus hihnaa laukkuuni että mun pitää mennä hoitamaan hevosta jolla menen mutta a)eräs muu tyyppi oli hoitamassa sitä ja b)olin just menossa sinne ja c) tunnin alkuun oli 30min ja mulla oli aikaa hoitaa sitä 20min ennenkin piti laittaa varusteet .tää tyyppi on mun ikänen mut luulee olevansa niin vanha .sit hän tulee kentän laidalle kettuilee siitä että mun poni kattoo liikaa ulospäin Sit ku olin viemässä yhtä hevosta kentältä nii hän sanoo yhdelle tyypille et mee ton perää se ali arvoi mun hoitamis taitoja ja se hevonen on tosi kiltti tää tyyppi hakkaa hevosia päähän jos ne ei oo kunnolla ja repii niitä riimusta .hän haukkuu mua kentän laidalla ja on ihan hirveen yli mieleinen koska pääsi avustamaan leirillä .ens kerralla jos se kettuilee mulle sanon sille oikeesti mitä mieltä mä oon .
En voi olla tallilla rauhassa
Ärsyttääliikaa
2
130
Vastaukset
- ratsastajaa
Kerro asiasta ratsastusopettajalle! Jos opettaja on hyvä, niin se kyllä ymmärtää tehä asialle jotain. Tietenkin on myös niitä, joita ei kiinnosta pätkääkään :(
Puhu myös sille tyypille, ihan rohkeasti vain, niin että menee jakeluun. Tälläinen kertoo vain lapsellisuudesta!
Kun hän huomaa etten kerro kenellekkään, hän vain innostuu enemmän. Tee asialle jotain! Tallilla ei ole kivaa käydä, jos siellä on joku ylimielinen kakara, joka luulee päättävänsä kaikesta.- ipanan880
juuh niinhän se just on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa38610164Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956474Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096220SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614531Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä13858Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien883424Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963391Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en643206Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,73138Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103092