En voi olla tallilla rauhassa

Ärsyttääliikaa

En voi olla rauhassa tallilla kun eräs henkilö kettuilee mulle kokoajan .eilen hän sanoi kun olin nopeasti viemässä talutus hihnaa laukkuuni että mun pitää mennä hoitamaan hevosta jolla menen mutta a)eräs muu tyyppi oli hoitamassa sitä ja b)olin just menossa sinne ja c) tunnin alkuun oli 30min ja mulla oli aikaa hoitaa sitä 20min ennenkin piti laittaa varusteet .tää tyyppi on mun ikänen mut luulee olevansa niin vanha .sit hän tulee kentän laidalle kettuilee siitä että mun poni kattoo liikaa ulospäin Sit ku olin viemässä yhtä hevosta kentältä nii hän sanoo yhdelle tyypille et mee ton perää se ali arvoi mun hoitamis taitoja ja se hevonen on tosi kiltti tää tyyppi hakkaa hevosia päähän jos ne ei oo kunnolla ja repii niitä riimusta .hän haukkuu mua kentän laidalla ja on ihan hirveen yli mieleinen koska pääsi avustamaan leirillä .ens kerralla jos se kettuilee mulle sanon sille oikeesti mitä mieltä mä oon .

2

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratsastajaa

      Kerro asiasta ratsastusopettajalle! Jos opettaja on hyvä, niin se kyllä ymmärtää tehä asialle jotain. Tietenkin on myös niitä, joita ei kiinnosta pätkääkään :(
      Puhu myös sille tyypille, ihan rohkeasti vain, niin että menee jakeluun. Tälläinen kertoo vain lapsellisuudesta!
      Kun hän huomaa etten kerro kenellekkään, hän vain innostuu enemmän. Tee asialle jotain! Tallilla ei ole kivaa käydä, jos siellä on joku ylimielinen kakara, joka luulee päättävänsä kaikesta.

      • ipanan880

        juuh niinhän se just on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe